Copywriter Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Naczytałem się trochę na temat adaptacji przepustnicy i chciałbym wiedzieć, czy po odłączeniu akumulatora należy ją koniecznie przeprowadzić za pomocą VAGa, a może po ponownym podłączeniu zasilania następuje to samoczynnie (tzw. autoadaptacja)? Dodam, ze po odłączeniu klemy za każdym razem słychać nastawę przepustnicy. Co robić? Czy to się samo ustawi, czy czeka mnie VAG? Wybaczcie, ale szukałem i ten temat nbie jest opisany... popraw profil bo diesla chyba nie masz
nex Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Nastawnik przepustnicy zawsze słychac po przekreceniu zapłonu. Po odłączeniu akumulatora powinno się samo zaadoptowac. Zobaczysz sam czy obroty bedą wariować. Bynajmniej tak jest u mnie w benzynie.
cobradd Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Jest opisany i to bardzo dobrze :> Po odłączeniu zasilania adaptacja jest konieczna, oczywiście najlepszy jest tu VAG choćby z tego względu że widzisz co się dzieje i czy adaptacja przebiegła pomyślnie, może być tak że przepustnica jest brudna i się nie zaadaptuje (tak miałem właśnie ostatnio). Zaadaptuj ją bez VAGa spsobem opisanym na forum ale jeśli będzie ci potem falowało np to znaczy że coś się nie powiodło.
Copywriter Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 A to, że ona buczy i się nastawia za każdym razem to normalne? Bo jak przekręcę kluczyk to słychać jak się nastawia... Tak już teraz będzie? Przyznam się szczerze ze mam auto od 3 dni i nie zwrocilem na to wczesniej uwagi, a po wczorajszym przeczytaniu kilku watkow o adaptacji przepustnicy postanowilem to dzis zrobic. Z tą różnicą że zamiast wtyczki z przepustnicy odpiąłem klemę. (Obroty mi delikatnie falowały i jakby dławił się w momencie gwałtownego depniecia na pedał... Szczegolnie na 3 biegu.)
cobradd Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Po przekręceniu kluczyka przepustnica zawsze się kalibruje dlatego słychać to buczenie. Sama adaptacja przepustnicy ci nic nie da wcześniej należało by ją wyczyścić.
Copywriter Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Chyba tak zrobię... Temacik widziany i wczoraj przeczytany... Może jak wrócę ze sklepu to to zrobię;]
nex Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 nastawnik ma byc słychac zawsze po przekreceniu zaplonu, było juz o tym Chyba tak zrobię... Temacik widziany i wczoraj przeczytany... Może jak wrócę ze sklepu to to zrobię;] W niedziele bóg kazał odpoczywać, nie uda Ci się . Sory za OT. Pozdro
Ronin Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Przeczytaj wątek i wszystko bedzie jasne - krótko i na temat. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_falujace_obroty_po_ponownym_podlaczeniu_akumulatora-t71469.0.html Zdrówka
jankes82 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 jeszcze parę godzin temu też miałem ten problem. Próbowałem samoadaptacji ale bez skutku. Dziś wykręciłem i przeczyściłem przepustnicę na błysk( było całkiem sporo nagaru, ponad pół godziny z tym walczyłem) i przeprowadziłem autoadaptację zgodnie z zaleceniami z forum. Chodzi idealnie. A nastawnik pracuje za każdym razem gdy przekręcisz kluczyk.
xandmar Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 ileż można na ten temat [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 19:49_________________________________________________polecam na drugi raz dokładniej szukać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się