studzin11 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Witam. Panowie prosze o zerkniecie na te logi w jakim stanie jest przepływka turbo i czy nie ma gdzie jakiejś nieszczelności. Dodam ze sterownik sypie błedem 17536. Z góry dzieki za info. LOG-01-002-033-115.CSV
studzin11 Opublikowano 1 Października 2019 Autor Opublikowano 1 Października 2019 Krótko i na temat. Dzięki wielkie kolego. Poza tą przepływką jeszcze cos widac?
przem8 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Profilaktycznie do sprawdzenia szczelność dolotu i dv. Wątpię, że jest aż taka dziura, że brakuje tyle przepływu.
studzin11 Opublikowano 1 Października 2019 Autor Opublikowano 1 Października 2019 Zerknę i dam znać. Dzieki
soul87 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) 34 minuty temu, przem8 napisał: Profilaktycznie do sprawdzenia szczelność dolotu i dv. Wątpię, że jest aż taka dziura, że brakuje tyle przepływu. Pytanie za 100 pktów. Czy nieszczelność za turbospreżarką w strone silnika obniża czy podwyzsza przepływ mierzony przez MAF ? Edytowane 1 Października 2019 przez soul87
cysiek18 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 54 minuty temu, soul87 napisał: Pytanie za 100 pktów. Czy nieszczelność za turbospreżarką w strone silnika obniża czy podwyzsza przepływ mierzony przez MAF ? Podwyższa
studzin11 Opublikowano 1 Października 2019 Autor Opublikowano 1 Października 2019 Dolot szczelny DV też. Przepływke wyczyściłem i o dziwo jest jeszcze gorzej Nowa zamówiona jutro zamontuje i napisze czy pomogło. Załączam logi po czyszczeniu. LOG-01-002-033-115.CSV
przem8 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 36 minut temu, studzin11 napisał: Załączam logi po czyszczeniu. A jak czyściłeś ?
studzin11 Opublikowano 1 Października 2019 Autor Opublikowano 1 Października 2019 No może się nie popisałem ale zmywaczem do hamulcy
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Niestety po wymianie przepływki problem pozostał. Do puki auto się nie nagrzeje jest wszystko ok czyli rusza płynnie nie szarpie ogólnie malina. Jak już złapie te 90 stopni nie da rady nim normalnie jeździć. Panowie jakieś pomysły gdzie dalej szukać?
cysiek18 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 5 minut temu, studzin11 napisał: Niestety po wymianie przepływki problem pozostał. Do puki auto się nie nagrzeje jest wszystko ok czyli rusza płynnie nie szarpie ogólnie malina. Jak już złapie te 90 stopni nie da rady nim normalnie jeździć. Panowie jakieś pomysły gdzie dalej szukać? A spróbuj odpiąć wtyczkę od przepływomierza i się przejechać
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Już tak robiłem. Poza tym że nie ma mocy to jest bez zmian. A zapomniałem dopisać że w ECU zero błędów. Jakieś pomysły?
soul87 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Zapchany katalizator, wydech itp. Pokaz jeszcze log rozradu 90+93 Edytowane 2 Października 2019 przez soul87
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Tak w ogóle to było porobić logi jak należy parami 2+33, 3+20 i 115+118, a nie wybrałeś sobie 3 grupy Przeplywka jakiej firmy? Nawet przestawiony rozrząd o ząbek nie wpływa na przepływ, może być co najwyżej przymulony trochę.
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Przepływka ori Boscha. Ok robię logi i zaraz wrzucam.
soul87 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Ewentualnie jakas mega dziura miedzy przeplywka a turbo, nie spadla Ci rura z turbiny albo nie wciagnelo cos tam ? trzeba dolot przejrzec od filtra powietrza w strone turbo. Jak jest ok to trzeba zajrzec do kata moim zdaniem ...
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Dolot 100% szczelny patrzyłem kilka razy. Recej opadaja... LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV Edytowane 2 Października 2019 przez studzin11
soul87 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Hmm te logi wygladaja juz calkiem ok.. oprocz przeladowania turbiny... wezyki przy zaworku n75 trzeba by sprawdzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się