niumara Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Witam dzisiaj wpadla mi w tryb awaryjny i wylanczanie silnika nie pomaga, ciagly brak mocy, tak jakbny brak turbiny lista ze scanowania: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 X Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00040 Shop #: WSC 89059 �˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1187437 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 E Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - End ------------------------------------------------------- wiecie moze co sie dzieje ??? z gory dzieki za pomoc
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 BŁAD OZNACZE ZE MASZ PRAWDOPODOBIE DZIURE W DOLOCIE.
PAWEL69 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 BŁAD OZNACZE ZE MASZ PRAWDOPODOBIE DZIURE W DOLOCIE. lub żaluzje stoją dęba zrób dyn.011 ..... pozdrawiam
niumara Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 a nie wiem czy tez niejest przyczyna ze spala mi olej, kopcik jak sie ostro dalo po garach szczegolnie pow 3000 obr/min , sciagalem przeowdy dolotu od intercoolera i jest tam olej , czyli zaciaga od turbiny i przez to te kopcenie chyba , moze turbina sie rozczelnila , hmm sam juz nie wiem
Sztomel Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 w każdym razie trzeba sprawdzić dolot od wylotu turbiny aż do kolektora ssącego pod kątem nieszczelności, jeśli nieszczelności nie będzie to trzeba demontować z silnika turbinę i zobaczyć jak wygląda wirnik części gorącej i wirnik części zimnej bo możliwe, że zostały zeszlifowane konkretnie przez jakieś elementy, które mogły się dostać do turbiny np. przez nieszczelną obudowę filtra powietrza lub z głowicy do wydechu - dla przykładu : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3887&highlight=wydmuchany a nie wiem czy tez niejest przyczyna ze spala mi olej, kopcik jak sie ostro dalo po garach szczegolnie pow 3000 obr/min , sciagalem przeowdy dolotu od intercoolera i jest tam olej , czyli zaciaga od turbiny i przez to te kopcenie chyba , moze turbina sie rozczelnila , hmm sam juz nie wiem wszystko zależy na jaki kolor kopci - jeśli czarne spaliny to jest to efektem braku powietrza turbodoładowanego w procesie spalania ropki a jeśli niebieski to łyka olej i wtedy istnieje możliwość, że uszczelnienia wałka turbiny zaczynają przepuszczać w nadmiarze.
niumara Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 wina notlaufa to odlaczony przewod od N75 nie mierzyl cisnienia i wylaczyl turbawke , ale zauwazylem ze jak jedzilem bez turba to autko nie kopcilo przy przyspieszaniu wiec jestem prawie pewien ze olej zaciaga przez uszczelnienia walka turbiny , czyli regeneracja sie szykuje , juz umowiona wizyta w warsztacie Ssserwis kolo rybnika. pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie.
Sztomel Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 zanim zdecydujesz się na regenerację turbiny to musisz wykluczyć czy olej do dolotu nie dostaje się z odmy silnika, w tym celu zdejmij karbowaną rurę powietrzną idącą od filtra powietrza do turbiny i sprawdź czy w niej są ślady oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się