Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bardzo,bardzo możliwe że zostane zmuszony w Auschwitz Power kryzys

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bardzo,bardzo możliwe że zostane zmuszony w Auschwitz Power kryzys

Może cosik by ci ukraść jakiś zderzak lub kierownicę ? :gwizdanie:

Opublikowano

bardzo,bardzo możliwe że zostane zmuszony w Auschwitz Power kryzys

tylko znowu forda nie przytul :kox:

Opublikowano

bardzo,bardzo możliwe że zostane zmuszony w Auschwitz Power kryzys

tylko znowu forda nie przytul :kox:

nie ,nie z fordem to już nie chce mieć do czynienia

Opublikowano

bardzo,bardzo możliwe że zostane zmuszony w Auschwitz Power kryzys

tylko znowu forda nie przytul :kox:

nie ,nie z fordem to już nie chce mieć do czynienia

A ja z chęcią bym sobie wrócił do focusa :gwizdanie:

ps.mam już dziewczyny w domu od dziś :>

Opublikowano

Panowie jakiej firmy sprzęgła szukać :wallbash: . Dzisiaj ściągałem sąsiada ( maniusiek forda :decayed:) focusa i na 4 biegu zaczyna się ślizgać jak przycisnę do dechy . ;(

Aha dostałem niezłą cenę na lucasa jakiej firmy jeszcze są :mysli:

Opublikowano

ps.mam już dziewczyny w domu od dziś :>

:good:

Panowie jakiej firmy sprzęgła szukać :wallbash: . Dzisiaj ściągałem sąsiada ( maniusiek forda :decayed:) focusa i na 4 biegu zaczyna się ślizgać jak przycisnę do dechy . ;(

Aha dostałem niezłą cenę na lucasa jakiej firmy jeszcze są :mysli:

przyczepka :evil::mysli:

Opublikowano

Panowie jakiej firmy sprzęgła szukać :wallbash: . Dzisiaj ściągałem sąsiada ( maniusiek forda :decayed:) focusa i na 4 biegu zaczyna się ślizgać jak przycisnę do dechy . ;(

Aha dostałem niezłą cenę na lucasa jakiej firmy jeszcze są :mysli:

ja bym doradzał Sachs

Opublikowano

ps.mam już dziewczyny w domu od dziś :>

:good:

Panowie jakiej firmy sprzęgła szukać :wallbash: . Dzisiaj ściągałem sąsiada ( maniusiek forda :decayed:) focusa i na 4 biegu zaczyna się ślizgać jak przycisnę do dechy . ;(

Aha dostałem niezłą cenę na lucasa jakiej firmy jeszcze są :mysli:

przyczepka :evil::mysli:

Raczej nie. Dwumas już się dawno odzywał w sensie drgawek przy ruszaniu czasami występowały ,albo nie sam grazny gadał że już cienko . A poduszki mam całe bo sprawdzałem

ja bym doradzał Sachs

popytam :decayed:

Opublikowano

ja bym doradzał Sachs

popytam :decayed:

A od Toma77 nie bierzesz? zawsze też można pytnąć o cenę :gwizdanie: ja chyba będę zamawiał górne wahacze lewe bo czasem mam puknięcia przy skręcie w prawo no ale to jeszcze muszę zweryfikować bo narazie dwóch diagnostów mówi że all ok :mysli:

Opublikowano

Dziadekblack jak znajdziesz przyczynę stuknięć daj znać ;). Mam dokładnie to samo, jak skręcę w prawo i np podjeżdżam pod jakiś krawężnik, to potrafi mi stuknąć coś od strony kierowcy. Tyle że ja górne mam wymienione jakieś 3 tyś km temu na lemki. Więc albo to dolne, albo końcówki drążków, bo łącznik stabilizatora wymieniony z wahaczami na lemfordera również.

Opublikowano

Dziadekblack jak znajdziesz przyczynę stuknięć daj znać ;). Mam dokładnie to samo, jak skręcę w prawo i np podjeżdżam pod jakiś krawężnik, to potrafi mi stuknąć coś od strony kierowcy. Tyle że ja górne mam wymienione jakieś 3 tyś km temu na lemki. Więc albo to dolne, albo końcówki drążków, bo łącznik stabilizatora wymieniony z wahaczami na lemfordera również.

No to teraz mnie załamałeś bo chciałem wymieniać dwa górne w ciemno ;(

....teraz będę chyba musiał poczekać aż stukanie się nasili żeby ustalić co to...

Opublikowano

No niestety to zawieszenie jest mega upierdliwe w diagnozie :/. W fiacie brava koła skręciłem, złapałem za drążek kierowniczy, poszarpałem i wiedziałem co, a tu kurna niby luzów nie ma a są. Normalnie przy jeździe na wprost mam cisze z zawieszenia, a stuknie tylko właśnie jak skręcam, ewentualnie jak wjadę w mega dziurę ;). No i stuka tylko jak skręcam w prawo, jak w lewo to nie ważne czy podjeżdżam pod krawężnik - stuku nie ma :).

Opublikowano

u mnie stukalo lekko przy skreconych w prawo. Pozniej coraz mocniej i ostatecznie wymienione w lewym kole: dolny prosty i gorny przedni :naughty:

Opublikowano

witam chłopaki.

czy może któryś z Was posiada VAGa albo zna kogoś kto posiada i potrafi to obsługiwać bo mam problem ze swoją audi a mechanik rozkłada ręce.

