powertrain Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Witam Problem pokazał się nagle ,podczas rozpedzania czy delikatnej jeździe np pod małe wzniesienie, czuć jakbym jechał po kocich łbach tylko tylną osią. Jak odejme nogę od gazu wszystko cichnie I jest spokój. Przy większych prędkościach stukanie zamienia się w wibracje całej budy. Wymieniłem poduchy silnika i skrzyni na nowe. Wyeliminowalem podpore wału bo ja wymieniłem 2 lata temu.ale problem nie zniknął tzn przez chwilę było ok tak jakby coś w tym napędzie się przestwiało w zależności nie wiem od czego...od wczoraj problem wrócił i wydaje mi sie ze jest coraz gorzej. Byłem dzis pod autem obejrzeć podpore ale jest ok . Guma siedzi ciasno i nie ma luzow tylko pracuje na gumie gora-dół po 1cm ... Co kto poradzi? Miał ktoś podobne problemy z napędem?
Langista Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Nasila się z prędkością? Sprawdzałeś w jakim stanie jest dyfer tylnego mostu?
powertrain Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 Dyfer suchy brak wycieków, żadnych oznak wcześniej żeby coś się kończyło
powertrain Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 Czy Się nasila? Jak rozpędza do 140 I jadę że stała prędkością jest ok ale delikatne dotknięcie gazu powoduje drgania całej budy ,przy mniejszych prędkościach ewidentnie tak jakby była urwana półoś
Robero321 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 To że podpora nie ma luzów nie znaczy że jest oki. U mnie powodem była właśnie podpora z tym że objawy z reszta takie same pokazały się od razu. Sprawdź wał czy nie ma bicia. Mojego po takiej wymianie nie dało się wyważyć i zmuszony byłem do kupna drugiego z podporą ori.
powertrain Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 Przeguby wew przy skrzyni okazały się problemem . Ale teraz po złożeniu wszystkiego narodził się nowy problem. Mianowicie teraz trzęsie budą niezależnie czy przyspieszam czy jadę np z górki. Półosie kupiłem nowe jakiś angielski producent. Robiłem też uszczelnienie na wale więc poszła nowa podpora ...Nie wiem co sie porobiło. Czuć pod nogami tak jakby od wału były te wibracje .przy 140 jak się dotknie deski czuć jak lata na boki... to jakby półosie były złe wyważone.. miałem dystanse .zdjolem ale to nie to . Może delikatnie mniej trzęsie ale jednak dalej ..stare miały luz góra dół i stukaly w rękach. Pasowało by kamerki zamontować pod autem ?bo jak inaczej sprawdzić .półośki wyglądają na solidne . Kończą się pomysły i kasa. Tylne półośki nie mają luzu góra dół same w sobie ale jest delikatny min luz na łożyskach flansz przy dyfrze. Co robić? Jak to namierzyć? Pytałem w Bielsku w firmach co mają hamownie pod quattro żeby wejść pod niego i ew popatrzeć może coś się rzuci w oczy ale brak takich kanałów z półkami.
Robero321 Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 Napisałem Ci jedz na sprawdzenie wału.
powertrain Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 Temat zamykam. Nowe stare półosie rozwiazaly problem. Kupiłem używane ori I po problemie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się