mazur1990 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Witam, Ostatnio miałem przygodę, że po przejechaniu trasy ok 100km zgasiłem samochód przed domem na ok 5-10min po ponownym uruchomieniu popracował przez ok 5s. i zgasł. Kręcił ale nie odpalał jakby mu odcięło dopływ paliwa. Po ok 2 min kręcenia, kręcił coraz szybciej, załapywał i w końcu udało się, odpalił jak by udało mu się zaciągnąć paliwo. Teraz nie mam takich problemów wchodzę, wsiadam, zapalam i jadę. Dodam, że żadnych problemów z mocą nie mam. Nie mam teraz możliwości podłączenia go pod komputer. Ok 2 miesiące temu jak usuwałem błędy co mnie zaniepokoiło to błąd kluczyka nr 2 (że niby zalany kluczyk czy jakoś tak). Dodam, że kluczyka nigdy nie wyprałem w pralce itp. Może ktoś wie co mogło być przyczyną takiego zachowania, że po odpaleniu sam gaśnie i po 2 min kręcenia, zaciąga paliwo i odpala? Silnik 2.0TDI CR 143PS Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Ju86 Opublikowano 6 Lipca 2019 Opublikowano 6 Lipca 2019 Witam u mnie było podobnie tyle że zgas przy stawianiu na światłach nie chciał odpalić rozrusznik chodził i tak jak piszesz tak jak by nie dostawał paliwa z 3 miesiące temu też mi zgas przy ruszania wtedy było podejrzenie przeskoczeniu rozrządu bo tak jakby nie było kompresji na silniku. Rozrząd rozebrany i nie przeskoczyl po czym odpalił. W tym momolecoe mechanik sprawdził czujnik na pompie wysokiego ciśnienia niby są tam jakieś opilki i może to być przyczyną że opilki zawiesza ja wtryski w poniedziałek wtryski idą do sprawdzenia poma do wymiany plokanie całego układu i zobaczymy jak będzie
biały76 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Witam Miałem podobną sytuację dwa miesiące temu Wróciłem do domu zgasiłem silnik i za godzinę nie chciał odpalić Po długim kręceniu rozrusznikiem załapał , ale gasł na wolnych.Podejrzenie padlo na pompę wysokiego ciśnienia,ale po odkręceniu zaworka który się na niej znajduje okazało się ze jest tam nienagannie czysto Objawy wskazywały na to że nie buduje odpowiedniego ciśnienia na listwie,lub padł na niej czujnik [regulator] ciśnienia ,został podmieniony i dalej nic ,potem przyszła kolej na ostatni element paliwowej układanki, wyjęte i sprawdzone wszystkie wtryski,okazały się sprawne. Zapomniałem dodać na początku że na kompie zero błędów, poza jakimiś sporadycznymi dotyczącymi niewłaściwego napięcia na niektórych sterownikach co wydawać się mogło jest spowodowane tym że po wielu odpaleniach przysiadł aku Wreszcie pojawił się błąd ; napięcie na zacisku 15 wartość 18V Okazało się że padł sterownik aku i dawał na kompa info o zbyt wysokim napięciu co powodowało przejście w tryb awaryjny Gdyby na mnie nie trafiło nie uwierzyłbym że taka pierda może narobić tyle bałaganu Trochę się rozpisałem ale może komuś to pomoże zaoszczędzić nieco czasu i pieniędzy Pozdro Biały
kkt Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 3 godziny temu, biały76 napisał: Wreszcie pojawił się błąd ; napięcie na zacisku 15 wartość 18V Okazało się że padł sterownik aku i dawał na kompa info o zbyt wysokim napięciu co powodowało przejście w tryb awaryjny Witam. Gdzie znajduje się ten sterownik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się