Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] Brak mocy, tryb awaryjny, lista błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

dzisiaj wpadla mi w tryb awaryjny i wylanczanie silnika nie pomaga,

ciagly brak mocy, tak jakbny brak turbiny

lista ze scanowania:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01  -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 AH 
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827
Coding: 00002
Shop #: WSC 06335
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
     P1556 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Address 03  -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 AB 
Component: ABS 5.3 FRONT   D00
Coding: 0273004281 
Shop #: BB 24548
No fault code found.

Address 08  -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 820 043 N 
Coding: 00043
Shop #: WSC 06325
Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17  -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 920 900 X 
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 
Coding: 00040
Shop #: WSC 89059
�˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙  AUZ7Z0X1187437
No fault code found.

Address 25  -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben     
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 35  -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 862 257 B 
Component: ZV-Pumpe, Funk   D12
Coding: 12865
Shop #: WSC 06335
1 Fault Found:
00956 - Key 2
     09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 56  -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 186 E 
Component: Radio      0001
Coding: 00201
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
     35-00 - -

End -------------------------------------------------------

wiecie moze co sie dzieje

???

z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

BŁAD OZNACZE ZE MASZ PRAWDOPODOBIE DZIURE W DOLOCIE.

lub żaluzje stoją dęba :wink4:

zrób dyn.011 .....

pozdrawiam

:hi:

Opublikowano

a nie wiem czy tez niejest przyczyna ze spala mi olej, kopcik jak sie ostro dalo po garach szczegolnie pow 3000 obr/min , sciagalem przeowdy dolotu od intercoolera i jest tam olej , czyli zaciaga od turbiny i przez to te kopcenie chyba , moze turbina sie rozczelnila , hmm sam juz nie wiem

Opublikowano

w każdym razie trzeba sprawdzić dolot od wylotu turbiny aż do kolektora ssącego pod kątem nieszczelności, jeśli nieszczelności nie będzie to trzeba demontować z silnika turbinę i zobaczyć jak wygląda wirnik części gorącej i wirnik części zimnej bo możliwe, że zostały zeszlifowane konkretnie przez jakieś elementy, które mogły się dostać do turbiny np. przez nieszczelną obudowę filtra powietrza lub z głowicy do wydechu - dla przykładu :

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3887&highlight=wydmuchany

a nie wiem czy tez niejest przyczyna ze spala mi olej, kopcik jak sie ostro dalo po garach szczegolnie pow 3000 obr/min , sciagalem przeowdy dolotu od intercoolera i jest tam olej , czyli zaciaga od turbiny i przez to te kopcenie chyba , moze turbina sie rozczelnila , hmm sam juz nie wiem

wszystko zależy na jaki kolor kopci - jeśli czarne spaliny to jest to efektem braku powietrza turbodoładowanego w procesie spalania ropki a jeśli niebieski to łyka olej i wtedy istnieje możliwość, że uszczelnienia wałka turbiny zaczynają przepuszczać w nadmiarze.

Opublikowano

wina notlaufa to odlaczony przewod od N75 nie mierzyl cisnienia i wylaczyl turbawke , ale zauwazylem ze jak jedzilem bez turba to autko nie kopcilo przy przyspieszaniu wiec jestem prawie pewien ze olej zaciaga przez uszczelnienia walka turbiny , czyli regeneracja sie szykuje , juz umowiona wizyta w warsztacie Ssserwis kolo rybnika. pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie.

Opublikowano

zanim zdecydujesz się na regenerację turbiny to musisz wykluczyć czy olej do dolotu nie dostaje się z odmy silnika, w tym celu zdejmij karbowaną rurę powietrzną idącą od filtra powietrza do turbiny i sprawdź czy w niej są ślady oleju

840da73289b1d93am.jpg1febe95c02ce6288m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...