Bartek91 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Witam, Mam spory problem z adblue, które uziemiło mi samochód. Powód? Awaria pompy. W salonie Audi stwierdzili, że wymiana pompy to z automatu wymiana zbiornika oraz sterownika. Koszt 8k. Jeżeli nie będzie wyjścia to będzie trzeba zabulić. Jednak moje pytanie. Poszukuję zbiornika o numerze 8W0131879AK, ale z moim szczęściem jest niedostępna taka używka. Czy ma ktoś wiedzę czy inne zbiorniki o końcówce np. AE, AC różnią się czymś zasadniczym? Jeżeli mam dobry sterownik, a wymienię sam zbiornik z pompą to powinno to działać?
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 widze ze pompa jest zintegrenowana ze zbiornikiem Pasuje tylko uzywke jaką znalezc i poprzekldac jak sie da
Siny Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Cześć. Przy jakim przebiegu taka awaria?
remus_kraków Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 W dniu 27.11.2019 o 10:12, Siny napisał: Cześć. Przy jakim przebiegu taka awaria? Jest napisane na Protokole Diagnostyki
Popo25 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Witam. Miałem przed świętami ten sam problem przy przebiegu ok. 57000. Wyskoczył komunikat że usterka AdBlue. Szczęście że Auto jeszcze na gwarancji. Ściągali z Niemiec zbiornik ze sterownikiem, wymienili i jest ok.
mamnadzieje Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 No to z tym Adblue to nie ciekawa sytuacja,jak maja byc tak czeste ustarki w takich nowych autach. To chyba jakas usterka ktora moze sie pojawic w kazdym naszym wozidle. Wiem ze jesli jest wlewany plyn Adblue do zbiornika,najwazniejszye jest zeby nie wpadlo do srodka zaden brud ani jakis inny specjal.Bo wtedy bedziemy miec klopot zawsze. Ja dolewalem w tamtym tyg.bo mi wyskoczyla ikona ze moge przejechac 2.5tys km na tym co mam,dolalem prawie 10L.Ikona zgasla. Mam nadzieje ze mi nic nie wyskoczy ze cos padlo
Macieks91 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Witam ja mam A4 b9 2016r 160k przebiegu. Dzisiaj jadąc od klienta najpierw kontrolka jak w temacie o usterce Adblue i o możliwości przejechania 1000km potem brak możliwości uruchomienia silnika. Po zrobieniu około 30km wyskoczył checkengine po skasowaniu błędów engin zgasł a adblue odlicza dalej. Jutro jestem umówiony na serwis zobaczymy co mi powiedzą. Widzę ze to stały już problem nie tylko w b9. W dniu 27.11.2019 o 00:17, Bartek91 napisał(a): Witam, Mam spory problem z adblue, które uziemiło mi samochód. Powód? Awaria pompy. W salonie Audi stwierdzili, że wymiana pompy to z automatu wymiana zbiornika oraz sterownika. Koszt 8k. Jeżeli nie będzie wyjścia to będzie trzeba zabulić. Jednak moje pytanie. Poszukuję zbiornika o numerze 8W0131879AK, ale z moim szczęściem jest niedostępna taka używka. Czy ma ktoś wiedzę czy inne zbiorniki o końcówce np. AE, AC różnią się czymś zasadniczym? Jeżeli mam dobry sterownik, a wymienię sam zbiornik z pompą to powinno to działać? Co udało ci się zrobić z autem? Bo u mnie padła pompa i do wymiany wraz z zbiornikiem koszt z wymiana w serwisie to 6600 zl
Kodzak33 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 20 godzin temu, Macieks91 napisał: Co udało ci się zrobić z autem? Bo u mnie padła pompa i do wymiany wraz z zbiornikiem koszt z wymiana w serwisie to 6600 zl Nie lepiej to wyłączyć za dużo niższe pieniądze i jeździć dalej ? Wtedy szukać używki i z czasem wymienić i załączyć albo i nie to badziewie?
