Bambr97 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2019 Witam. Aktualizacja tematu. Winna braku mocy okazała się pompa paliwa. Mega zabrudzona została wymieniona i auto odzyskalo moc. Jednak. Jest jeszcze problem Po trasie gdy auto postoi do momentu wystudzenia po ponownym odpaleniu faluja obroty. Przejdę jakiś dystans i już okej. Auto zaczyna normalnie trzymać obroty.
ori52 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Wlej ten środek do paliwa Liqui Moly lm2185 niech przeczysci ci uklad paliwowy jak miales taki syf na pompie. najlepiej jak bedziesz mial mniej paliwa albo ze 2 puszki odrazu wlej.
Bambr97 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2019 Gość zalecal mi nic nie takiego nie zapodawac. Może jakieś logi podrzucić co do tego nie trzymania wolnych?
Pawelkiwi Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 EGR sprawdź lub zaślep 5 min roboty a już jedno wyeliminowane bo przyczyn może być wiele. Jak nie to to następne. Przepływomierz, sonda lambda... itd
Bambr97 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2019 Z egru można jeść :D.. Do poprawy tylko wolne zostały. Przed zrobieniem usterki o braku mocy nie miałem tego problemu
ori52 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 mówie wlej ten srodek do paliwa i zobacz, napewno nie zaszkodzi silnikowi wręcz w pozytywnym kierunku to pójdzie. Te srodki są bardziej zalecane niż paliwo verva czy inne drozsze, A ze gosc ci nie zalecał to widać ze ma pojęcie takie ze wolałbym go szerokim łukiem omijac
Bambr97 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2019 Gość ma takie pojęcie że znazl przyczynę problemu a nie rzucił hasło "wymieniamy wtryski bo to na pewno przez wtryski" :D.
kamil-vag Opublikowano 22 Grudnia 2019 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Ja Ci napisałem już dawno, żebyś zrobił kpl logow... 1
Bambr97 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2019 11 godzin temu, kamil-vag napisał: Ja Ci napisałem już dawno, żebyś zrobił kpl logow... Tak wiem. Postaram się wrzucić je tu wkrótce chociaż problem z brakiem mocy ustąpił.
Bambr97 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2019 (edytowane) Mam logi 013: VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM 023: VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Logi zrobiłem na zimnym silniku. W grupie w której powinny być same zera a po opuszczeniu gazu 4 u mnie przy opuszczeniu są nadal 0. Problem to falowanie obrotów na wolnych. Co śmieszne - nie wystepuje zawsze. Pan który ogarnął mi brak mocy wspominał też że dpf już jest prawie w 100% zapelniony. Edytowane 27 Grudnia 2019 przez Bambr97
kamil-vag Opublikowano 29 Grudnia 2019 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Mniej więcej od 10 do 17s logowania korekcja na 3 cylindrze leci na ponad 1mg...moze to być przyczyną... Zrób jeszcze raz taki log, rano po nocy najpierw ustaw logowanie i dopiero odpal... I zrób z ciekawości dynamiczny 003+008+011 Statyczny 004 Zobacz też rano przed odpaleniem co pokazują czujniki temperatury na kanale 007, możesz zrobić zrzut ekranu
Bambr97 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2019 27 minut temu, kamil-vag napisał: Mniej więcej od 10 do 17s logowania korekcja na 3 cylindrze leci na ponad 1mg...moze to być przyczyną... Zrób jeszcze raz taki log, rano po nocy najpierw ustaw logowanie i dopiero odpal... I zrób z ciekawości dynamiczny 003+008+011 Statyczny 004 Zobacz też rano przed odpaleniem co pokazują czujniki temperatury na kanale 007, możesz zrobić zrzut ekranu Okej. Zrobię. Temperatury sprawdzałem wydaje się być okej ale podrzucę screen'a
Talpa Opublikowano 29 Grudnia 2019 Opublikowano 29 Grudnia 2019 W dniu 21.12.2019 o 18:31, ori52 napisał: mówie wlej ten srodek do paliwa i zobacz, napewno nie zaszkodzi silnikowi wręcz w pozytywnym kierunku to pójdzie. Te srodki są bardziej zalecane niż paliwo verva czy inne drozsze, A ze gosc ci nie zalecał to widać ze ma pojęcie takie ze wolałbym go szerokim łukiem omijac swoją drogą, ja bym przy wymianie pompy paliwa, zrobił płukanie całego układu, co z tego że ma nową pompę, co z tego że naleje LM, skoro syf w zbiorniku jest, w przewodach jest, w wtrysku jest, i oczywiście, skoro poszło na pompę, wtryski na stół dał.
