Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wody w A4 B9 2.0TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i dopadł mnie problem nieszczelnej pompy wody. Problem szeroko opisywany na zagranicznych forach, a tu widzę, ze jestem pierwszym nieszczęśnikiem. ? Powiem jaki koszt wymiany w ASO. 

Opublikowano

Napisz proszę coś więcej, co to za defekt?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 30.09.2019 o 22:03, czarny69 napisał:

Napisz proszę coś więcej, co to za defekt?

Pękające obudowy termostatu. Całkowity koszt wymiany w ASO to 3100-3500zł. Do d*py plastikowa konstrukcja. Naprawiona ponoć w 2019 roku. Nie każdego dotyka ale jednak coś było na rzeczy. 

Edytowane przez vvalery
Opublikowano
W dniu 10.10.2019 o 09:58, RALF76 napisał(a):

Są dostępne zamienniki?

Widziałem gdzieś aluminiowe. ? Na allegro oryginał 1200 zł. Widziałem też za 950.

 

Wymieniłem termostat z pompą wody co było niby przyczyną usterki ( nieszczelna obudowa). Zabuliłem w ch... kasy, a po dwóch dniach poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym 1cm poniżej minimum. Jak odebrałem auto w garażu sprawdziłem i był w środku między Max i min. Załamka. ? Jadę tam w sobotę opier... k... ???

Opublikowano

nie ma wycieków nigdzie? może się odpowietrzył dopiero po przejechaniu większego dystansu..

Opublikowano
5 godzin temu, RALF76 napisał:

nie ma wycieków nigdzie? może się odpowietrzył dopiero po przejechaniu większego dystansu..

Ralf76 wycieków nigdzie nie ma. Mam nadzieję, że to jest to o czym piszesz. Pojadę w sobotę, żeby sprawdzili. Czytałem w necie, że to niby normalne zjawisko i trzeba uzupełnić i powinno być OK. Zobaczymy. Napiszę co i jak. 

Opublikowano
Godzinę temu, RALF76 napisał:

uzupełnij i obserwuj..

Dzwoniłem do Audi oraz byłem w Skodzie bo tam mam znajomego i wszyscy potwierdzili to co napisałeś, że nawet do 200km może potrwać odpowietrzania. Uzupełnił mi kumpel w Skodzie. Jak odkręcił korek to było lekkie sssss i poziom się lekko podniósł i wjechał ponad min. Auto było ciepłe po przejechaniu 30 km ?

Opublikowano
W dniu 18.10.2019 o 07:26, RALF76 napisał(a):

zapewne będzie już dobrze :)

Dzięki. Oby. Będę informował?

 

Auta z ogłoszeń, które miały otworzone maski. W każdym poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym poniżej minimum lub grubo poniżej. Czy to norma ? Sprawdźcie u siebie, bo u mnie po wymianie pompy jest już OK

668BD226-3180-4133-AEF8-68DFC35895FB.jpeg

940E5C37-0F8A-45B9-B088-11AD0D1F6A26.jpeg

C4B6994D-CA73-4073-9AC3-8A6443F1C1A2.png

E29E3877-220F-4CBC-9E3A-B6D6EB06356F.png

6F9134DD-6FDE-4537-BDCC-DE5980CFF3BF.png

E0F557EE-327E-4D10-B9DB-7E1445A98209.png

7E541F3B-227E-490D-A659-9529FBD2C2B1.png

Opublikowano (edytowane)

Sprawdziłem u siebie dziś, mam 2-3cm poniżej MIN (2.0 TFSI, 252KM, przebieg 23k, auto ma rok). Dolać i lecieć do ASO czy najpierw ASO? :slina:

Edytowane przez zb0oj
Opublikowano

Dolej najpierw... Nie ma sensu latać z każdą najmniejszą rzeczą do ASO. Jak zauważysz wyciek dopiero w tedy do ASO jedź.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, zb0oj napisał:

Sprawdziłem u siebie dziś, mam 2-3cm poniżej MIN (2.0 TFSI, 252KM, przebieg 23k, auto ma rok). Dolać i lecieć do ASO czy najpierw ASO? :slina:

Tak jak kolega pisze. Dolej i obserwuj. Możesz przyświecić latarką w głąb silnika na lewo od zbiornika wyrównawczego lekko u dołu, tam gdzie jest pompa i zobaczyć czy nie ma jakiś nalotów koloru białawego. Rozmawiałem z Amerykaninem na YouTube, który twierdzi, że w zależności od jazdy może ubyć oleju jak i płynu. On co jakiś czas dolewa. Nie często ale jednak i ma to w d....?  

Jeżeli masz auto na gwarancji to pompa wymieniana jest za darmo, gdyby obudowa była nieszczelna np. Ok 3000-3500zł w kieszeni?
P.S. Dolej po nocy na zimnym silniku !!!!!!

Edytowane przez vvalery
Opublikowano

To pierwsze moje auto w którym miałem taką akcję, stąd pytanie :) 

Dzięki za odpowiedzi, doleję jutro rano i będę obserwował :D

Opublikowano
21 minut temu, zb0oj napisał:

To pierwsze moje auto w którym miałem taką akcję, stąd pytanie :) 

Dzięki za odpowiedzi, doleję jutro rano i będę obserwował :D

Moje też Bartek. ? Stąd jestem wyczulony. U Ciebie może być wszystko OK. 

Opublikowano (edytowane)

Od kilku miesięcy mam problem ze smrodem w samochodzie. Zdarza się, że po dynamiczniejszej jeździe trzeba stanąć i wietrzyć auto bo nie da się wytrzymać.

Rocznik 2017, gwarancja do maja 2021.

 

Byłem w ASO z tym kilka razy.

za 1 razem wyczyścili klimatyzację + wymiana filtra kabiny (odpłatnie)
za 2 stwierdzili, że poluzowała się opaska zaciskająca wężyk obiegu płynu chłodniczego, płyn sączy się w tym miejscu
za 3 razem ubytek płynu był już tak duży, że stwierdzili problem z termostatem który wymienili, podobno płyn kapał na rozgrzaną rurę wydechową i powodował smród.
Chwilę po tym podjechałem jeszcze raz, bo płyn był poniżej minimum (pewnie zapowietrzony po serwisie), dolali ponad max 

Ostatnio auto przeszło bez błędów przegląd + (odpłatnie) została wyczyszczona klimatyzacja i ...

Przejechałem trasę 200km i ... znowu smród nie do wytrzymania ... 
Autem jeźdzę od maja 2018, zrobione 19 700km

Nie wiem co z tym dalej robić, zmienić ASO ?

Edytowane przez JFH
Opublikowano

skoro wewnątrz śmierdzi płynem chłodniczym może rozszczelniła się nagrzewnica. Nie czuć w ustach posmaku słodkości ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Raczej nie czuje posmaku słodkości.

Być może nagrzenica, nie mam pojęcia, nie znam się na samochodach.

Umówiłem się z polecanym na tym forum mechanikiem, zobaczymy.

Opublikowano

Jak nalali ponad Max to płyn ucieka przez korek zbiorniczka. Nie zauważyłeś białych plamek w okolicach korka. Miałem problem z płynem i winowajcą była pompa wody. 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...