puczyl1990 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Czyli przy CCWA de facto mocniejsze turbo i większy IC i można celować w ~350KM? A jak przy nowym programie, tzn chcąc poprawić obecny to liczą tylko jak za korektę, czy po prostu jak za cały nowy program?
marcin4x4 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 3 godziny temu, puczyl1990 napisał: Czyli przy CCWA de facto mocniejsze turbo i większy IC i można celować w ~350KM? jak zdrowy to z grubsza tak, miej tylko na uwadze że mocna hybryda to lag na dole. 19 godzin temu, peter22 napisał: Chociaż cduc ma słabsza pompę jak dobrze pamietam niż ccwa ogólnie układ paliwowy, VZK lepiej wstaje ale ma trochę gorszy max.
Awra Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 21 godzin temu, peter22 napisał: Do 400 musisz zmienić pompę turbinę i IC do 350 bez zmiany pompy powinno dać radę . Chociaż cduc ma słabsza pompę jak dobrze pamietam niż ccwa Dzięki, a jaka to ma być turbina? Bo jak mi się skończy turbo to może przerobić na hybrydkę... tylko właśnie trochę się boję laga. Fmic przy tym to już formalność.
peter22 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 6 godzin temu, puczyl1990 napisał: Czyli przy CCWA de facto mocniejsze turbo i większy IC i można celować w ~350KM? A jak przy nowym programie, tzn chcąc poprawić obecny to liczą tylko jak za korektę, czy po prostu jak za cały nowy program? Korekta 500 zł jeśli u tego samego tunera
peter22 Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 18 minut temu, Awra napisał: Dzięki, a jaka to ma być turbina? Bo jak mi się skończy turbo to może przerobić na hybrydkę... tylko właśnie trochę się boję laga. Fmic przy tym to już formalność. Jak robisz hybrydę to mówisz na ile chcesz docelowo koni . Perun turbo ma 2 albo 3 wersje w zależności ile chcesz koni . Ccwa robisz bez zmiany pompy na okolice 350 KM po zmianie turbiny i IC
marcin4x4 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 W dniu 30.11.2019 o 21:30, Awra napisał: Dzięki, a jaka to ma być turbina? Bo jak mi się skończy turbo to może przerobić na hybrydkę... tylko właśnie trochę się boję laga. Fmic przy tym to już formalność. CDUC to inny silnik, lepszy od CCWA, bardziej responsywny i mocniejszy z dołu.
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) jest tylko jeden problem z CDUC/CDUD, rozrzad jest g....o warty Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Dev
marcin4x4 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 21 godzin temu, Dev napisał: jest tylko jeden problem z CDUC/CDUD, rozrzad jest g....o warty a co w nim nie trybi ? obecnie nie ma dobrego rozrządu na łańcuchu.
puczyl1990 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 A czy CDUC nie ma już rozrządu "poprawionego" na dwóch łańcuchach?
Awra Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Ma na dwóch, jego jedyny plus jest taki że jest trochę tańszy w częściach od tego na trzech.
marcin4x4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 nie ma czegoś takiego jak "poprawiny rozrząd". W CDUC chodziło o zejście z wagi i zmniejszenie start/oporów. Niestety ale dzisiaj nie ma trwałych rozrządów, bez różnicy czy są na pasku czy łańcuchu. Te drugie są trochę uzależnione od ogólnej eksploracji, oleju i je słychać, choć też nie zawsze. Żyjemy w czasach gdzie ASO robi klientów w ciula, nie wymieniają olejów a nawet jak już to się klienci trzymają interwałów 30 teraz nawet 45 tyś km i mają to gdzieś bo za 3 lata i tak zmieniają auto, potem wszyscy krzyczą że nowe auta są do d*py bo 150 tyś km i trup. VAG jeszcze nie taka tragedia ale frajerów którzy japońskie wynalazki pałują na zimnym a potem 10k ładują bo im fazatory zdechły... taki remont w gównie bez turbo...ponoć się nie psują.
marcin4x4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Godzinę temu, Awra napisał: od tego na trzech +1
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 21 godzin temu, marcin4x4 napisał: a co w nim nie trybi ? obecnie nie ma dobrego rozrządu na łańcuchu. W tych silnikach łańcuchy i ślizgi rozpadają się na kawałki, mało który dojeżdża o 200000km W CCWA nie ma tego problemu
marcin4x4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 a orientujesz się jak biturbo 2014+ ?
Awra Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Rozmawiałem z perunem hybryda 1500-2000 max, i najwięcej hybrydowa turbinka moja VZK jest w stanie 350ps dmuchnąć. Podobno zbyt delikatna konstrukcja, i tyle jest bezpiecznie. Pytanie o pompę paliwa teraz, no i czy fmic jest konieczny... i zasadnicze pytanie czy to się w ogóle dla 50 koni opłaca, bo liczę turbo 1800 przełożenie jej pewnie około 300 bo sam tego nie zrobię, fmic 500 liczę że ktoś mi zamontuje. Programu nie liczę bo i tak bym dawał viruska. To prawie 3 tys za 50 koni, no zakładając że moje turbo umiera to 2 tys. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Awra
peter22 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 50 KM to już jest mega różnica na plus . A nie pytałeś u tunera gdzie będziesz robił program jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby do twojego silnika i dopiero później to turbo wyslac do perun na modyfikacje. Chociaż jeśli zostawiasz dpf to nie ma co się spinać 350 KM to już jest fajna jazda , w dodatku nie zapominaj ze moment tez idzie w górę i to właśnie momentem auto jedzie. IC dla mnie to jest podstawa jeśli robisz więcej niż stag 1
Awra Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 24 minuty temu, peter22 napisał: 50 KM to już jest mega różnica na plus . A nie pytałeś u tunera gdzie będziesz robił program jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby do twojego silnika i dopiero później to turbo wyslac do perun na modyfikacje. Chociaż jeśli zostawiasz dpf to nie ma co się spinać 350 KM to już jest fajna jazda , w dodatku nie zapominaj ze moment tez idzie w górę i to właśnie momentem auto jedzie. IC dla mnie to jest podstawa jeśli robisz więcej niż stag 1 DPF jest już usunięty, tylko jadę go wyprogramowac no i miał być program na seryjnych gratach. Myślę, że 350 koni by mnie zadowoliło. Chociaż w sumie rzuciłeś może i dobry pomysł z tym innym turbo p&p. A to rogal ma robić w rperformance Aaa no i chcę jak najbardziej uchronić się przed turbolagiem z dołu Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Awra
peter22 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 To nie 2.0 żeby miało niewiadomo jakiego laga , wiec spokojnie .
Awra Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Ok. Jutro podjadę do mechaniora, takiego mojego znajomego- z lenistwa nie zrobiłby rozrządu jbc dlatego u niego nie robiłem bo się nie dał namówić a jestem świeżo po wymianie. No ale do rzeczy. Jak określi że ten dziwny metaliczny dźwięk z podszybia to turbina to robimy hybrydę z mojej, fmic i celuję w te 330-350ps. Fmic musi być pod większą moc? Czy taki na styka na 350? Bo nie wiem o czym gadać z fmic.pl Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Awra
marcin4x4 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 CCWA ma większego laga niż CDUC a jak przegniesz to mimo wszystko będzie odczuwalny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się