Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,8T Analiza błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Prośba o pomoc w diagnozie auta. Z tego co sam się domyślam to napinacz i łańcuch do wymiany bo czasem jest słyszalny. Ogólnie wycieka jeszcze płyn chłodzący - jestem w trakcie szukania, po przełączeniu na LPG zaczyna się wydobywać trochę białego dymu nie wiem czy to nie uszczelka - na PB jest ok ( czy jest możliwość , że plyn wyciekając leci na wydech i dlatego dymi na biało czy tylko uszczelka daje taki objaw? woda sie zbiera na wysokosci akumulatora), ale pomimo tego wycieka jeszcze gdzieś bo wywaliło mi zbiorniczek cały przez 4-5h. Katalizator jest starym błędem to wiem, cała reszta nowa. Prośba o pomoc bo już mnie qrwica strzela. Z góry dzięki

 


16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
            P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
            P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
            P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
            P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
            P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
            P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000


00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01304 - Radio
            49-00 - No Communications

01134 - Alarm Horn (H12)
            49-00 - No Communications
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
            35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
            35-00 - -
01561 - Left Rear Door
            59-10 - Can't Unlock - Intermittent

 

 

EDIT: Jednak na PB też dymi z rury, przy spokojnej jeździe jest ok ale jak przycisnę do 5k obrotów to leci sporo.

Edytowane przez Kiki28
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kiki28 napisał:

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
            P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Bezpiecznik od pompy vacuum przepalony, przekaźnik go załączający uszkodzony, pompa vacuum uszkodzona albo jest nieszczelność w układzie serwa hamulcowego - wężyki do sprawdzenia i zaworki zwrotne. Najgorszy (najkosztowniejszy) przypadek to serwo hamulcowe do wymiany, używki sobie odpuść, handlarze sprzedają niesprawdzone g.ó.w.n.a. co tylko ładnie wyglądają. Zamiennik TRW ~ 500zł, żeby go wymienić koniecznie trzeba zdemontować pedał hamulca, pompę hamulcową i odpowietrzyć na nowo układ, żonglowanie używkami i liczenie (w końcu) na cud to zabawa dla cierpliwych majsterkowiczów :hi: 
Diagnoza:
Zapłon na ON
Engine->Fault codes->Erase fault codes (koniecznie!)
Engine->Basic Settings->Group 008->wywołać TEST ON tj, kilka razy pod rząd energicznie naciskać pedał hamulca. Ciśnienie w układzie musi osiągnąć wartość poniżej 500mbar i nie może rosnąć.

2 godziny temu, Kiki28 napisał:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

Dmuchawa SAI ledwie dmucha lub przekaźnik ją załączający jest uszkodzony. Znajduje się w skrzynce gdzie siedzi sterownik silnika. Kto wie, może masz tam powódź...

2 godziny temu, Kiki28 napisał:

01561 - Left Rear Door
            59-10 - Can't Unlock - Intermittent

 W zamku tylnych lewych drzwi jest albo zimny lut albo mikrostyk uszkodzony. Albo moduł komfortu ma chłodzenie wodne :decayed:

2 godziny temu, Kiki28 napisał:

01134 - Alarm Horn (H12)
            49-00 - No Communications

W syrenie alarmu wylały prawdopodobnie ze starości akumulatorki, narobiły w środku bałaganu i padła w nim elektronika. Syrena do wymiany. W "nowej" (używce) wymień na dzień dobry akumulatorki bo sytuacja się powtórzy.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, BeyerBrown napisał:

Bezpiecznik od pompy vacuum przepalony, przekaźnik go załączający uszkodzony, pompa vacuum uszkodzona albo jest nieszczelność w układzie serwa hamulcowego - wężyki do sprawdzenia i zaworki zwrotne. Najgorszy (najkosztowniejszy) przypadek to serwo hamulcowe do wymiany, używki sobie odpuść, handlarze sprzedają niesprawdzone g.ó.w.n.a. co tylko ładnie wyglądają. Zamiennik TRW ~ 500zł, żeby go wymienić koniecznie trzeba zdemontować pedał hamulca, pompę hamulcową i odpowietrzyć na nowo układ, żonglowanie używkami i liczenie (w końcu) na cud to zabawa dla cierpliwych majsterkowiczów :hi: 
Diagnoza:
Zapłon na ON
Engine->Fault codes->Erase fault codes (koniecznie!)
Engine->Basic Settings->Group 008->wywołać TEST ON tj, kilka razy pod rząd energicznie naciskać pedał hamulca. Ciśnienie w układzie musi osiągnąć wartość poniżej 500mbar i nie może rosnąć.

 

Sprawdziłem i po kilku depnięciach wskoczyło na 920mbar.

Gdzie dokładnie jest ulokowana syrena alarmu?

Dzięki za pomoc.

Edytowane przez Kiki28
Opublikowano

Błędy wypadania zapłonu pojawiają się jak pojeździsz tylko na benzynie? Sprawdź co powróci po skasowaniu błędów, a co do błędu napinacza wrzuć loga 90+93 z normalnej jazdy. Co do błędu kata to albo już kończy żywot lub źle wystrojone lpg. Jakie są korekty długoterminowe? Reszta to jak kolega wyżej napisał ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...