ori52 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Opublikowano 29 Grudnia 2019 7 godzin temu, Talpa napisał: swoją drogą, ja bym przy wymianie pompy paliwa, zrobił płukanie całego układu, co z tego że ma nową pompę, co z tego że naleje LM, skoro syf w zbiorniku jest, w przewodach jest, w wtrysku jest, i oczywiście, skoro poszło na pompę, wtryski na stół dał. Po co zaraz wtryski na stół. LM dobry srodek poradzi sobie ze wszystkim. A dla pewnosci można bezposrednio pod węże srodek podpiąć i na samym srodku silnik odpalic niech pochodzi i na 100% wszystko wypłuka.
Talpa Opublikowano 29 Grudnia 2019 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Godzinę temu, ori52 napisał: Po co zaraz wtryski na stół. LM dobry srodek poradzi sobie ze wszystkim. A dla pewnosci można bezposrednio pod węże srodek podpiąć i na samym srodku silnik odpalic niech pochodzi i na 100% wszystko wypłuka. Po to, że skoro padła pompa, cholera wie co poszło na wtryski i co z nimi się dzieje, LOGI nie pokażą jakości rozpylania, tylko dawki jakie podają.
ori52 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 12 godzin temu, Talpa napisał: Po to, że skoro padła pompa, cholera wie co poszło na wtryski i co z nimi się dzieje, LOGI nie pokażą jakości rozpylania, tylko dawki jakie podają. Zgadza się ale najpierw bym to LM przepłukał i dopiero potem wtryski wyjął jak by nic nie dało
Talpa Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 57 minut temu, ori52 napisał: Zgadza się ale najpierw bym to LM przepłukał i dopiero potem wtryski wyjął jak by nic nie dało Przepłukać nie zaszkodzi, to prawda, tylko że u nas jak w ciągniku pada pompa, to wszystko do płukania i wtryski na stół, czy to się klientowi podoba, czy nie. Inaczej nie podejmujemy się pracy. Z doświadczenia i praktyki w 70% przypadków, wtryski dostają w d*pę też. Wiem że to koszta, że czas, bo auto potrzebne, ale płukanki to takie półśrodki są, zwłaszcza gdy już coś się stanie, one nie służą do naprawy. A zbiornik bez skrupułów demontować i myć, instalacje czyścić LM, czy kto co lubi lać, PO umyciu zbiornika.
Talpa Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 22 godziny temu, Bambr97 napisał: Okej. Zrobię. Temperatury sprawdzałem wydaje się być okej ale podrzucę screen'a Ja bym filtr paliwa wymienił i wyczyścił zbiornik paliwa.
Bambr97 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2019 W dniu 29.12.2019 o 14:09, kamil-vag napisał: Zrobiłem logi dynamiczne i statyczne raz jeszcze dodatkowo złapałem błąd. Niestety nie zrobiłem statycznych tak jak prosiłeś po nocy itd. Postaram się jutro takie tutaj dołożyć. Żeby nie śmiecić linki zbierałem do kupy: http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a04952034a07da873b737 - 00 - Pastebin.com PASTEBIN.COM Co do czyszczenia układu to chyba logiczne że został wyczyszczony
moniuh Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 z błędu wychodzi zwarcie, tylko ciekawe czy na cewce czy na wiązce..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się