Mordeliuss Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Witajcie, Jako, że coraz intensywniej ruszam ze zmianami w aucie chciałbym poprosić Was o pomoc dotyczącą poprawy osiągów w BRD. Czytałem, szukałem ale konkretów jest mało. Innie silniki mają opisane fajne tutoriale z listami modów i części + nazwami firm które się zajmą kompleksowo autem w danym województwie. Na chwilę obecną do BRD nic takiego nie znalazłem. Co chciałbym osiągnąć: Poprawić przede wszystkim wstawanie turbiny + lepsze przyspieszenie na niższych obrotach. Wiem, że wiąże się to ze zmianą turbiny ale na jaką? Aktulanie znalazłem tylko tematy o przerabianiu na jakieś aliexpresowe wirniki (nie mam na to warunków) a ja raczej potrzebuje całego gotowca gdzie wyciągne swoją i wsadze nową, domyślam się że to także wiąże się ze zmianą DP i być może kolektora. Czy ktoś ma jakiś link do turba które podpasuje pod BRD i poprawi osiągi dynamikę? Do całości chciałbym żeby wpadł jeszcze FMIC + dolot i oczywiście strojenie. Wiem że sama mapą szaleństwa w tym silniku się nie zrobi na niższych obrotach. Aktualnie zrobione: - wycięty DPF + korekta mapy - zaślepiony EGR Ktoś pomoże i udzieli informacji gdzie w mazowieckim można oddać auto bez obaw?
papadziordzio Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Kilka podstawowych kwestii ile chcesz osiągnąć i czy jest sens pchać się w koszty. Czy Twoja turbina jest sprawna czy już zionie ducha? Uważam, że jeżeli jest sprawna to bez sensu pchać się w wymiany. Po samym programie będzie już lepiej pompować to po pierwsze, po drugie przy ~200-210KM na prawdę potrzebny jest Ci aż tak bardzo dół? Sprzęgło dostanie bardziej po d*pie a to kolejne koszty. DP jest bez sensu przy seryjnym wydechu bo po pierwsze nic nie da, po drugie możesz odczuwać większe wibracje w kabinie plus zwiększy się hałas. FMIC oczywiście to bardzo dobry pomysł, im mniejsza temperatura tym lepiej. Program powiedzmy 1200zł + FMIC 2000zł i będzie świat i ludzie jeżeli wszystko jest zdrowe powinno wydoić 210/400+ i wszystko z bezpieczną granicą dla podzespołów. Co do lokalizacji, dlaczego akurat tylko mazowieckie? Brak czasu? Jeżeli masz wolny czas to polecam TUNE UP, obok nich masz zakład zajmujący się kompleksowym montażem FMIC, a przy okazji będziesz miał okazji porównać po 300km przejechanych różnicę .
Mordeliuss Opublikowano 25 Października 2019 Autor Opublikowano 25 Października 2019 23 godziny temu, papadziordzio napisał: Kilka podstawowych kwestii ile chcesz osiągnąć i czy jest sens pchać się w koszty. Czy Twoja turbina jest sprawna czy już zionie ducha? Uważam, że jeżeli jest sprawna to bez sensu pchać się w wymiany. Po samym programie będzie już lepiej pompować to po pierwsze, po drugie przy ~200-210KM na prawdę potrzebny jest Ci aż tak bardzo dół? Sprzęgło dostanie bardziej po d*pie a to kolejne koszty. DP jest bez sensu przy seryjnym wydechu bo po pierwsze nic nie da, po drugie możesz odczuwać większe wibracje w kabinie plus zwiększy się hałas. FMIC oczywiście to bardzo dobry pomysł, im mniejsza temperatura tym lepiej. Program powiedzmy 1200zł + FMIC 2000zł i będzie świat i ludzie jeżeli wszystko jest zdrowe powinno wydoić 210/400+ i wszystko z bezpieczną granicą dla podzespołów. Co do lokalizacji, dlaczego akurat tylko mazowieckie? Brak czasu? Jeżeli masz wolny czas to polecam TUNE UP, obok nich masz zakład zajmujący się kompleksowym montażem FMIC, a przy okazji będziesz miał okazji porównać po 300km przejechanych różnicę . Do Gdańska mam 500 a nie 300 :D i jednak zrobienie 1000 km bez sensu w obie strony też swoje kosztuje. Jeżeli spali mi 8L na trasie to za te 400 zł wydane na paliwo wole dołożyć do gratów i szukać coś bliżej w okolicy. Nie mówie że 30 km od domu ale też w razie poprawki korekty softu nie gnać znowu do gdańska i wydawać 500 zł na paliwo bez sensu. No niestety moja turbina ma już lekkie luzy więc powoli zionie ducha. Niestety dół w BRD jest bardzoooo uciążliwy i to żadna frajda mięc 210 konne auto które w dieslu czuć moc dopiero przy 2500 obr a wyprzedzanie poniżej tych obrotów to katorga.
