patrykgufi Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Czesc, prosze o zerkniecie na logi: VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Ogólnie auto nie mialo mocy po wymianie uszczelnien na PD. Teraz po wyregolowaniu PD auto ma lepszy dół ale dalej duzo mu brakuje. Po wyregulowaniu wyskakuje blad : 16485 Mass air flow sensor G70. Da sie go usunac ale wraca. Odłączałem przeplywke i wtedy w ogole ledwo jedzie.
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Wgraj jak najszybciej serię i dopiero próbuj coś robić... I raczej nie mówiłbym tu o spadku mocy, bo cały czas MAF i MAP na max wartości masz... Nie łapie Ci trybu awaryjnego?
patrykgufi Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Nie, caly czas jedzie tak samo. Poprzedni właściciel mówił że robił Czipsa jakiegos i auto naprawde wgniatalo w fotel. Jak mam wrocic do serii? Mogę to samemu zrobic przez kabelek i demo vag com?
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Tego nie zrobisz sam przez vag czy vcds. Musisz mieć odpowiedni interfejs, typu Galetto, MPPS, do tego znaleźć odpowiedni ori soft... Chyba taniej i szybciej będzie podjechać do tunera i wgrać serię... Jak Ty przy takim doładowaniu twierdzisz, że to auto nie jedzie, to chyba za wiele oczekujesz od jednostki 1.9 na seryjnych gratach ?
patrykgufi Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 auto w porownaniu do stanu przed grzebaniem przy wtryskach jest zamulone. 90-cio konny tdi lepiej sie zbiera. Kilka mechanikow grzebalo juz przy tym i kazdy rozkladal rece, dopiero oststnio napotkalem goscia ktory wyregulował mi wtryski i cos sie poprawilo. powiedzial tez zebym kupil urzywki jak moc po 200km nie wroci i wymienil.
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Wrzuć log statyczny z grupy 013+018+023 Do tego 001+013+023 dynamiczny Statyczny 004 Statyczny 007 Dynamiczny 001+011
patrykgufi Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Ok jutro postaram się ogarnac te logi
patrykgufi Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 o to nowe logi: dynamiczne VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM statyczne VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Słuchaj, według tych logów to to auto zapierdziela, mimo, że wydaje mi się że program wyzylowany... Jedynie co to korekcja 4 cylindra sporo na plus... No i turbo troszkę wolno wstaje, jakieś 6s...zazwyczaj zdrowe AVF ma jakoś do 3s...
patrykgufi Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 A jednak Tak nie jest, auto muli. To sam nie wiem za co się brać, błąd przeplywki wyskakuje, może czyścić? Czy od razu kupować wtryski i wymieniac jak mowi mechanik. Może geometria się zapiekla przez ten czas jak jezdzilem na zle ustawionych pompkach i to ona mało pompuje?
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Kolego pisze Ci przecież że zarówno MAP jak i MAF maja swoje graniczne max wartości, turbo pompuje swoje i do tego zasysa odpowiednio dużo powietrza (mierzonego przez maf=przeplywke) Gdyby wtryski nie dawały odpowiedniej dawki, to by nie było dynamiki spalin, turbo by nie osiągało żadnego ciśnienia itd... Druga sprawa 200KM ? , masz tam cokolwiek zmienione? Turbine? Wtryski? Wiekszy cooler? Bo jeśli nie to na seryjnych gratach to masz 160-170KM a nie 200...
patrykgufi Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 Graty ma seryjne, jest chip na 170KM ponoc zrobiony, a jedzie się teraz jakby miał może 70. To chyba zostanie mi narazie sie przyzwyczaić do emeryckiej jazdy. Dzięki za pomoc
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 A sprawdzales czy któreś koło nie chodzi ciężej? Nie trzyma nic? @piotrsob1 wspomozesz w temacie?
patrykgufi Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Opublikowano 31 Lipca 2019 Sprawdzałem, wszystkie lekko chodzą. Późno turbo wstaje ale tak mialo od początku, z tym ze przed awaria jak dochodziło do 2k obrotów i miałem za dużo gazu to az potrafił gubic trakcje. Teraz troszke ciągnie
kamil-vag Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Możesz spróbować skrócić ramię gruszki turbiny o pół obrotu, powinno wcześniej wstawać... Oczywiście po operacji log żeby zobaczyć co się dzieje...
piotrsob1 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Rozejrzyj się czy nie masz jakiejś nieszczelności w dolocie pomiędzy turbawką a kolektorem ssącym . Jak na auto po wymianie uszczelniaczy na pompkach to korekcje lipa, albo się mecher nie przyłożył i sknocił robotę , albo jest jakiś problem z czwartą pompką lub jej gniazdem. Zamień pierwszą pompkę z czwartą, sprawdzając dokładnie uszczelniacze pod kątem uszkodzeń i powierzchnie na pompkach i głowicy do których przylegają mosiężne podkładki ( czy nie ma na nich wżerów lub nagaru ). Śrubki mocujące oczywiście nowe
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 8 godzin temu, piotrsob1 napisał: Rozejrzyj się czy nie masz jakiejś nieszczelności w dolocie pomiędzy turbawką a kolektorem ssącym . No to by musiał do tego dobrze kopcić Przepływka swoje mierzy, ale gdzieś po drodze ucieka... Chociaż wydaje mi się, że przy nieszczelności nie osiągałoby tak wysokiego doładowania... On ma błąd z niezrozumiałego sygnału, mi się wydaje, że przez to, że jest cały czas max wartosc 1249.5 Duzo łatwiej by się to analizowalo przy wygranej serii...
piotrsob1 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 11:30, kamil-vag napisał: No to by musiał do tego dobrze kopcić Przepływka swoje mierzy, ale gdzieś po drodze ucieka... Chociaż wydaje mi się, że przy nieszczelności nie osiągałoby tak wysokiego doładowania... On ma błąd z niezrozumiałego sygnału, mi się wydaje, że przez to, że jest cały czas max wartosc 1249.5 Duzo łatwiej by się to analizowalo przy wygranej serii... No Batory to by był jakby nieszczelność była duża i nie osiągał by zakładanego doładowania Przy niewielkiej nieszczelności turbina jest w stanie uzyskać zakładane doładowanie , ale dopiero przy wyższych obrotach i obciążeniu. Wtedy też wskazania przepływomierza będą zawyżone , a o takich właśnie wartościach , ( które są niemożliwe do osiągnięcia jak jest wszystko szczelne ) mówi opis błędu, a nie że dane z przepływki są niezrozumiałe.... (mam nadzieje że tłumacz google coś nie pokręcił ).
kamil-vag Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Piotrze, Implausible Signal = Niewiarygodny, Niezrozumiały, Nieoczekiwany jeden ciort, chodzi o to samo, że dla ECU dane z MAF są za wysokie ?
patrykgufi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Jak znajde czas to poszukam nieszczelnosci, macie jakis patent na ich szukanie? Niestety nie mam nikogo kto mialby TDIka zeby przeplywke podmienic ;/ a czytalem gdzies na ktoryms forum żeby jej nie czyscic sprayem do hamulcow czy wd40 wiec chyba sobie odpuszczę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się