Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sterownik ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Audi A4 B6 1.8T BEX Quattro

Witam wszystkich mam prośbę a mianowicie święci mi kontrolka ABS i ESP błędy które pokazuje VCDS to

6885 - Sygnał prędkości pojazdu

P0501 - 004 - niezrozumiały - Sporadyczny

00283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)

30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 

Wymieniłem juz czujnik ABS i sprawdzilem okablowanie i wszystko jest ok ale błąd nie znika i ikony na desce cały czas świecą wiec pozostaje sterownik ABS i tu moja prośba bo na pompie ABS mam nr 8E0614517M a w VCDS pokazuje nr 8E0614517A którego numeru szukać czy ktoś jest w stanie sprawdzić mi w ETCE jak jest prawidłowy nr czy może juz występuje jakiś zamiennik o innym numerze czy moze podejdzie inna pompa chyba ze ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co go będzie bolec.... Za kazda rade i pomoc Wielkie Dzięki Pozdrawiam

Edytowane przez CHUDY_13
Opublikowano
W dniu 23.12.2019 o 10:25, CHUDY_13 napisał:

Audi A4 B6 1.8T BEX Quattro

Witam wszystkich mam prośbę a mianowicie święci mi kontrolka ABS i ESP błędy które pokazuje VCDS to

6885 - Sygnał prędkości pojazdu

P0501 - 004 - niezrozumiały - Sporadyczny

00283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)

30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem 

Wymieniłem juz czujnik ABS i sprawdzilem okablowanie i wszystko jest ok ale błąd nie znika i ikony na desce cały czas świecą wiec pozostaje sterownik ABS i tu moja prośba bo na pompie ABS mam nr 8E0614517M a w VCDS pokazuje nr 8E0614517A którego numeru szukać czy ktoś jest w stanie sprawdzić mi w ETCE jak jest prawidłowy nr czy może juz występuje jakiś zamiennik o innym numerze czy moze podejdzie inna pompa chyba ze ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co go będzie bolec.... Za kazda rade i pomoc Wielkie Dzięki Pozdrawiam

daj VIN

Opublikowano

WAUZZZ8EX3A313893

Opublikowano
Godzinę temu, CHUDY_13 napisał:

WAUZZZ8EX3A313893

8E0 614 517 M

Opublikowano (edytowane)

Z mojej wiedzy wynika że do A4 b6 szły pompy ze sterownikiem bosh 5.7 a więc z końcówką A. Z końcówką M to już bosh 8.0 i one były montowane w b7. Jeśli problem jest tylko z elektroniką to kup pompę, przełóż sam sterownik (da się to zrobić bez demontażu pompy z auta) i odpowiednio zakoduj (patrz wątek o montażu tempomatu). Elektronika od B6 ma nieco inny kształ i umiejscowienie wtyczki niż w B7. Sprawdź co masz w aucie. Te pompy można tanio kupić więc warto zaryzykować dla samej elektroniki. Elektronika B6 do quattro (bo podział jest FWD/AWD) ma numer z końcówką 012, napęd na przód 011.

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

Masz 5.7

8.0 był w S4

Opublikowano
12 godzin temu, bobikos napisał:

Elektronika od B6 ma nieco inny kształ i umiejscowienie wtyczki niż w B7.

Ja mam u siebie pompę z b7 2.0tdi 2007r. Taka sama jak w b6 2003 bosch 5.7.

Opublikowano

Ciekawe, bo blok z B7 ma wejścia i wyjścia przewodów hamulcowych w innym mijescu oraz wtyczkę skierowaną w bok. Co wymieniałeś żeby to weszło?

Opublikowano

Witam zainteresowanych temat rozwiązany sterownik wymieniony z końcówka A taki sam jak siedział wczesniej  wszystko zakodowane uważam ze temat można zamknąć Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, bobikos napisał:

Ciekawe, bo blok z B7 ma wejścia i wyjścia przewodów hamulcowych w innym mijescu oraz wtyczkę skierowaną w bok. Co wymieniałeś żeby to weszło?

Wymieniałem sam sterownik,cała pompa taka jak moja stara z tym samym numerem na bloku. Na sterowniku oznaczenia nieco inne ale zakodowane zostało bez problemu.

Ale teraz patrze na pompy z b7 i rzeczywiście jest inny układ. Moja podpisana była jako b7 2.0tdi 07,albo ktoś przeróbkę w tej b7 zrobił albo majstry co sprzedali pompę coś poknocili ?

Edytowane przez pila24
Opublikowano (edytowane)

pila24 jakie oznaczenie ma Twoja pompa?

Wracając do poprzedniego wątku - z tego co widzę blok o oznaczeniu M występował w  B6 - mój błąd

Edytowane przez bobikos
Opublikowano (edytowane)

Dev, czy wiesz jakie różnice były między esp 5.7 a 8.0?

Edytowane przez bobikos
Opublikowano
37 minut temu, bobikos napisał:

Dev, czy wiesz jakie różnice były między esp 5.7 a 8.0?

8.0 jest bardziej wydajny i szybszy, tak jak procesor w komputerze. Do tego ma zintegrowany caly uklad ABS/ASR/ESP/EDS/BAS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...