papadziordzio Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) W dniu 25.10.2019 o 15:25, Mordeliuss napisał: Do Gdańska mam 500 a nie 300 i jednak zrobienie 1000 km bez sensu w obie strony też swoje kosztuje. Jeżeli spali mi 8L na trasie to za te 400 zł wydane na paliwo wole dołożyć do gratów i szukać coś bliżej w okolicy. Nie mówie że 30 km od domu ale też w razie poprawki korekty softu nie gnać znowu do gdańska i wydawać 500 zł na paliwo bez sensu. No niestety moja turbina ma już lekkie luzy więc powoli zionie ducha. Niestety dół w BRD jest bardzoooo uciążliwy i to żadna frajda mięc 210 konne auto które w dieslu czuć moc dopiero przy 2500 obr a wyprzedzanie poniżej tych obrotów to katorga. Na forum polecają kolegę @spanky - mają siedzibę pod Warszawą. Turbo oddaj na regenerację, niech zrobią z tego hybrydę, będzie więcej pompować a nic nie będziesz kombinować - niektórzy polecają kolegę Geremi VAG Garage. Skontaktuj się z tymi dwiema osobami, myślę, że podpowiedzą Ci co z czym się je i przede wszystkim w jakich kwotach. Co do odległości to oczywiście sporo kilometrów, czasami zdarza się, że i tak miało się zrobić długi weekend nad morzem . Co do wstawania turbo u mnie czuć, ze idzie od 2000 i rozwija moc do 3000 później płasko idzie do końca, nie mam deficytu a tym bardziej nie jest dobrym pomysłem dawać w palnik przy 1300 obrotów i trzymać do końca - szkoda dwumasy chociaż ciężko porównać z Twoim autem - masz dłuższą skrzynię, u mnie jest mega krótka i są tego plusy ponieważ samochód ma lepsze osiągi ale za to bardziej męczący w trasie. Edytowane 29 Października 2019 przez papadziordzio
Mordeliuss Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 5 godzin temu, papadziordzio napisał: Na forum polecają kolegę @spanky - mają siedzibę pod Warszawą. Turbo oddaj na regenerację, niech zrobią z tego hybrydę, będzie więcej pompować a nic nie będziesz kombinować - niektórzy polecają kolegę Geremi VAG Garage. Skontaktuj się z tymi dwiema osobami, myślę, że podpowiedzą Ci co z czym się je i przede wszystkim w jakich kwotach. Co do odległości to oczywiście sporo kilometrów, czasami zdarza się, że i tak miało się zrobić długi weekend nad morzem . Co do wstawania turbo u mnie czuć, ze idzie od 2000 i rozwija moc do 3000 później płasko idzie do końca, nie mam deficytu a tym bardziej nie jest dobrym pomysłem dawać w palnik przy 1300 obrotów i trzymać do końca - szkoda dwumasy chociaż ciężko porównać z Twoim autem - masz dłuższą skrzynię, u mnie jest mega krótka i są tego plusy ponieważ samochód ma lepsze osiągi ale za to bardziej męczący w trasie. Wielkie dzięki :) Napisałem już do Spankiego i odezwę się do firmy od turbo.
golden87 Opublikowano 5 Listopada 2019 Opublikowano 5 Listopada 2019 W dniu 29.10.2019 o 08:25, papadziordzio napisał: Turbo oddaj na regenerację, niech zrobią z tego hybrydę, Dajmy se spokoj z hybrydami, do BRD [to dość stare turbo] praktycznie P&P podchodzi CGLC. [bardzo bardzo szybko wstające turbo, fabryczne vag W przypadku tego setupu, i tak limitować bedzie paliwo którego zabraknie prędzej czy później. W zależności od stanu zużycia można uzyskac od 200 do 220 max. Jeżeli taki wynik Cie satysfakcjonuje to na fabrycznych SMICach powinienes to osiągnać które Twój motor fabrycznie ma. Jezeli chcialbys uzyskiwac jakies wieksze wyniki wtedy bedzie konieczny FMIC, i napewno tunning Twoich wtrysków, ale to będzie wiązało się z uziemieniem auta. Do tego wszystko to zestroić powinno się za jakies 800-900 max, np. w WWE Tunning albo u Spankiego jak kto woli ale nie 1200 W dniu 29.10.2019 o 08:25, papadziordzio napisał: masz dłuższą skrzynię, u mnie jest mega krótka i są tego plusy ponieważ samochód ma lepsze osiągi ale za to bardziej męczący w trasie. Pierwsze 2 biegi są takie same
papadziordzio Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 20 godzin temu, golden87 napisał: Dajmy se spokoj z hybrydami, do BRD [to dość stare turbo] praktycznie P&P podchodzi CGLC. [bardzo bardzo szybko wstające turbo, fabryczne vag Masz 100% racji jednak niektórzy nie chcą dorabiać flansz itd. tylko wyciągnąć, włożyć i po robocie, bez kombinacji nawet jeżeli nie są duże.
