Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Działanie 1 sondy przed katem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał:

Ponoć masz tam zrobiony soft, o którym nie wiedziałeś, więc jeśli w logach nic bardzo nie wyjdzie to będzie trzeba pomyśleć o wgraniu serii.

Heh w takim razie zacznijmy od logów.wrzucam świeże 115 + 118

PB

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

Lpg

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

 

Opublikowano (edytowane)

Turbo późno wstaje i górą nie daje rady. Jak dv sprawne to sztanga może słabo naciągnięta albo coś ze sprężarką. Masz loga turbo z odpiętym n75? Na gazie tylko 2+33 możesz robić, reszta bezużyteczna.

Nie ma żadnego przeładowania.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
18 minut temu, przem8 napisał:

Turbo późno wstaje i górą nie daje rady. Jak dv sprawne to sztanga może słabo naciągnięta albo coś ze sprężarką. Masz loga turbo z odpiętym n75? Na gazie tylko 2+33 możesz robić, reszta bezużyteczna.

Nie ma żadnego przeładowania.

Super. to już coś mówi skoro nie ma przeładowania. Nie mam takich logów.czyli jakie grupy zrobić z.odpietym n75 i zapiętym pb ?

Opublikowano

115+118 z odpiętym n75. Jak ze wskazaniami przepływki po wymianie? Jak wrzucasz nowe logi to rób już 2+33 i 115+118.

Opublikowano

Weż ogarnij komplet logów jak sie nalezy, przed kazdym logiem kasuj błedy,  po tych logach jedynie widać ze to nowa przepływka którą założyłeś jest trupem...

Zrób na jałowym, 002+033, 003+032 , dynamicznie 002+033, 003+020, 115+118. I to 118 z odpietym n75. Ta szczelność jak była sprawdzana? cały układ od przepływki do konca?

Opublikowano
30 minut temu, Łukasz13 napisał:

Weż ogarnij komplet logów jak sie nalezy, przed kazdym logiem kasuj błedy,  po tych logach jedynie widać ze to nowa przepływka którą założyłeś jest trupem...

Zrób na jałowym, 002+033, 003+032 , dynamicznie 002+033, 003+020, 115+118. I to 118 z odpietym n75. Ta szczelność jak była sprawdzana? cały układ od przepływki do konca?

Robiłem takie jakie mi tu wszyscy radzili.tak szczelność od przeplywki do końca. Dzisiaj wrzucam jeszcze 2+33 i 3+20 z samego pb.dynamiczne. nie dam rady odpiąć n75 dzisiaj więc wrzucę jutro:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

Opublikowano

Załóż poprzednią przepływkę, ta jest złomem jak pisałem.

Opublikowano
12 minut temu, Łukasz13 napisał:

Załóż poprzednią przepływkę, ta jest złomem jak pisałem.

Tra GE dia straciłem wiarę w ludzkość

Opublikowano
10 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Załóż poprzednią przepływkę, ta jest złomem jak pisałem.

No dobrze a jak załóżmy wtryski pb leja paliwem i są do wymiany to przepływ też by źle pokazywał czy to nie ma nic do przepływu ?

Auto jeździ 8 lat na LPG więc może szlak je trafia ? No chyba że to nie ma nic do rzeczy to nie ma tematu.

Dzisiaj dla pewności jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu.

Opublikowano
56 minut temu, TomOskroba napisał:

No dobrze a jak załóżmy wtryski pb leja paliwem i są do wymiany to przepływ też by źle pokazywał czy to nie ma nic do przepływu ?

Auto jeździ 8 lat na LPG więc może szlak je trafia ? No chyba że to nie ma nic do rzeczy to nie ma tematu.

Dzisiaj dla pewności jeszcze raz sprawdzę szczelność dolotu.

Zrób tak jak @Łukasz13 pisze. Nie jednej osobie pomógł i warto mu zaufać, gość zna się na robocie.

Ja też taki kiedyś kombinowałem, różne były diagnozy lambda, wtryski a Łukasz od razu powiedział, wymień przepływkę :D

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, cysiek18 napisał:

Zrób tak jak @Łukasz13 pisze. Nie jednej osobie pomógł i warto mu zaufać, gość zna się na robocie.

