Skocz do zawartości
IGNOROWANY

x


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

x

Edytowane przez viktorion
Opublikowano
8 godzin temu, Langista napisał:

Miłej lektury.

Wyczytałem, że BFB od 2004 roku łapał się na turbosprężarki k03s, nie wiem w jaki sposób to sprawdzić, czy jest szansa żeby ktoś mi to potwierdził po vinie? 

Opublikowano
11 minut temu, viktorion napisał:

Wyczytałem, że BFB od 2004 roku łapał się na turbosprężarki k03s, nie wiem w jaki sposób to sprawdzić, czy jest szansa żeby ktoś mi to potwierdził po vinie? 

Nie masz k03s w bfb, tylko zwykłą k03. K03s były tylko w bexie.

Wrzucaj dp, wtryski z bexa i prawy ic z bexa lub 2.5 tdi.

Do tego program i 200-210 KM spokojnie będzie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 10.06.2019 o 08:31, bartez90 napisał:

 

Wrzucaj dp, wtryski z bexa i prawy ic z bexa lub 2.5 tdi.

Do tego program i 200-210 KM spokojnie będzie.

 

Walka o 20koni, nie warta swieczki lepiej sam program i 180-190ps. Ale to tylko moje zdanie. 

Opublikowano
22 minuty temu, Patryk94 napisał:

Walka o 20koni, nie warta swieczki lepiej sam program i 180-190ps. Ale to tylko moje zdanie. 

Moje jest troche inne bo seryjny ic bardzo slabo sobie radzi przy 190 KM. Ba, w gorace dni to ledwo serie obrabia.

Opublikowano

Tu masz rację. Do tego co napisałeś wyżej jeszcze tip by sie przydał bo seryjny to ... koszta rosną a mocy malo przychodzi. 

Opublikowano

Przydał, ale nie musi. W temacie, który podałem jest wszystko napisane co jest potrzebne aby osiągnąć konkretny pułap mocy. I tak, moim zdaniem gra warta świeczki, te 20-30km to sporo przy takich wartościach, do tego moment dużo wzrośnie 

Opublikowano

20-30 koni -racja kolosalna różnica w jeździe, viktorion napisał 190-200ps a na taki wynik nie trzeba nawet kata wywalac.... ma lpg 300Nm pęknie. Jak bartez90 pisal i mu racje przyznalem, ic dołożyć, program i bedzie fajnie, lub jak pisał troche wyżej tez bartez90 zmieniać wiecej i pare ps wiecej, moje zadanie napisalem i sie go trzymam?przerabialem temat ?

Opublikowano

Dokladnie, kazdy tuninguje jak chce. Tez mialem 220 KM samym programem z bexa, ale potem wstawilem dp, wieksze wtryski i jest prawie 240 KM. Roznica odczuwalna bo moment wczesniej dostepny. Ale tak mozna dokladac, potem hybryda, potem wydech, potem moze k04-064, w pewnym momencie i tak moc przyrasta nieproporcjonalnie do wydatkow. Kazdy sam musi okreslic ile potrzebuje i na jakim etapie sie zatrzyma:-)

Opublikowano

Chłopaki mógłby mi ktoś z was wysłać link do allegro bądź informację za ile kupię ten TIP do 1.8T BFB? bo nie wiem który wybrać a jedne są po 450 drugie po 700...

Najprawdopodobniej do TIPa wleci Downpipe i prawy IC od BEX i na tym się zatrzymam, nie mam worka pieniędzy do inwestowania a 190-200km mnie w pełni zadowoli.
Nie wiem czy jest sens montować większe wtryski od BEXa skoro jeżdżę tylko na LPG?

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, viktorion napisał:

Chłopaki mógłby mi ktoś z was wysłać link do allegro bądź informację za ile kupię ten TIP do 1.8T BFB? bo nie wiem który wybrać a jedne są po 450 drugie po 700...

Najprawdopodobniej do TIPa wleci Downpipe i prawy IC od BEX i na tym się zatrzymam, nie mam worka pieniędzy do inwestowania a 190-200km mnie w pełni zadowoli.
Nie wiem czy jest sens montować większe wtryski od BEXa skoro jeżdżę tylko na LPG?

Żaden TIP nie jest Ci potrzebny do takich mocy, ja mam 240 KM bez tipa, a dla 200 KM to strata pieniędzy.

To że auto będzie jeździć na lpg nie ma żadnego znaczenia bo musisz mieć pb dobrze wystrojone, a tego nie zrobisz bez odpowiednich wtrysków. Jak zadowala Cię 190 KM to wystarczą seryjne wtryski, jak powyżej 190 KM muszą wlecieć z bexa.

Do 190 KM sam program + prawy ic wystarczy. Jak chcesz więcej, gdzieś bliżej 200 KM lub powyżej to wtryski bex + dp.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano

Może trochę po czasie, ale dodam swoje 3 grosze.

Mam ten sam silnik w B7, i samym programem i Downpipe 2,75" osiągneliśmy razem z chlopakami z HP-Performance 205km i 315NM także koszt ok 1000zł a ponad 40KM i 80NM więcej. 

Czy warto, oj uwierz, że warto :)

Opublikowano
7 godzin temu, maikelelele napisał:

Może trochę po czasie, ale dodam swoje 3 grosze.

Mam ten sam silnik w B7, i samym programem i Downpipe 2,75" osiągneliśmy razem z chlopakami z HP-Performance 205km i 315NM także koszt ok 1000zł a ponad 40KM i 80NM więcej. 

Czy warto, oj uwierz, że warto :)

A jak na seryjnym k03 masz moment rozłożony? Masz wykres ?

Opublikowano
4 godziny temu, Misieqq7 napisał:

A jak na seryjnym k03 masz moment rozłożony? Masz wykres ?

Mam.
IMG_20190125_152755.jpg

Opublikowano

Wszystko super, wykres nawet ok, tyle że auto hamowane w ujemnej temperaturze. Przy 20 stopniach na dworze, żeby 190 hp z tej mocy zostało to będzie dobrze.

  • Pomoc techniczna 1
  • Lubię to 1
Opublikowano
14 godzin temu, maikelelele napisał:

Może trochę po czasie, ale dodam swoje 3 grosze.

Mam ten sam silnik w B7, i samym programem i Downpipe 2,75" osiągneliśmy razem z chlopakami z HP-Performance 205km i 315NM także koszt ok 1000zł a ponad 40KM i 80NM więcej. 

Czy warto, oj uwierz, że warto :)

1000 zł to cena razem z downpipe czy downpipe liczony oddzielne?

Opublikowano

program bodajże nie cały tysiac  i DP niecałe 300zł. Nie pamiętam dokładnie chwile temu to było.

Opublikowano
W dniu 2.07.2019 o 12:11, maikelelele napisał:

Mam.
IMG_20190125_152755.jpg

Ewidentnie widać, że zaoszczędziło się na wtryskach. Taka jazda jak diesel power jak i wynik zawyżony :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...