Szymi14 Opublikowano 7 Listopada 2019 Opublikowano 7 Listopada 2019 (edytowane) Witam, aktualnie w moim BRD mam 207km/440nm. Turbina zaczęła przeładowywać więc pojechałem oddać na regeneracje po czym zdecydowałem się na hybryde. Hybryda dzisiaj odebrana, jutro będzie zamontowana. Póki co będę jeździł bez korekty programu i zobaczymy czy zabieg pomógł. W grudniu jadę na korektę i zobaczymy czy było warto. Niżej fotki turbiny przed zabiegiem i po ? Edytowane 7 Listopada 2019 przez Szymi14 Błąd w słowie
Rabbi Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 W dniu 7.11.2019 o 21:06, Szymi14 napisał: Witam, aktualnie w moim BRD mam 207km/440nm. Turbina zaczęła przeładowywać więc pojechałem oddać na regeneracje po czym zdecydowałem się na hybryde. Hybryda dzisiaj odebrana, jutro będzie zamontowana. Póki co będę jeździł bez korekty programu i zobaczymy czy zabieg pomógł. W grudniu jadę na korektę i zobaczymy czy było warto. Niżej fotki turbiny przed zabiegiem i po ? Przemek i jakie wrażenia po zmianie na hybrydę? Jak to jeździło po zmianie turbo przed korektą?
Szymi14 Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 10 minut temu, Rabbi napisał: Przemek i jakie wrażenia po zmianie na hybrydę? Jak to jeździło po zmianie turbo przed korektą? Powiem tak: Korekty nie zrobiłem bo nie miałem czasu ? A więc po zmianie turbiny jest odczuwalna różnica ale jedynie górą tzn wstaje tak jak wstawała seria, ale czuć więcej mocy od 2800 obrotów. Ciekawe czego mogę sie spodziewac po korekcie jednak w najbliższym czasie się na to nie zapowiada.
Krisu a4 b7 Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 W dniu 5.11.2019 o 14:19, golden87 napisał: Dajmy se spokoj z hybrydami, do BRD [to dość stare turbo] praktycznie P&P podchodzi CGLC. [bardzo bardzo szybko wstające turbo, fabryczne vag W przypadku tego setupu, i tak limitować bedzie paliwo którego zabraknie prędzej czy później. W zależności od stanu zużycia można uzyskac od 200 do 220 max. Jeżeli taki wynik Cie satysfakcjonuje to na fabrycznych SMICach powinienes to osiągnać które Twój motor fabrycznie ma. Jezeli chcialbys uzyskiwac jakies wieksze wyniki wtedy bedzie konieczny FMIC, i napewno tunning Twoich wtrysków, ale to będzie wiązało się z uziemieniem auta. Do tego wszystko to zestroić powinno się za jakies 800-900 max, np. w WWE Tunning albo u Spankiego jak kto woli ale nie 1200 Pierwsze 2 biegi są takie same Cześć odświeżę. Mógłbyś napisać co dokładnie trzeba zrobić by zamontować to turbo? Mam padnięte turbo w brd a koszt nowej to jakiś kosmos. Ewentualnie co jeszcze w miarę p&p podejdzie? Dzięki i pozdrawiam.
Adam87 Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 Godzinę temu, Krisu a4 b7 napisał: Cześć odświeżę. Mógłbyś napisać co dokładnie trzeba zrobić by zamontować to turbo? Mam padnięte turbo w brd a koszt nowej to jakiś kosmos. Ewentualnie co jeszcze w miarę p&p podejdzie? Dzięki i pozdrawiam. Tak p&p to raczej żadne sensowne. Nawet to z CGLC trzeba przerabiać kolektor itp. A cena kosmos, to znaczy ile? I co z twoim, że nie opłaca sie naprawić?
Krisu a4 b7 Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 2 godziny temu, Adam87 napisał: Tak p&p to raczej żadne sensowne. Nawet to z CGLC trzeba przerabiać kolektor itp. A cena kosmos, to znaczy ile? I co z twoim, że nie opłaca sie naprawić? No to lipa. Kupiłem auto 1.5 roku temu z fakturą na naprawę turbo na bodajże 1000zł. Auto szybko zaczęło dymić błękitnym, gryzącym dymem + olej w dolocie. Straciłem zaufanie do naprawiaczy, gdyż nie mają oni części oryginalnych do wykonania poprawnej regeneracji. W programie garret reman regeneracja kosztuje ok 3.5k po zwrocie starej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się