Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie Dzik'u i Wandej mam klocki hella pagid do zacisków s4 b6 b7 tył piszczą jak pociąg od jakiegos czasu zrobione na nich z 2tys km

Zrobilo sie na nich szkło czy czeka mnie wymiana klockow

Jesli tak Prosze o jakąs oferte z ferrodo do zaciskow s4b6 /b7 tył :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał 125zl bo coś nie mogę Ci pw podesłać:kwasny:

Tapnięte z SGS5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Jakie tarcze + klocki na tył do A4 B6 Avant 1.9 130KM? Z przodu mam 288 więc na tył też będzie ten mniejszy rozmiar.

Boję się ferrodo ponieważ jakiś czas temu kupiłem na przód i musiałem reklamować bo były krzywe. Aktualnie do rozpatrzenia gwarancji muszę jeździć na wytoczonych starych tarczach. Szczęście, że ich nie wyrzuciłem.

Macie jakiś sprawdzonych sprzedawców z rabatami?

Edytowane przez mateuszeks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Jakie tarcze + klocki na tył do A4 B6 Avant 1.9 130KM? Z przodu mam 288 więc na tył też będzie ten mniejszy rozmiar.

Boję się ferrodo ponieważ jakiś czas temu kupiłem na przód i musiałem reklamować bo były krzywe. Aktualnie do rozpatrzenia gwarancji muszę jeździć na wytoczonych starych tarczach. Szczęście, że ich nie wyrzuciłem.

Macie jakiś sprawdzonych sprzedawców z rabatami?

Dziwne te ferodo trafiłeś albo montaż nie taki był. Jak chcesz zrobię Ci wycenę czegoś innego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie. Jakie tarcze + klocki na tył do A4 B6 Avant 1.9 130KM? Z przodu mam 288 więc na tył też będzie ten mniejszy rozmiar.

Boję się ferrodo ponieważ jakiś czas temu kupiłem na przód i musiałem reklamować bo były krzywe. Aktualnie do rozpatrzenia gwarancji muszę jeździć na wytoczonych starych tarczach. Szczęście, że ich nie wyrzuciłem.

Macie jakiś sprawdzonych sprzedawców z rabatami?

Na tyle masz 245.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dlaczego wszyscy polecacie klocki FERODO skoro TEXTAR są równie dobre i w podobnej cenie,a poza tym są montowane jako ORI w serwisie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja zakupiłem Textar, czekam na paczuszkę, polecił mi kolega dzik z forum u którego też zamówiłem.

Poczytałem trochę w google i myślę że to dobry wybór.

Wszyscy chwalą TEXTAR.

A co do krzywych tarcz.... Czasem aż boli jak patrzę na kolesia który wpada na myjnie samochodowa i pierwsze co leje po rozgrzanych kołach :)

Edytowane przez Joziek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja zakupiłem Textar, czekam na paczuszkę, polecił mi kolega dzik z forum u którego też zamówiłem.

Poczytałem trochę w google i myślę że to dobry wybór.

Wszyscy chwalą TEXTAR.

A co do krzywych tarcz.... Czasem aż boli jak patrzę na kolesia który wpada na myjnie samochodowa i pierwsze co leje po rozgrzanych kołach :)

Leje tak cały czas po swoich OZ 345mm i jest ok :grin: kolego piter75r i ferodo i textar montowany jest w serwisie i do tego jeszcze kilka firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to zdrowe dla tarcz gdy schładzasz je w momencie i myślę że nie ma co do tego wątpliwości.

To ze się nie dzieje nic to nie znaczy że się kiedyś nie stanie :)

Ja wolę dmuchać na zimne i na myjnie podjeżdżam po postoju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie musicie ciągle na hamulcu jeździć skoro polewać wodą nie można :D

Mam już ciekawą wycenę czekam jeszcze na diagnozę przedniego zawieszenia bo mam stuki :( Niestety ani gumy stabilizatora ani łączniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem po wymianie i dotarciu hamulców przód i tył. Oto moje wnioski.

Przód tarcze Zimmermann Standard Coat Z, klocki Galfer Sport FDT 1055

Tył Tarcze i klocki Zimmermann.

