Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Czy da się wrzucić chipa do auta z LPG ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupilem audi a4 1.8T 150KM z gazem sekwencyjnym. Mam pytanko czy da sie zrobic chipa w tym autko jak jest gaz??

Opublikowano

jasne że sie da :naughty:

Opublikowano

a bedzie to chodzilo lepiej na gazie?? gaz jest zalozony jakies 2 miesiace temu, fajnie chodzi ale przydalo by sie lepiej zwlaszcza ze mam 225/45r17 kolka no i gaz wiec troche by sie przydalo. aha no i czy spalanie by duzo wzroslo?

Opublikowano

chip to więcej mocy :kox:

Opublikowano

Witam kupilem audi a4 1.8T 150KM z gazem sekfencyjnym. Mam pytanko czy da sie zrobic chipa w tym autko jak jest gaz??

oczywiście że się da tylko trzeba po modyfikacji podejchać do gazowika aby ustwił instalacje, tak aby AFR zgadzał się

Opublikowano

Najlepiej jest najpierw podnieść moc później gazować :) Bo instalację gazową dobiera się do mocy pojazdu (np:reduktor), jak założysz najpierw gaz np. do samochodu który ma 150KM i dobiorą Ci części które mają maksymalnie do 160KM, to po podniesieniu mocy będzie brakowało mocy na gazie i będzie się przełączał automatycznie na benzynę, jeżeli chcesz najpierw gazować potem podnosić moc, to najlepiej powiedzieć instalatorowi że w tym samochodzie będzie podnoszona moc i żeby założył wydajniejszą instalację która pociągnie wyższą moc silnika.

Opublikowano

sorrka ze sie w temat wbijam z 2.0 tfsi tez nie bedze problemu?? reasumujac, najpierw podnoszenie mocy pozniej zagazowanie??

Tego nie zagazujesz.

Ale podnieść moc jak najbardziej się da.

Opublikowano

a co myslicie o 2,7biT jak to smiga na gazie???

Opublikowano

a co myslicie o 2,7biT jak to smiga na gazie???

ponoć bezproblemowo - pod warunkiem włożenia odpowiedniej instalacji i przez osoby z pojęciem w tej dziedzinie

Opublikowano

LPG da się założyć nawet do takich aut jak Impreza WRX STI, Porsche Cayene, czy obojętnie jakiego auta 300....400 konnego. Kwestia odpowiednio wydajnych podzespołów i szmalu, bo takie podzespoły kosztują a czasem trzeba podwójnie je stosować.

W 1.8T 150KM po chipie lpg to bułeczka z masłem pod warunkiem, że gaz będzie montował ktoś kto się na tym na prawdę zna i użyje odpowiedniej instalacji i jej podzespołów.

Do 1.8T po chipie polecam BRC-Sequent24.

Opublikowano

LPG da się założyć nawet do takich aut jak Impreza WRX STI, Porsche Cayene, czy obojętnie jakiego auta 300....400 konnego. Kwestia odpowiednio wydajnych podzespołów i szmalu, bo takie podzespoły kosztują a czasem trzeba podwójnie je stosować.

W 1.8T 150KM po chipie lpg to bułeczka z masłem pod warunkiem, że gaz będzie montował ktoś kto się na tym na prawdę zna i użyje odpowiedniej instalacji i jej podzespołów.

Do 1.8T po chipie polecam BRC-Sequent24.

dokładnie... jak zrobisz czip popatrz jak jeździ jak będzie dobrze to nie kombinuj... ja miałem najpierw gaz, później wirus chodził na gazie idealnie, troche wolniej ale palił 15-16... po regulacjach powirusowych śmiga lepiej na gazie ale pali więcej minimum 18-19, i przy 200km/h zaczyna przerywać... przed regulacją tego nie miał... także WAŻNE zrób to u dobrych gazowników ustawienia[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 09:00_________________________________________________w BRC jest reduktor do 300kucy

Opublikowano

dokładnie... jak zrobisz czip popatrz jak jeździ jak będzie dobrze to nie kombinuj... ja miałem najpierw gaz, później wirus chodził na gazie idealnie, troche wolniej ale palił 15-16... po regulacjach powirusowych śmiga lepiej na gazie ale pali więcej minimum 18-19, i przy 200km/h zaczyna przerywać... przed regulacją tego nie miał... także WAŻNE zrób to u dobrych gazowników ustawienia[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 09:00_________________________________________________w BRC jest reduktor do 300kucy

To musiałeś Kepasa mieć tą instalację jeszcze źle ustawioną, bo 19l to o wiele za dużo. Normalnie spalanie jest do 2l więcej od spalania benzyny przy poprawnie skonfigurowanej i ustawionej instalacji.

