Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 11.07.2021 o 19:17, Dev napisał(a):

nie tylko

Rozwiń  

Większa pojemność cieplna.

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
  W dniu 11.07.2021 o 19:22, george napisał(a):

Większa pojemność cieplna.

Rozwiń  

Najważniejszy czynnik

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Przymierzam się do wymiany zestawu tarcze + klocki w S4 B6. Proszę o polecenie dobrych tarcz do klocków Ferodo Performance FDS1629. Do tej pory miałem Rotingery GT, ale poddały się ostatnio po 2 mocniejszych hamowaniach na autostradzie...

Opublikowano
  W dniu 29.07.2021 o 19:05, rpd napisał(a):

Witam,

Przymierzam się do wymiany zestawu tarcze + klocki w S4 B6. Proszę o polecenie dobrych tarcz do klocków Ferodo Performance FDS1629. Do tej pory miałem Rotingery GT, ale poddały się ostatnio po 2 mocniejszych hamowaniach na autostradzie...

Rozwiń  

OZty

Opublikowano
  W dniu 29.07.2021 o 20:27, Dev napisał(a):

OZty

Rozwiń  

Gładkie czy wiercone? Miałem kiedyś te tarcze OZ 345 wiercone z klockiem Ferodo Premier i powierzchnia tarczy była po nim strasznie pofalowana, pomijam to że biły po stosunkowo małym przebiegu :/ 

Opublikowano
  W dniu 29.07.2021 o 20:34, rpd napisał(a):

Gładkie czy wiercone? Miałem kiedyś te tarcze OZ 345 wiercone z klockiem Ferodo Premier i powierzchnia tarczy była po nim strasznie pofalowana, pomijam to że biły po stosunkowo małym przebiegu :/ 

Rozwiń  

Gładkie,  a biły bo był zyebany montaż 

Opublikowano

Mógłby ktoś rozkodować jakie klocki przód/tył po vinie ?
WAUZZZ8E77A215796

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 29.07.2021 o 21:07, Akuku napisał(a):

Mógłby ktoś rozkodować jakie klocki przód/tył po vinie ?
WAUZZZ8E77A215796

Rozwiń  

320/288 mm

tarcze przód - 8E0 615 301 AD

klocki przód - 8E0 698 151 G

tarcze tył - 8E0 615 601 M

klocki tył - 8E0 698 451 J

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Miał ktoś okazję testować tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove? Jak to się spisuje na dłuższą metę?

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 11:19, rpd napisał(a):

Miał ktoś okazję testować tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove? 

Rozwiń  

Nie jakoś znacznie lepiej od Rotingerów GT, które się nie sprawdziły podobnie jak OZ.

Może coś w kierunku Centric Carbon + Yellow Stuf lub komplet StopTech Sport.

 

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 17:19, KINIAM napisał(a):

Nie jakoś znacznie lepiej od Rotingerów GT, które się nie sprawdziły podobnie jak OZ.

Może coś w kierunku Centric Carbon + Yellow Stuf lub komplet StopTech Sport.

 

Rozwiń  

Zamiast wydawać kilka tyś na te wydumki proponuję jakiś większy zestaw. 4-tłok czy 6-tłok z dużą tarczą. Wyjdzie podobny koszt a efekt znacznie lepszy:thumbup1:

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 17:38, Wandej napisał(a):

Zamiast wydawać kilka tyś na te wydumki proponuję jakiś większy zestaw. 4-tłok czy 6-tłok z dużą tarczą. Wyjdzie podobny koszt a efekt znacznie lepszy:thumbup1:

Rozwiń  

Do tego 4 czy 6-tłoka też potem trzeba kupić jakieś tarcze :) Nie potrzebuję nie wiadomo czego do daily S4, ale nie chcę, żeby przy kolejnym awaryjnym hamowaniu na autostradzie tarcze szlag trafił. Rotingery GT wytrzymały 30tyś km u mnie i niestety ostatnio przy awaryjnym się poddały. Z 30mm zostało jeszcze 29mm więc to była dopiero połowa ich nominalnego życia. Mam wycenę na EBC Turbo Groove, Dark Performance Evo i ceny są przyzwoite - EBC 1350zł, a DPE 1080zł z tym, że czas oczekiwania to około miesiąca, więc skłaniam się ku EBC, bo czeka mnie wyjazd i chciałbym to załatwić przed nim. Trudno znaleźć opinie aktualne o EBC, więc nie wiem czy zrobi różnice czy założę zwykłe Textary/OZ/OE Audi czy dopłacę do EBC 

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 18:42, rpd napisał(a):

Do tego 4 czy 6-tłoka też potem trzeba kupić jakieś tarcze :) Nie potrzebuję nie wiadomo czego do daily S4, ale nie chcę, żeby przy kolejnym awaryjnym hamowaniu na autostradzie tarcze szlag trafił. Rotingery GT wytrzymały 30tyś km u mnie i niestety ostatnio przy awaryjnym się poddały. Z 30mm zostało jeszcze 29mm więc to była dopiero połowa ich nominalnego życia. Mam wycenę na EBC Turbo Groove, Dark Performance Evo i ceny są przyzwoite - EBC 1350zł, a DPE 1080zł z tym, że czas oczekiwania to około miesiąca, więc skłaniam się ku EBC, bo czeka mnie wyjazd i chciałbym to załatwić przed nim. Trudno znaleźć opinie aktualne o EBC, więc nie wiem czy zrobi różnice czy założę zwykłe Textary/OZ/OE Audi czy dopłacę do EBC 

Rozwiń  

Nie będę Cię wyprowadzał z błędu. Jeśli chcesz co 30tys zmieniac tarcze i klocki za 1000-1500zl to tak zrób. W konkret zestaw zainwestujesz 4K u nic się nie pognie tylko wymiana klockow za 300zl. Twój wybor oby tylko tych hebli nie zabrakło Ci kiedy będziesz ich akurat potrzebował.

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 17:38, Wandej napisał(a):

Zamiast wydawać kilka tyś na te wydumki proponuję jakiś większy zestaw. 4-tłok czy 6-tłok z dużą tarczą. Wyjdzie podobny koszt a efekt znacznie lepszy:thumbup1:

Rozwiń  

A masz może jakąś konkretną propozycję kosztową ?.

Akurat w S4 znajomy robił swap hamulców biorąc od K-Sport Racing, koszty przemilczę.

 

Opublikowano

mozna zrobic 360mm na tarczy z RS4 B5 i na zacisku z phaetona/A8 D3

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 20:42, Dev napisał(a):

mozna zrobic 360mm na tarczy z RS4 B5 i na zacisku z phaetona/A8 D3

Rozwiń  

Z ciekawości jak z kosztem tarczy? Zacisk od D3 można znaleźć w przyzwoitej cenie.

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 21:55, george napisał(a):

Z ciekawości jak z kosztem tarczy? Zacisk od D3 można znaleźć w przyzwoitej cenie.

Rozwiń  

Tarcze dwuczęściowe z RS4 to około 2tyś za kpl. Więc wyjdzie 3-3,5k na gotowo.

Opublikowano
  W dniu 4.08.2021 o 20:42, Dev napisał(a):

mozna zrobic 360mm na tarczy z RS4 B5 i na zacisku z phaetona/A8 D3

Rozwiń  

Wejdzie to pod 17"?

Opublikowano
  W dniu 5.08.2021 o 07:02, rpd napisał(a):

Wejdzie to pod 17"?

Rozwiń  

nie pod każdą, ale wchodzą

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak jest z trwałością tych klocków ferodo ds performance w porównaniu do zwykłych ferodo przy tarczy 312?

Jaka jest główna różnica?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...