Michslltrans Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Witam mam problem z audi a4b6 1.9 tdi mianowicie drga całe nadwozie na jalowym biegu i podczas przyspieszania tak samo minimalne drżenie odczuwane wymieniony rozrząd poduszki wszystkie i Dumas a drgania nic a nic nie ustały od zakupu ciągle drży
piotrsob1 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) To są równomierne drgania nadwozia czy telepanie silnikiem powodujące dopiero drgania nadwozia ? Jak to drugie to może być problem z uszczelnieniem pompek. Ale dokładnie jak napisał Kamil , na początek trzeba zlogować motorówkę . Logowanie na jałowym grup 013, 018 i 023 na zimnym od momentu włączenia stacyjki przed porannym odpalaniem ( log ma trwać kilka minut ) i powtórne, takie same tylko że po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej ( włączasz logowanie po 30 -to sekundowym trzymaniu silnika na obrotach rzędu 2-2,5 kRPM i logujesz kilka minut ) powinny dać odpowiedź czy problemem są uszczelnienia pompek. Występowanie drgań przy przyspieszaniu ( pod obciążeniem ) zazwyczaj ma inną przyczynę ( przeguby wewnętrzne , wytarty wałek rozrządu i parę innych możliwości ) Ale nie wszystko naraz, zacznij od pierwszego problemu , jak nie chcesz więcej niepotrzebnie wydawać kasy ... Edytowane 5 Maja 2019 przez piotrsob1
Michslltrans Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Kamil-vag poduszki lemfordera. I nie nie mam jak zrobić
Michslltrans Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Piotrsob1 powiem tak wibracje odczuwane są po odpaleniu od razu czy auto ciepłe czy zimnie tak samo czy przyspieszam czy jadę równo ciągle tak samo czuć mrowienie na kier. Fotelu puszka w u hwycie drży ciągle tak samo cy jadę czy stoje
kamil-vag Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 5 minut temu, Michslltrans napisał: Kamil-vag poduszki lemfordera. Firma może i dobra, ale to nie jest niestety dobry zamiennik dla TDI... To może być przyczyną Twoich problemów...
Michslltrans Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Ale wymieniłem jednocześnie wszystkie na nowe i nic kompletnie się nie zmieniło tak jak było tak jest
piotrsob1 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Olejowe poduszki pod silnik tylko ORI ( produkowane przez angielski AVON ) , nowe lub używane w dobrym stanie ( bez wycieków, odpowiednia waga ) Żadne zamienniki nie dają satysfakcjonującego tłumienia drgań ....
ferdek77 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Mógłbym się podpiąć i podrzucić te logi do oceny, u mnie też buda drży, silnik dudni pufa itp. ?
kamil-vag Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Podepnij się, wrzuć logi dokładnie jak Piotr napisał i zobaczymy...
ferdek77 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Na zimnym http://vaglogi.pl/log-013_018_023_B6OKZ7F.html Na ciepłym http://vaglogi.pl/log-013_018_023_FvbD31.html 1
kamil-vag Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Wymiana oringów powinna pomocna drvawke na zimnym, szczególnie ten 4 cylinder po odpaleniu... Można obadać jak wygląda wałek i szklanki...
ferdek77 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) Mam taki zamiar, ale nie bardzo wiem czy jest sens brać się za to bez klucza dynamometrycznego Edytowane 6 Maja 2019 przez ferdek77
ferdek77 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 Ok, dzięki za naprowadzenie, będę myślał jak się ociepli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się