Ja też taki kiedyś kombinowałem, różne były diagnozy lambda, wtryski a Łukasz od razu powiedział, wymień przepływkę :D

no widzę, że kuma temat . najpierw ogarnę tą szczelność jeszcze raz na 1000% bo jak się okaże, że jakaś jest to i sprawny przepływ gówno pomoże.

lipa bo gość który mi to sprzedawał stroił auto na tej przepływce i dmuchało jak trzeba, ale kłócić się nie mam zamiaru dalej i chyba pojadę po nową boscha po prostu jak się okaże że szczelne jest wszystko

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano (edytowane)

Dmuchanie ma sie nijak do przepływki która jest tutaj trupem kompletnym ...

Możesz szukac dalej i dalej się wkurzać ale nawet jeżeli problem jest jeszcze gdzieś indziej to bez wymiany przepływki marne szanse. Wtryski pb nic nie mają do przepływu. 

przy takim doładowaniu i tym co pokazuje przepływka jeżeli zakladamy ze teraz jest dobra to musialbys mieć mega dziure w TIPie... 

Edytowane przez soul87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, soul87 napisał:

Dmuchanie ma sie nijak do przepływki która jest tutaj trupem kompletnym ...

Możesz szukac dalej i dalej się wkurzać ale nawet jeżeli problem jest jeszcze gdzieś indziej to bez wymiany przepływki marne szanse. Wtryski pb nic nie mają do przepływu. 

przy takim doładowaniu i tym co pokazuje przepływka jeżeli zakladamy ze teraz jest dobra to musialbys mieć mega dziure w TIPie... 

i tym sposobem zamówiłem nową BOSCH w inter carsie i będę miał dzisiaj bądź jutro więc zdam relacje. jak na razie odpiąłem jeszcze kostkę od od przepływki i zobaczymy jak będzie jechać.

Opublikowano

shit. odpiąłem przepływkę. auto wstaje od 2800 obrotów jak powinno i w ogóle nie muli. idzie jak złe. wsadzę temu typowi ten przepływ w du**ę chyba..

wrzucę logi po wlożeniu nowej przepływki

Opublikowano

Ok zmieniłem przepływke. Tak patrzę że chyba jest ok ? Nie ma już ubogo i zdrowo jedzie ? Pytanie czy po logach faktycznie był soft czy nie. Na LPG nie zauważyłem że gaz się kończy i trochę mi przerwało na koniec.byc może nie widać tego na logach.

Pb

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

LPG:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...

 

Opublikowano
19 minut temu, TomOskroba napisał:

Pytanie czy po logach faktycznie był soft czy nie.

Soft jest bankowo. Czemu nie wrzucasz tych wszystkich logów co miałeś zrobić, tylko tak wybiórczo?  Tak można diagnozować w nieskończoność.

Opublikowano

 

7 minut temu, przem8 napisał:

Soft jest bankowo. Czemu nie wrzucasz tych wszystkich logów co miałeś zrobić, tylko tak wybiórczo?  Tak można diagnozować w nieskończoność.

Jak zwykle czas.. 2+30 dynamiczne już mamy. Jutro wrzucę jałowy z tych samych pomiarów i 3+20 jałowy i dynamiczny pb + LPG. Nie odpinam n75 bo nie ma już żadnych błędów.

Opublikowano

Przeczytaj jeszcze raz dokładnie jakie logi miałeś zrobić, Łukasz Ci dokładnie to wyjaśnił. Ja już straciłem cierpliwość.. :P Log z odpiętym n75 jak najbardziej zasadny ale rób już jak uważasz.

Powodzenia w doprowadzeniu auta do normalności.

Opublikowano

dobra mam wszystko oprócz 115+118 bo nie zrozumialem czy mam zrobić z odpiętym i bez czy tylko odpiętym węzem od n75 i czy tylko na PB. reszte wrzucam jak trzeba

jałowy PB 003+032:

http://vaglogi.pl/log-003_032_7UMd7o.html

jałowy LPG 003+032:

http://vaglogi.pl/log-003_032_tB6Rp4.html

jałowy 002+033 PB:

http://vaglogi.pl/log-002_033_6k4DSIZ.html

jałowy 002+033 LPG:

http://vaglogi.pl/log-002_033_k4cvi.html

dynamiczny 003+020 PB:

http://vaglogi.pl/log-003_020_l9AUx.html

dynamiczny 003+020 LPG:

http://vaglogi.pl/log-003_020_w1cIqjl.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...