P.S. a ten spocik 03.06. jest aktualny?????

Opublikowano

witam chłopaki.

czy może któryś z Was posiada VAGa albo zna kogoś kto posiada i potrafi to obsługiwać bo mam problem ze swoją audi a mechanik rozkłada ręce.

P.S. a ten spocik 03.06. jest aktualny?????

Chyba tak ,ale mnie niema bo w górach bimber będę łojił :naughty:

Opublikowano

nie 3 czerwca nie bedzie bo to Boże Ciało ... mówicie jaki dzień wam pasuje

środa? 18:30?

dziadek ... zmianiaj kości (tak moja żonka nazywa wahacze ;) ) tzn. daj znać zrobi się to u mnie w garażu popytaj Grzesia dzisiaj mi towarzyszył ... rachu ciachu i zrobione ... cisza.... cisza ... a nie jakie stuku puku ;)[br]Dopisany: 28 Maj 2010, 23:34_________________________________________________

witam chłopaki.

czy może któryś z Was posiada VAGa albo zna kogoś kto posiada i potrafi to obsługiwać bo mam problem ze swoją audi a mechanik rozkłada ręce.

P.S. a ten spocik 03.06. jest aktualny?????

no ma się to i owo ...

logi można zrobić nie ma problemu ... a może coś bliżej co tam z autem nie tak

Opublikowano

witam serdecznie.

korzystałem z szukajki ale nie znalazłem podobnego tematu (problemu) więc zwracam się z prośbą o pomoc lub podpowiedź.

a mianowicie posiadam od 3 miesięcy audi 90 ps automat ( nie jestem pewien czy to napewno AHH ) i zaczął się problem z dymieniem.

po odpaleniu auto po nocy lub na zimnym silniku po mniej więcej 3 minutach zaczyna puszczać niebieski dymek. jak zwiększe obroty do 2500-3000 to chmura robi się większa i intensywniejsza. po rozgrzaniu kopcenie na wolnych obrotach ustaje ale jak przycisnę to znowu widoczna chmura niebieskiego i do tego dziwnie śmierdzi ( to nie jest zapach spalonej ropy ).

wcześniej miałem problemy z kopceniem na czarno ( po przejechaniu 150 km z baku ubyło 15 litrów ropy )

postawiłem ją do swojego mechanika- nastawnik pompy po regeneracji, - spr. interkuler, - podłączany pod VAG i nic nie wykazało, - dawka paliwa podobno odpowiednia, - olej nowy i wszystkie filtry.

poczytałem na forum że może to być lewe powietrze i tak było. kupiłem nowy wężyk od podciśnienia i czarny dym ustał a niebieski pozostał.

dodam jeszcze że auto nie straciło mocy a zużycie paliwa w mieście na poziomie 9 litrów. oleju nie ubywa, nie ma ciśnienia w zbiorniczku płynu chłodniczego ani żadnych tłustych plam.

co to może być? zaczyna mnie to martwić!!!

Opublikowano

dziadek ... zmianiaj kości (tak moja żonka nazywa wahacze ;) ) tzn. daj znać zrobi się to u mnie w garażu popytaj Grzesia dzisiaj mi towarzyszył ... rachu ciachu i zrobione ... cisza.... cisza ... a nie jakie stuku puku ;)

Dzięki za propozycję Adaś, napewno skorzystam tylko najpierw chciałbym zlokalizować wszystkie które mogą być do wymiany co by raz zamówić u TOM77 chyba że u nas gdzieś na miejscu bardziej się opłaca? Ty gdzie kupowałeś? [br]Dopisany: 29 Maj 2010, 10:09_________________________________________________A może ty byś się podjął diagnozy dr Adadur ? :gwizdanie:

Opublikowano

górę nie ma problemu rozpracuje się ... z dołem jest masakra w zasadzie nie do zdiagnozowania który wahacz nawala ... generalnie i tak polecam wymiane conajmniej ćwiartki - dół ze 3x bardziej kosztowny i znacznie bardziej pracochłonny - bez odpowiedniego ściągacza nie ma co podchodzić.

Zamawiałem przed majowym i płaciłem za Lemfordery górne po 135 zl z kpl. srub i nakretek - naprawdę dobra cena.

Jak zamierzasz jeszcze długo autem pośmigać to kup kpl. a wymień narazie tylko toco trzeba.[br]Dopisany: 29 Maj 2010, 21:50_________________________________________________

[...] zaczyna puszczać niebieski dymek. [...] zaczyna mnie to martwić!!!

Dziury w dolocie nie ma bo byś miał problem z uzyskaniem wyższych obrotów silnika ... powiedz jak ze zużyciem olej wychodzisz nie jest czasem powiększone bo niebeski dymek świadczy o spalaniu oleju ... i to w pierwszej kolejności należało by się przyjrzeć turbinie (wstępnie można odkręcić węże z dolotu i zobaczyć ile w nim jest oleju - powinno byc trochę tłusto, na dole może troszkę więcej ale bez przesady).

To jak spocik w środę na 18:30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...