Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagnoza błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po wyskoczeniu checka sprawdziłem błędy, ktoś podpowie?
OBDeleven odczyt danych

Data: 2020-01-03 12:49

    VIN: WAUZZZ8E47A206733
    Pojazd: Audi A4
    Rok: 2007
    Typ nadwozia: Avant
    Przebieg: 286070 KM

---------------------------------------------------------------
01 Elektronika silnika

    Opis sytemu: 1.8L R4/5VT     G
    Numer oprogramowania: 8E0909518AQ
    Wersja oprogramowania: 0020
    Numer sterownika: 8E0909018B
    Kodowanie: 0011711

    Kody błędów: 
        P0299 - Regulacja ciśnienia doładowania Nieosiągnięta granica regulacji Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
            Sporadyczna

        P0343 - Czujnik położenia wałka rozrządu => czujnik Sygnał za duży Przekroczona górna wartość graniczna
            Sporadyczna

        P1103 - Rząd 1, sonda 1, obwód grzejny Moc za mała Niewiarygodny sygnał
            Sporadyczna

        P1539 - Przełącznik pedału sprzęgła Niewiarygodny sygnał Brak sygnału / komunikacji
            Statycznie

Opublikowano

Jak chcesz dokładnej diagnozy to logi statyczne i dynamiczne do zrobienia, bez tego wymieniaj w ciemno i może trafisz.

Na szybko to sonda do wymiany, turbo nie pompuje, uszkodzony czujnik wałka/źle ustawiony rozrząd, czujnik przy pedale sprzęgła do wymiany.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Błędy sporadyczne, zacznij od skasowania i sprawdzenia które wrócą, potem logi.

Opublikowano

Dzięki, postaram się wieczoremwrzucić logi tutaj żeby nie robić niepotrzebnego spamu, z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Wrzucam logi.

Pierwszy raz robiłem logi, także jeżeli trzeba było coś powtórzyć, to się nie gniewajcie ;]

2+33bp  

LOG.MALONETUNING.COM

2+33 lpg 

LOG.MALONETUNING.COM

3+20 bp

LOG.MALONETUNING.COM

3+20 lpg

LOG.MALONETUNING.COM

32 bp

LOG.MALONETUNING.COM

32 lpg

LOG.MALONETUNING.COM

115+118 bp 

LOG.MALONETUNING.COM

115+118 lpg 

LOG.MALONETUNING.COM

 

Edytowane przez Skeili1.8T
Opublikowano (edytowane)

Auto masz po programie, a turbo praktycznie nie dmucha. Ktoś przyszalał z tym zadanym doładowaniem. Jeździło to wcześniej czy świeży nabytek i nie masz pojęcia co tam jest popierdzielone?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ponad rok u mnie, o programie nie miałem pojęcia. Myślisz ze te błędy są z powodu turbo?

Opublikowano

Dotychczas nie było problemów, moc jakby może trochę mniejsza od czasu wyskoczenia checka.

Opublikowano (edytowane)

Jeden na pewno. Jak masz seryjne graty to na tym sofcie  nie ma prawa to dobrze jeździć.

Uzupełnij profil poza tym.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Okej dzięki, czyli w pierwszej kolejności udać się na korektę mapy?

Opublikowano

Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, ciśnienie paliwa, a najprędzej to i turbo zdechło, bo na takim zadanym doładowaniu lekko nie miało.

Sprawdź jakie masz turbo i wtryskiwacze pb. Jeśli seryjne k03 i wtryski też z bfb to ja wgrałbym serię, doprowadził do ładu i potem się zastanawiał co z softem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...