Kozak677 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Panowie podczas jazdy odcina mi moc, samochód przechodzi w tryb awaryjny i nie ma mocy max 120km/h błąd z vcds p0299 pierw wypadła rura i intercooler wymieniłem na nową bo straciła ząbek. Teraz wszystko szczelne ale nadal auto traci moc. Po zgaszeniu i odpaleniu auto, znów zyskuje moc na kilka minut.
kamil-vag Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Zrób log 003+008+011 Edytowane 3 Maja 2019 przez kamil-vag
Kozak677 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 Panowie czyszczenie turbo nic nie dało, cały czas rozpacza pali się czek i ten błąd cały czas. Nie mam możliwości zrobienia logów w tej chwili
kamil-vag Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Czyli do sprawdzenia wężyki podciśnienia, krócieć na wyjściu z vacum czy nie luźny... Zobacz z drugą osoba czy po odpaleniu zaciąga sztanga turbiny... Logi by też dały lepszy obraz sytuacji
piotrsob1 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 W dniu 3.05.2019 o 06:54, kamil-vag napisał: 16683/P0299/000665 W dniu 19.04.2019 o 21:16, Kozak677 napisał: Coś mi tu nie gra , opis na screenie sugeruje problem z przeładowaniem, a ten sam opis błędu z ROS-TECH zacytowany przez Kamila mówi o nie osiągnięciu zakładanej wartości doładowania ...
Kozak677 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: Coś mi tu nie gra , opis na screenie sugeruje problem z przeładowaniem, a ten sam opis błędu z ROS-TECH zacytowany przez Kamila mówi o nie osiągnięciu zakładanej wartości doładowania ... Haha sproboje test tej sztangi dziś i może logi Edytowane 5 Maja 2019 przez Kozak677
Kozak677 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_1L6vz.html logi mam
kamil-vag Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Zrób jeden porządny log od 1300-3800 obr, bo tu jakieś posklejane kilka... tam są 3 różne logi - pierwszy OK, dwa kolejne ewidentne niedoładowanie... Edytowane 5 Maja 2019 przez kamil-vag
Kozak677 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Kurde wiem słabo wyszło ale nie mam osoby która by siedziała obok, czyli co z tego nic nie da się wyczytać?
kamil-vag Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Podczas tych logów wszedł Ci w tryb awaryjny ? Zobacz krócieć na vacum pompie, z tyłu silnika, tam co jest też przewód idący do serwa. Sprawdź czy nie jest luźny, czy nie rusza się na boki... Przejrzyj wężyki podciśnienia,czy się któryś nie załamuje itd... Edytowane 5 Maja 2019 przez kamil-vag
Kozak677 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) To nowy log troszkę więcej http://vaglogi.pl/log-003_008_011_ETrgHj.html Żaden czek nie wyleciał, patrzyłem na te ta pompę wszystko jest okey nie widać żadnych przerwanych przewodów Edytowane 5 Maja 2019 przez Kozak677
kamil-vag Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Sprawdź te rzeczy o których pisałem wczesniej
piotrsob1 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Jakiś czas temu robiłem AVF-a bratanicy, raz jechał innym nie ( logi wyglądały bardzo podobnie do Twoich ). okazało się że przewód podciśnienia idący po silniku z trójnika przy vakum do N75 był przetarty na jakimś wsporniku, jak się do niego przyssał to się uszczelniał i wszystko śmigało OK, jak mu się to nie udało to nie było podciśnienia do sterowania gruchą turbiny i była lipa Po wymianie na nowy wszystko zaczęło działać prawidłowo...
Kozak677 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Przeglądałem jeszcze przed sekunda wszystko zdaje się być szczelna itd, jedynie z tego sterownika podcisnienia co zauważyłem to ostatni przewód podcisnienia nie jest połączony do niczego...
kamil-vag Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Sterownik podciśnienia? Chodzi Ci o zawór N75? Pokaz zdjęcie. Możesz zrobić prosty test dajac wężyk bezpośrednio od gruszki turbiny do małego krocca przy vacum i zrobić wtedy log. Jak przeladuje, to trzeba szukać nieszczelności w podciśnieniu na drodze vacum-n75-turbo Edytowane 5 Maja 2019 przez kamil-vag
Kozak677 Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Wężyk na samym dole o to mi chodziło 4817fa8348a8b3600fdde3626b88.webp
kamil-vag Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Jaki kod silnika i rok, zerknę czy mam schemat węży podciśnienia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się