Macieks91 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 W dniu 28.08.2020 o 10:26, Kodzak33 napisał: Nie lepiej to wyłączyć za dużo niższe pieniądze i jeździć dalej ? Wtedy szukać używki i z czasem wymienić i załączyć albo i nie to badziewie? Mnie udało się to wczoraj zrobić wiem jak wiec jakby ktoś potrzebował to pisać auto jeździ hula i skacze
SikoraEłk Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 4 godziny temu, Macieks91 napisał: Mnie udało się to wczoraj zrobić wiem jak wiec jakby ktoś potrzebował to pisać auto jeździ hula i skacze To podziel się z innymi
Macieks91 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Poprostu trzeba wymienić mnie wyniosła około 500 nie licząc diagnostyki w serwisie Za nowy zbiornik z pampa zapłaciłem 450 i 50 za komputer. Ale zaczynajac od początku do zdemontowania są lampy tył (bo nie ściągniemy zderzaka) zderzak i nadkole . I praktycznie jak to zdejmiemy to pompa ze zbiornikiem jest na wierzchu 2 śruby 2 nakrętki kostki i przewody i tyle nie jest to skomplikowane jak ktoś potrafi odchodzić się z plastikami zderzaka i tyle. Wszystkiego dowiedziałem się w serwisie. Tam pokierowało mnie co mogę zrobić by nie błądzić. Przy kupnie pompy należy zorientować się czy dana pompa i zbiornik ma ten sam nr katalogowy to wszystko i mnie komunikat o usterce adblue znikł po przejechaniu kilku metrów a check engine skasowałem na kompie i tyle.
wikary Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 Dopadło i mnie to dziadostwo . Ale na diagnostyce VCDS-em niema żadnego błędu .
RALF76 Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 1 godzinę temu, wikary napisał: Dopadło i mnie to dziadostwo . Ale na diagnostyce VCDS-em niema żadnego błędu . przy jakim przebiegu?
A-rek Opublikowano 24 Listopada 2020 Opublikowano 24 Listopada 2020 W c7 również często zdarzają się te awarie. Znajomemu pompa odmówiła posłuszeństwa przy przebiegu 55-60 tyś km.
a4bartekb9 Opublikowano 26 Lutego 2021 Opublikowano 26 Lutego 2021 Siemka, mnie dopadł ten problem już jakiś czas temu przy przebiegu gdzieś 130 tyś, pacjent to a4b9 3.0tdi, w serwisie standardowo ceny z kosmosu, więc postanowiłem sobie poradzić z tym jakoś sam, zmieniliśmy oprogramowanie tak by auto nie czytało mogole adblue, wszystko było super do teraz, przebieg 160 tyś, wyglada na to jakby się nie wypalał dpf, strasznie smierdzi z wydechu, i do tego raz zdazyło się ze znikł cały płyn chłodniczy
RALF76 Opublikowano 26 Lutego 2021 Opublikowano 26 Lutego 2021 (edytowane) 3 godziny temu, a4bartekb9 napisał: Siemka, mnie dopadł ten problem już jakiś czas temu przy przebiegu gdzieś 130 tyś, pacjent to a4b9 3.0tdi, w serwisie standardowo ceny z kosmosu, więc postanowiłem sobie poradzić z tym jakoś sam, zmieniliśmy oprogramowanie tak by auto nie czytało mogole adblue, wszystko było super do teraz, przebieg 160 tyś, wyglada na to jakby się nie wypalał dpf, strasznie smierdzi z wydechu, i do tego raz zdazyło się ze znikł cały płyn chłodniczy nie bardzo rozumiem czemu łączysz adblue ze znikającym płynem raczej te dwie rzeczy nie mają nic wspólnego ze sobą, jeśli znika płyn to albo jest gdzieś dziura w obiegu lub pęknięta głowica/uszczelka pod głowicą.. zrób porządną diagnozę po będziesz zaraz szukał drugiego silnika.. poziom oleju w normie? ps. uzupełnij profil o dane auta Edytowane 26 Lutego 2021 przez RALF76
michasiek_rwa Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 (edytowane) Jeśli masz problem z DPF, który nie chce się wypalić, to jak najbardziej AdBlue może być winowajcą, a dokładniej problemem może być EGR zapchany skrystalizowanym AdBlue. Temat dobrze znany w tym modelu. Edytowane 6 Marca 2021 przez michasiek_rwa Dodanie informacji
RALF76 Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 25 minut temu, michasiek_rwa napisał: a dokładniej problemem może być EGR zapchany skrystalizowanym AdBlue masz jakieś źródło tej informacji?
Robertw Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 W A4B8 zatyka się 04L131512A . W moim przypadku pomogło czyszczenie w myjce ultradźwiękowej .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się