I teraz wiem, że mimo wielu opinii, że A4 B6 mają standardowo liche hamulce i trzeba robić swapa to nie do końca się zgodzę. Teraz po dotarciu auto zaczęło porządnie hamować. Nie boję się, że wjadę komuś w D.... Zimne czy ciepłe nie ma różnicy. Wcześniej były TRW z przodu, z tyłu nie wiem.

Dziękuję za wcześniejsze pomocne rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś doradzi co wybrać , jakie klocuszki do mojego auta będą najlepsze tracze raczej w porządku ale klocki out...

mam 1.8t 163 w quattro avant

ferodo czy textra?? czy może jakieś inne by auto lepiej się zachowywało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem po wymianie i dotarciu hamulców przód i tył. Oto moje wnioski.

Przód tarcze Zimmermann Standard Coat Z, klocki Galfer Sport FDT 1055

Tył Tarcze i klocki Zimmermann.

I teraz wiem, że mimo wielu opinii, że A4 B6 mają standardowo liche hamulce i trzeba robić swapa to nie do końca się zgodzę. Teraz po dotarciu auto zaczęło porządnie hamować. Nie boję się, że wjadę komuś w D.... Zimne czy ciepłe nie ma różnicy. Wcześniej były TRW z przodu, z tyłu nie wiem.

Dziękuję za wcześniejsze pomocne rady.

A ja się nie zgodzę z Twoją opinią bo miałem taki komplet i o ile zimny lub lekko ciepły "czytaj normalna jazda" daje radę o tyle przy szybkiej jeździe i wyhamowaniu z kilka razy z 200 na godzinę można wyrzucić ten zestaw na śmietnik z resztą leży to u mnie w garażu bo jeszcze nie zdążyłem wywalić.

Tarcze dodatkowo były nawiercane nie dość że się przebarwiły to jeszcze skrzywiły nie do naprawy.

Trzy miesięczny zestaw poszedł na śmietnik. Rozgrzane klocki miały problem z zatrzymaniem (stojącego) automatu zjeżdżającego z górki... prawie nic nie hamowały

Tak że kolego ciesz się nim bo jest fajny za rozsądne pieniądze ale nie przy dużych temperaturach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto Ci kazał jechać 200km/h? Masz takie drogi w Polsce? Też uważam swap w 1.9 TDI za nonsens - mam klocki i tarcze Ferodo i hamuję bez problemu, a jeżdżę dynamicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem po wymianie i dotarciu hamulców przód i tył. Oto moje wnioski.

Przód tarcze Zimmermann Standard Coat Z, klocki Galfer Sport FDT 1055

Tył Tarcze i klocki Zimmermann.

I teraz wiem, że mimo wielu opinii, że A4 B6 mają standardowo liche hamulce i trzeba robić swapa to nie do końca się zgodzę. Teraz po dotarciu auto zaczęło porządnie hamować. Nie boję się, że wjadę komuś w D.... Zimne czy ciepłe nie ma różnicy. Wcześniej były TRW z przodu, z tyłu nie wiem.

Dziękuję za wcześniejsze pomocne rady.

A ja się nie zgodzę z Twoją opinią bo miałem taki komplet i o ile zimny lub lekko ciepły "czytaj normalna jazda" daje radę o tyle przy szybkiej jeździe i wyhamowaniu z kilka razy z 200 na godzinę można wyrzucić ten zestaw na śmietnik z resztą leży to u mnie w garażu bo jeszcze nie zdążyłem wywalić.

Tarcze dodatkowo były nawiercane nie dość że się przebarwiły to jeszcze skrzywiły nie do naprawy.

Trzy miesięczny zestaw poszedł na śmietnik. Rozgrzane klocki miały problem z zatrzymaniem (stojącego) automatu zjeżdżającego z górki... prawie nic nie hamowały

Tak że kolego ciesz się nim bo jest fajny za rozsądne pieniądze ale nie przy dużych temperaturach...

Niestety zestaw 312/255mm to spowalniacz przy takim silniku. Najlepiej podeszłoby 345mm/300mm. Tutaj możesz sobie hamować dowoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...