Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8t BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie zerknie ktoś na logi. W aucie pojawił się check i błąd. Wydaje mi się że auto oslablo czasami zafaluja obroty. Z góry dzięki za wszystkie sugestie. 
17536 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_ApkDt.html 
http://vaglogi.pl/log-115_118_6RO69.html 
 

Opublikowano (edytowane)

Jak na bfb to coś za mało z przepływką, sprawdź szczelność bo może gdzieś ucieka,turbo w miarę ok.

Edytowane przez JarekST202
Opublikowano

Pompa paliwa do wymiany.

Nie ma gazu i to logi na benzynie? :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak autko bez gazu. Wklad pompy wymieniany rok temu na Skv bo poprzednik już wył. Jesteś pewien ze pompa?? Mogę ja jakoś sprawdzić w prosty sposób?

Opublikowano

Czasy wtrysków za długie jak na serię i przez to ubogo. Zmierz ciśnienie paliwa przy pełnym bucie podczas jazdy i zobaczysz. Powinno być 4 bary.

Opublikowano

Ok to dzięki za trop, jak skombinuje manometr itd to sprawdzę temat.

Opublikowano

Witam ponownie dzisiaj dorwalem manometr i okazało sie że ciśnienie na listwie to 3 bary. Czyli co pompa paliwa ewidentnie do zmiany?

IMG_20191008_120840.jpg

Opublikowano

Tak, pompa do wymiany.

Opublikowano

Ja bym najpierw zmienił filtr paliwa...

Co decyduje o ciśnieniu w układzie???? pompa? nie do końca, regulator ciśnienia . a ten znajduje się w filtrze paliwa. 

Opublikowano

A filtr to tylko ori? Czy jakieś zamienniki wchodzą w grę? Dodam że filtr paliwa zmieniał mechanik ze 2 lata temu ale ori to nie był napewno.

Opublikowano

TYLKO ori jak checsz być pewien 

Opublikowano

Miałem załozonego Filtrona i były takie cyrki.Mann lub KNECHT

Opublikowano

Ok więc zacznę od filtra, ale o dziwo narazie błąd zniknął sam. 

Opublikowano

Panowie powracam z tematem, za radą jednego z kolegów sprawdzilem szczelność dolotu i wyszło ze ezektor puszcza. Może to byc przyczyna moich problemów??

Opublikowano

Z ciśnieniem paliwa nie ma związku.

Opublikowano

Dobra panowie?dzisiaj wymieniłem ezektor bo stary puszczal bokiem, i ponowny pomiar ciśnienia paliwa i jest 2,7bar na pracującym motorze. Nowa pompa VDO zamówiona w przyszlym tygodniu wymiana i dam znać jak gada.

Opublikowano

Koledzy piszą zacznij od filtra bo on może być wąskim gardłem. Drogi nie jest, a jak nie pomoże to i tak masz spokój na najbliższe lata (dodatkowo nie pchasz się w mega zbędne koszty). Na czuja można wymienić pół auta

Opublikowano

Czy taki nie drogi to by można dyskutować całe 254zł w Aso. Pompa poszła do zmiany bo wcześniej wymieniany wkład pompy i tak był 3 bar.

Opublikowano

Obyś trafił z tą pompą bo to filtr daje 4Bar 

Opublikowano

Dzisiaj wpadła nowa pompa i jest pięknie 4 bary, auto odzyskalo wigor. Dzięki za wszystkie cenne uwagi panowie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...