Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie Logów 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie proszę o sprawdzenie logów.

http://www.vaglogi.pl/log-115_118_CJ6Q3L.html

Co tu piszczy że to turbo tak pracuje?

dzisiaj będę sprawdzał, dolot N75 i co jeszcze?

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_lu8dp.html

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez morelo
Opublikowano

Turbo późno wstaje. Sprawdź dv i zrób log 118 z odpiętą wtyczką od n75.

Opublikowano

Wymieniłem N75 i Dv 

Dalej bez zmian.

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano
W dniu 9.07.2019 o 09:22, przem8 napisał:

zrób log 118 z odpiętą wtyczką od n75.

Po co wymieniałeś ten zawór n75?

Opublikowano (edytowane)

się tak zapytam co się czepiliście tego turbo. 100% zadanego doładowania czyli  0.6bara przy 2500rpm, to jest pozno ???? 

Edytowane przez soul87
Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał:

Po co wymieniałeś ten zawór n75?

Bo miałem.

Opublikowano
12 minut temu, soul87 napisał:

się tak zapytam co się czepiliście tego turbo. 100% zadanego doładowania czyli  0.6bara przy 2500rpm, to jest pozno ???? 

Tak od 2000rpm powinno trzymać już zadane doładowanie.

Opublikowano (edytowane)

zależy na którym biegu, na 3 biegu w 1.8t w zyciu .... to nie TDI 

Edytowane przez soul87
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, soul87 napisał:

zależy na którym biegu, na 3 biegu w 1.8t w zyciu .... to nie TDI 

Znalazłem tu na forum czyjeś logi taki sam silnik i u niego trzyma, jak znajdę to wkleję link. Na razie daje plik, wiem że nie ma co też porównywać no ale.

LOG-01-115-118-xxx czyjeś.csv

Edytowane przez morelo
Opublikowano

Zrób sobie log na 4 biegu i będzie trzymać i u Ciebie hehe 

Opublikowano

zwazajac na to jak wolno rosną obroty jestem przekonany ze nie są to logi robione na 3 biegu.. a na wyższym... im wyższy bieg tym turbo osiągnie zadane doładowanei na niższych obrotach. 

Opublikowano

Jak przy 2300 -2400 osiąga zadane doładowanie to już jest bardzo dobrze. W tym ostatnim logu co robiłeś osiąga to przy prawie 2800 więc szału nie ma ale i w dolocie gorąco i pewnie turbo już swoje przeszło ?

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, przem8 napisał:

Jak przy 2300 -2400 osiąga zadane doładowanie to już jest bardzo dobrze. W tym ostatnim logu co robiłeś osiąga to przy prawie 2800 więc szału nie ma ale i w dolocie gorąco i pewnie turbo już swoje przeszło ?

To nie jest apteka.

PIDy sterowania zaworem N75 przy roznicy 80mbar ( warotść Dla wiekszosci a4 1.8t) przechodzą z trybu dynamicznego (spool up turbiny) w tryb statyczny (stałe utrzymanie zadanego boosta) i w tym stanie ECU ma wiekszy czas i jest powiedzmy...  bardziej leniwe ( nizszy parametr I regulatora PID) zeby podazyc do zadanego doladowania wiec w tym logu powiedziałbym ze zadane osiągniete jest juz przy 2600 rpm.. 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Dziękuje chłopaki zostawiam jak jest, robię dolot, wtryski i czips.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...