Armi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 A budziki kiedy? ciężko powiedzieć, cały czas próbuje rozszyfrować rozpiskę pinów. Gdybym miał gotowy schemat to fis już by był. Mogłem kupić gotową przejściówkę za 200 czy 250zł ale uważam, że to chora cena. armistead z czym dokładnie masz problem i o jaką przejściówkę chodzi ? Jak coś to mam notatki z całego tematu o montażu FIS-a z naszego forum, najważniejsze rzeczy wypisane, korzystałem z tego jak montowałem u siebie FIS. Wiesz co, nie znalazłem dokładnej rozpiski z przejścia modelu 97 (immo w ecu) na 2000. Nie rozumiem niektórych rzeczy z rozpiski pinów znalezionych na forum. W razie czego będę się do Ciebie odzywał na PW.[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 13:18_________________________________________________ armi zrób fotę za dnia jak myślisz ile po programie wypluje? Zrobię zrobię tylko w dzień pracuję, jak wracam do domu to już ciemno jest. Pstryknę dziś taką zwyczajną A jaka moc Jak to powiedział tuner, wszystko zależy od ogólnego stanu silnika. Graty są na 175KM i jakieś 370-380Nm. Sprzęgło zniesie nawet 400Nm (ale na tyle nie pozwoli vp). Chodzi mi po głowie turbo brd i wtryski 230 ale nie wiem czy jest sens znów inwestować dwa tysiaki żeby mieć 15KM więcej. To tylko silnik na pompie i nie wiem czy jest sens bo te 185-190KM to jednak wysiłek dla silnika. Co innego gdyby w audiku siedział silnik na pompowtryskach.
pablo_9 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Aha... bo Ty zakładasz licznik z 2000 roku, bo ja montowałem z tego samego co auto czyli 97' i z tego mam jakieś notatki ale jak coś to pisz jak będę potrafił to pomogę.
paput Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 nie rób go na 190 KM bo Cię tede zgarnie to programu a tak serio 170-175 km i taki moment moim zdaniem wystarczy w zupełności
rafalekx Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Adam ja miałem właśnie taką zabawę u siebie Jeszcze Cię czeka inny problem, żeby licznik zagadał, licznik na CANie I najważniejsze dowiadywałeś się coś o "sensor"? Wiesz już jak to popsuć? Bo będzie Ci pipał za każdym razem i jeb@ł w oczy na pomarańczowo Rozpiskę pinów zaraz poszukam mam na kompie gdzieś... chyba...
Armi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Adam ja miałem właśnie taką zabawę u siebie Jeszcze Cię czeka inny problem, żeby licznik zagadał, licznik na CANie I najważniejsze dowiadywałeś się coś o "sensor"? Wiesz już jak to popsuć? Bo będzie Ci pipał za każdym razem i jeb@ł w oczy na pomarańczowo Rozpiskę pinów zaraz poszukam mam na kompie gdzieś... chyba... Rafał ale Twoja rozpiska chyba nie będzie pasować do mojego bo Ty masz te nowsze zegary a ja mam te stare ~96. A tego sensora nie da się uciszyć takim prostym czujnikiem temperatury oleju (coś w stylu wkręcanej śrubki)
rafalekx Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Rafał ale Twoja rozpiska chyba nie będzie pasować do mojego bo Ty masz te nowsze zegary a ja mam te stare ~96. A tego sensora nie da się uciszyć takim prostym czujnikiem temperatury oleju (coś w stylu wkręcanej śrubki) Fakt fakt Ty masz jeszcze starsze niż ja miałem No sensora nie Bo ten sam pin odpowiada za wskaźnik temp. oleju ten po lewej i od "sensora" poziomu oleju, który siedzi w misce olejowej. Niektórzy to ogarnęli, ale zakładali te sensory i wsadzali je gdziekolwiek, ale nie w miskę uzupelnione olejem żeby nie krzyczało. Ale temp. mimo wsio chyba nie mieli Tylko że tańsze rozwiązanie to jakiś generator odpowiedniego napięcia. Kwestia kilkunastu zł. A sensor koło 100 Tylko że generator trzeba ogarnąć, a ja nie mam pojęcia jak
MAGIC87 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 a tak serio 170-175 km i taki moment moim zdaniem wystarczy w zupełności do wyprzedzania Tira. ale 2 juz nie
Armi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 a tak serio 170-175 km i taki moment moim zdaniem wystarczy w zupełności do wyprzedzania Tira. ale 2 juz nie Ciągle chce się więcej, co raz mam schizy, że audi nie jedzie. Sprawdzam czas do setki, wychodzi taki sam Łatwo się przyzwyczaić. Obiecane zdjęcia w dzień: Kratki wrócą, wolę wygląd sleepera ale na razie muszę się nacieszyć
jozek726 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 a tak serio 170-175 km i taki moment moim zdaniem wystarczy w zupełności do wyprzedzania Tira. ale 2 juz nie Ciągle chce się więcej, co raz mam schizy, że audi nie jedzie. Sprawdzam czas do setki, wychodzi taki sam Łatwo się przyzwyczaić. Obiecane zdjęcia w dzień: Kratki wrócą, wolę wygląd sleepera ale na razie muszę się nacieszyć a jak masz go teraz zestrojone? powiem Ci ze jest miazga za***iście wygląda
Armi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 lusterko pomaluj lepiej Razem ze zderzakiem, nie bez powodu nie ma zdjęć prawej strony
slepy Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 fajnie, fajnie, kolejny cichociemny na forum
Armi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Kolego skąd brałeś lampy tylne? Allegro http://allegro.pl/lampy-diodowe-led-czerwone-audi-a4-95-01-sedan-i1318558504.html Zapomniałbym, leci do mnie grill od s4 Oczywiście pójdzie w czarny mat.
Kowi87 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Armi trza wkońcu zrobić prawdziwą sesje zdjeciową :kox:
slepy Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Kolego skąd brałeś lampy tylne? Allegro http://allegro.pl/lampy-diodowe-led-czerwone-audi-a4-95-01-sedan-i1318558504.html Zapomniałbym, leci do mnie grill od s4 Oczywiście pójdzie w czarny mat. cały na czarno?
fusse Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 armi , widze lecisz po calosci! tak trzymac
Armi Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 yebany za skolko go wyrwałes 195 z wysyłką Armi trza wkońcu zrobić prawdziwą sesje zdjeciową :kox: Trzeba, trzeba tylko może już jak śnieg spadnie. Teraz jakoś tak szaro cały na czarno? Cały
Rekomendowane odpowiedzi