profesionalist6 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Witam Mam pytanie dotyczące kar za wywalenie kata i wstawienie dp przy kontroli? Zamierzam robić chipa i nie wiem już sam czy wywalać czy nie. Podzielcie się doświadczeniami..
Emejcz Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 W poprzednim aucie wywaliłem - żałowałem. W obecnym nie wywaliłem i uważam to za dobrą decyzję. Bez kata od razu jak wjeżdżasz na stację to pika, że niepoprawny skład spalin. Kiedyś miałem w górach kontrolę z analizą spalin i chcieli mnie skierować na przymusową naprawę, bo nie mieściło się w normie. Dodatkowo przynajmniej mi przeszkadzało, że bez kata bardziej śmierdzi.
padas Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Jestem po montażu dp z katem magnaflow w a4 b7 bfb. Byłem na przeglądzie technicznym i wg analizatora spalin mieszczę sie w normie. Różnica w osiągach jest odczuwalna, ponieważ stary kat był zapchany.
Łukasz13 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Jeśli katalizator jest sprawny nie powinien zbyt mocno przeszkadzać przy podnoszeniu mocy, plus taki że masz spokój na przeglądach.
Kejsi Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 A co powiecie na oszukiwanie na kontroli spalin? Tzn obniżona dawka do tego na lpg? Januszowanie ale ~370 dmuchnie xd
padas Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 14 godzin temu, Łukasz13 napisał: Jeśli katalizator jest sprawny nie powinien zbyt mocno przeszkadzać przy podnoszeniu mocy, plus taki że masz spokój na przeglądach. Cieżko aby po tylu latach ori kat był sprawny. Magnaflow ma mniej gęsty wkład
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się