Aszek Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Cześć. Podczas gaszenia samochodu słychać dziwny dźwięk jakby pisku paska. Na rozrządzie jest 60 tys przejechane. Jak auto wróci do mnie do Polski to odrazu idzie do mechanika, ale czy ten dźwięk dochodzi napewno z paska? Czy może zwyczajnie przesadzam? VID_20190617_051553.mp4
kamil-vag Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Najpierw sprawdź czy w ogóle działa Ci klapa gasząca. Potem obadałbym stan poduch silnika i skrzyni... Z kanału też podejrzewam będzie bardziej słychać skąd dobiega ten odgłos.
Langista Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 A czy przy odpalaniu masz jakieś piski? Jak nie to nie są to żadne paski. Mnie to też na poduchę wygląda.
Aszek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2019 Dodam ze z okolic EGR lekko poci sie olej. Niedlugo odwiedze mechanika z powodu wymiany rozrzadu i wspomne zeby sprawdzil owe poduszki
kubabkb Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 moze byc zepsuta klapa gaszaca , ja mialem podobnie jak Ty i klapa nie dzialala wogole. niech ktos zgasi silnik a Ty patrz czy silownik od klapy sie rusza wogule
Aszek Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 W dniu 7.07.2019 o 13:00, kubabkb napisał: moze byc zepsuta klapa gaszaca , ja mialem podobnie jak Ty i klapa nie dzialala wogole. niech ktos zgasi silnik a Ty patrz czy silownik od klapy sie rusza wogule Ciągle czekam na auto, jak tylko je otrzymam to odrazu to sprawdzę. Dzięki za odp.
Aszek Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 W dniu 7.07.2019 o 13:00, kubabkb napisał: moze byc zepsuta klapa gaszaca , ja mialem podobnie jak Ty i klapa nie dzialala wogole. niech ktos zgasi silnik a Ty patrz czy silownik od klapy sie rusza wogule Czy w takim przypadku potrzebny jest nowy egr czy jak wygląda taka naprawa?
kamil-vag Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 Raczej nie trzeba wymieniać całego EGR, najczęściej klapa nie działa bo: - niesprawny zaworek sterujący - nieszczelność samej membrany, lub wezyka podciśnienia zasilającego zaworek/gruszkę - uszkodzone ramię gruszki podcisnienia
Aszek Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Klapa gaszaca dziala prawidlowo. Rozmawialem z mechanikiem, podalem mu co moze byc przyczyna a on mi powiedzial ze egr nie jest rozbieralny i m.in takiej membrany mi nie wymieni. Jutro jade do innego mechanika zapytam go o to samo i co uwaza o zacieku z okolic egr, bo ten poprzedni stwierdzil ze mozna z tym jezdzic. Ja jednak wolabym miec przy silniku sucho . Czytalem sporo o tym wycieku i byc moze ze wymiana egr nie pomoze bo przyczyna moze byc w czyms innym . Np odma czy cos z turbo. Mysle tez nad zrobieniem Oil Catcha. Sorki ze tak pozno odpowiadam ale wszystko trwalo
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Chcesz mieć sucho przy EGR to kup nowy... Tam są o-ringi, które z biegiem czasu twardnieją i zaczynają przepuszczać olej... Dodatkowo nie służy im zbierający się syf na ośce zarówno klapy gaszącej, jak i ośce grzybka domykającego egr... Oleju w TDI z dolotu całkowicie nie wykluczysz...
Aszek Opublikowano 19 Marca 2021 Autor Opublikowano 19 Marca 2021 Po kilkunastu miesiącach problem z trzęsieniem budy rozwiązany. W moim przypadku pomogla wymiana pokrywy zaworów, odma. Teraz auto gaśnie bez żadnych problemów, aż miło pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się