Co daje dodatkowo lpg w aucie po chipie- niektórzy robią program na PB98 i później jeżdżą na PB98. Gaz LPG odpowiada ponad 100 oktanowej benzynie i jeszcze bardziej jest odporny na samozapłon, co jest dużym plusem.

Opublikowano

To musiałeś Kepasa mieć tą instalację jeszcze źle ustawioną, bo 19l to o wiele za dużo. Normalnie spalanie jest do 2l więcej od spalania benzyny przy poprawnie skonfigurowanej i ustawionej instalacji.

Co daje dodatkowo lpg w aucie po chipie- niektórzy robią program na PB98 i później jeżdżą na PB98. Gaz LPG odpowiada ponad 100 oktanowej benzynie i jeszcze bardziej jest odporny na samozapłon, co jest dużym plusem.

dokładnie - w swojej B5 też był program +gaz i śmigało aż miło ( dzisiejszych czasach jedno nie wyklucza drugiego ) :wink4:

Opublikowano

sorrka ze sie w temat wbijam z 2.0 tfsi tez nie bedze problemu?? reasumujac, najpierw podnoszenie mocy pozniej zagazowanie??

Tego nie zagazujesz.

Ale podnieść moc jak najbardziej się da.

Czemu????

:blink:

Opublikowano

sorrka ze sie w temat wbijam z 2.0 tfsi tez nie bedze problemu?? reasumujac, najpierw podnoszenie mocy pozniej zagazowanie??

Tego nie zagazujesz.

Ale podnieść moc jak najbardziej się da.

Czemu????

:blink:

Bo jest bezpośredni wtrysk, a takich wtrysków lpg jeszcze nie wymyślono.

Opublikowano

To musiałeś Kepasa mieć tą instalację jeszcze źle ustawioną, bo 19l to o wiele za dużo. Normalnie spalanie jest do 2l więcej od spalania benzyny przy poprawnie skonfigurowanej i ustawionej instalacji.

Co daje dodatkowo lpg w aucie po chipie- niektórzy robią program na PB98 i później jeżdżą na PB98. Gaz LPG odpowiada ponad 100 oktanowej benzynie i jeszcze bardziej jest odporny na samozapłon, co jest dużym plusem.

dokładnie - w swojej B5 też był program +gaz i śmigało aż miło ( dzisiejszych czasach jedno nie wyklucza drugiego ) :wink4:

w AVJ podobno nie poprzeskakuje się spalania, jeśli ma mieć nie za wysoką temperaturę itd..musi tyle palić. Na forum już to było poruszane, pytałem Poźka. tak ma być. a regulacje ciężko robić , musi być kumaty chłop. u mnie podobno program otwiera wtryski benzynowe na 100% a gazowy komputer widzi 100% jako 0. wtedy podobno przerywa. myslę że jak wymienię wtryski benzynowe na większe powinno się uspokoić...

Opublikowano

To musiałeś Kepasa mieć tą instalację jeszcze źle ustawioną, bo 19l to o wiele za dużo. Normalnie spalanie jest do 2l więcej od spalania benzyny przy poprawnie skonfigurowanej i ustawionej instalacji.

Co daje dodatkowo lpg w aucie po chipie- niektórzy robią program na PB98 i później jeżdżą na PB98. Gaz LPG odpowiada ponad 100 oktanowej benzynie i jeszcze bardziej jest odporny na samozapłon, co jest dużym plusem.

dokładnie - w swojej B5 też był program +gaz i śmigało aż miło ( dzisiejszych czasach jedno nie wyklucza drugiego ) :wink4:

w AVJ podobno nie poprzeskakuje się spalania, jeśli ma mieć nie za wysoką temperaturę itd..musi tyle palić. Na forum już to było poruszane, pytałem Poźka. tak ma być. a regulacje ciężko robić , musi być kumaty chłop. u mnie podobno program otwiera wtryski benzynowe na 100% a gazowy komputer widzi 100% jako 0. wtedy podobno przerywa. myslę że jak wymienię wtryski benzynowe na większe powinno się uspokoić...

za kilka dni podrzucę wam ciekawe dane odnośnie LPG i czipa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...