Patrykbor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 spójrz przez okno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 No chłop wporzo, ale PZM na sadowej to mi podpada - właśnie odebrałem auto z "zbieżności" oczywiście kaskę skasowali, ale szczerze to na śrubach od końcówek nie widzę żeby było cokolwiek kręcone, nie dostałem też żadnego wydruku ani nic - podjadę dzisiaj po sąsiedzku na inną stację i niech mi za jakieś grosze tylko sprawdzą czy zbieżność ok, jak będzie nadal skopana to jutro Panów z PZM odwiedzę... A ja się zapytam ... po kiego grzyba cokolwiek chciałeś ustawiać? Sorki że dopiero teraz - nie zauważyłem że do mnie napisałeś. Ustawiać zbieżność chciałem bo: Właśnie w PZMocie nie zrobili mi przeglądu z trzech powodów - za jasne kierunkowskazy przód (wymieniłem), luz na wahaczach góra prawa strona (wymieniłem) i zła zbieżność - coś tam na kompie widziałem że poza tolerancją - 17 było widać a chyba do 10 stopni jest tolerancja na koło. Jako że u nich robiłem przegląd to do nich musiałem odstawić na ponowne sprawdzenie, to nie chciałem już jeździć po innych warsztatach tylko tam zostawiłem na ustawienie zbieżności i ponowny przegląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fesu Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Wiktor jak tam te moje błędy ??? możesz mi je przesłać i zobacze o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Adam jak wygląda ten twój garaż? Zmieściłaby się BM-ka żeby jakoś w koło niej jeszcze pogrzebać? Przymierzam się do takiej operacji: http://forums.5series.net/topic/70452-removing-the-swirl-flaps-in-a-diesel-engine/ Jeden mechanior u nas w Pasłękowie chce za to 200zł. Tak się zastanawiam czy on to dobrze zrobi bo nie ma to jednak jak samemu. Nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 przodem wjedzie... na szerokość spoko... ale cała nie a jeśli już tak to się nie ruszysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 przodem wjedzie... na szerokość spoko... ale cała nie a jeśli już tak to się nie ruszysz... no to lipa bo przy tych mrozach to byśmy tam zamarźli bo to chwilę zajmie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 dziadekblack a po co chcesz usuwać te klapki ? Zacinają się i wpada w tryb serwisowy czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 dziadekblack a po co chcesz usuwać te klapki ? Zacinają się i wpada w tryb serwisowy czy jak ? on na zapas wszystko robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 dziadekblack[/color][/b] a po co chcesz usuwać te klapki ? Zacinają się i wpada w tryb serwisowy czy jak ? oj to jest "historia nie z tej ziemi" w silnikach BMW. Wszystko jest ok, zadnych objawów i trybów awaryjnych ale te klapki nie pokazują żadnych objawów. Taka pierdoła a potrafi narobić niezłego burdelu... Chodzi o to że jak się "zatną" te klapki to już pozamiatane jest a ja nie chcę do tego dopuścić. We wszystkich silnikach BMW od któregoś tam roku (chyba 2003 ) są te klapki. Jak widać na zdjęciach są one zamocowane na ośkach takimi niby nitami. Oczywiście jak w każdym Dieslu z EGR dolot się syfi - to wiadomo. Te klapki zachodzą sadzą i wkońcu się urywają z tych osi, wpadają dalej i najczęściej blokują się w zaworach a dalej to już wiadomo - kilka tysięcy w plecy lub nowy silnik . Ostatnio zauważyłem że mi się z pod tego kolektora lekko poci, więc zdejmując go szukając przyczyny, wymienię uszczelki pod nim i grzechem by było nie wywalić tych klapek jeżeli nawet są w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Bartek poszło PW to jednak chcesz wywalić te klapki ... a jaką one mają funkcję ... działają przy gaszeniu auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buszek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Mi dzis zajeba... Tablice rejestracyjne a za dwa dni wyjezdzam lipa jak ...uj z takim hamstwem to sie nie spotkalem obie tablice, znaczek audi tylni tez, na szczescie jedna znalazlem i dorobilem tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 A do garażu z naszej galerii dresowóż się zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 A do garażu z naszej galerii dresowóż się zmieści :?: jakiej galerii? klapki działają głównie przy gaszeniu auta i ponoć mają jeszcze wpływ na zawirowania powietrza przy niskich prędkościach obrotowych silnika co powoduje mniejszą toksyczność spalin więc funkcja raczej niepotrzebna z naszego punktu widzenia podobnie jak EGR. Ludzie po wywaleniu klapek nie widzą różnicy. Tak się zastanawiam czy my to sami byśmy ogarnęli...Ja narzędzi żadnych nie mam nie wiem jak u ciebie Adaś... tak się skłaniam chyba jednak do tego mechanika...mówił że to już robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70358.0[br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 19:26_________________________________________________Co do narzędzi to Adam ma jakiś komplecik ale jeśli jakieś specjalistyczne będzie trzeba mieć . Więc sprawdz może jest tam opisane jakie graty potrzeba żeby nie zostać z ręką w nocniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 chyba z kłolektorem w ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Zaleczeq weź się zlituj i pakuj poprzedni avatar... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 ten ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielik Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 no i panowie audi już na 95% sprzedane. auto wraca do poprzedniego właściciela a raczej do jego syna. dziadek jakby się coś działo z latarką to przywoź na spota i będę reklamował ( będzie nowa ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się