norbirump Opublikowano 24 Maja Opublikowano 24 Maja Mam sterownik z literka D (4M0907355D) w Allroad. Czy moge wymienic go na sterownik bez literek tj. 4M0907355 ?? Znalazlem od Q7 ktory wyglada ładnie na pierwszy rzut oka.
maras66612 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Myślę że tak . Powinien podejść o ile jest sprawny . Z wcześniejszych wątków idzie wywnioskować że do przed lifta podchodzą sterowniki do indeksu D . Po liftowe sterowniki z indeksem powyżej D niestety nie podejdą . Ja w swoim Audi miałem indeks B . Mam Audi A4 z 2017 roku . Kupiłem sterownik z tym samym indeksem od Audi SQ7 z 2016 roku z Holandii . Sterownik wyglądał jak nowy . Po założeniu sterownika problem z komunikatem Brak możliwości rozruchu za 1000 kilometrów sam zniknął . Przeprowadziłem skan vcdesem zero błędów w silniku . Jak narazie problem zażegnany . Załączam zdjęcia starego sterownika do jakiego stanu może się zużyć . Żeby nie bezpieczniki pewnie auto by się zjarało .
dekiel 13 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja Musiało byc konkret zwarcie , zapewne przez wilgoć.
Lukaa5 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja właśnie nie wygląda na wilgoć... Nie zaczeło się od miejsca gdzie jest membrana , nie wygląda jak by korodowło .
Muskel1 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Tutaj powodem była raczej wysoka rezystancja przejścia i powstała z wzwiązku z tym wysoka temperatura.
Blaz Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Panowie kod błędu P204F00 Reductant System Performance Bank 1. Komunikat pojawił się przy mocniejszym hamowaniu na autostradzie. Dolałem z baniaka 10l i na słuch jeszcze odrobina by weszła. Od tego czasu przejechałem około 60 kilometrów ale drogami lokalnymi więc bez mocniejszego dogrzania silnika. Czy to też może być wadliwy sterownik czy szukać problemu gdzieś indziej? Czy przejechanie około 100 kilometrów utrzymując powyżej 2000 obrotów może pomóc aby system wszystko przeliczył?(tak podpowiadają na niemieckim forum)
Blaz Opublikowano 1 Czerwca Opublikowano 1 Czerwca Niestety nie mam takiej możliwości w tej chwili. Tylko tyle uzyskałem od znajomego który sczytał dla mnie błąd.
simon__75 Opublikowano 5 Czerwca Opublikowano 5 Czerwca U kolegi wywaliło komunikat o usterce AdBlue Błędy jakie ma to : Adres 01: Silnik (J623-DETA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Komponent: R4 2.0l TDI H35 9970 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 21378 - Jednostka dozowania czynnika redukującego P20FE 00 [01100000] - nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 9583 - Czujnik 1 NOx; zespół 1 P2200 00 [01100000] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 9643 - Czynnik redukujący P20E8 00 [01100000] - ciśnienie za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1 P204F 00 [11101101] - wadliwy MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 258515 km Data: 2024.05.24 Czas: 06:19:22 Prędkość obrotowa silnika: 1109.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 82 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C Temperatura powietrza zasysanego: 56 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.320 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 11.5 kg/h Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 11.0 °C Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.69 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.30 % Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 58 ppm Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 0 ppm Średnia temperatura katalizatora SCR: 308.3 °C
Gapinski Opublikowano 5 Czerwca Opublikowano 5 Czerwca Sprawdź szczelność układu od zbiornika po katalizator
arturek986 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) Witam mam problem z adblue. Zacząłem od wymiany sterownika, bo to najprostsza czynność, a po przeczytaniu tematu w bardzo wielu przypadkach przyczyna problemu. Jednak niestety nie w moim przypadku. Oby dwa sterowniki wskazują ten sam błąd, co wyklucza sterownik. Wszystko wskazuje na padniętą pompkę w zbiorniku. Z tego co czytałem to do wymiany jest cały zbiornik, bo samej pompy nie da rady. Proszę o pomoc osoby, które przerabiały temat czy dużo jest zabawy, rozbierania w celu wymiany zbiornika i jak się zabrać za temat. Poniżej wrzucam skan VCDS z prośbą o potwierdzenie diagnozy. Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H04 0006 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: 3260C14765119A030D-8066 Znaleziono 1 błąd: 196611 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208A 00 [013] - przerwa Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 209 Przebieg: 245553 km Data: 2024.11.26 Czas: 18:59:56 Napięcie zacisku 30A: 14.93 V Napięcie zacisku 30B: 14.96 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.00 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 14 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 8 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 10 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.71 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 234 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F41049 Edytowane 8 godzin temu przez arturek986
Lukaa5 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Jeżeli jesteś pewny że to sterownik....to chyba b8 możliwe że jest identycznie . Wygląda na to że lepiej zaopatrzyć się w nową "zakrętkę" Edytowane 8 godzin temu przez Lukaa5
arturek986 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu To B8 w B9 temat adblue wygląda inaczej z tego co patrzyłem. Nie ma takiej nakrętki i pompa jest połączona raczej na stałe ze zbiornikiem. Właśnie pytanie jest do tych co przerabiali temat czy jest możliwość wymiany pompy bez zrzucania całego zbiornika adblue. Czy pompę można zdemontować od zbiornika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się