Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Proszę o ocenę logów - błąd 16687


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z mojego taty Sharanem 1,9tdi 2001 r . Silnik nie ma mocy, dławi się , gaśnie na wolnych obrotach.
Ciśnienie na cylindrach po 40 ATM a trzeci ledwo 30 ATM.
wtryski przepłukane .
wyskakuje ale sporadycznie tylko jeden błąd :
16687 wykrycie przerywania zapłonu cyl 3.

Proszę o ocenę logów:

BIT.LY

Bezpieczny hosting plików


Z góry dziękuje.

Edytowane przez karoldg
Opublikowano

Wez to wrzuc na vaglogi a nie jakiś hosting... będzie szybciej i czytelniej...

Zrzucić pokrywę i podoginać konektory pompowtrysków na początek.

Opublikowano

Kąt synchronizacji strasznie masz w plusie. Ustaw bliżej - /+ 1.1

Reszta wydaje się być OK. 

Zrób jeszcze statyczny 013,018,023 razem... 

Opublikowano

Kąt synchronizacji strasznie masz w plusie. Ustaw bliżej - /+ 1.1

Jak to ustawić?

Opublikowano

jutro postaram się skorygować i zrobić logi

Opublikowano

Synchro teraz OK, zrzuc pokrywę, podoginaj konektory pompowtryskow...

Potem powtórz 13+18

Mozesz dodać jakiś środek do czyszczenia wtryskow... 

Opublikowano (edytowane)

a co jest niepokojącego w tych grupach? wyjaśnisz mi tak łopatologicznie?

Aha. Wtryski płukane preparatem liqui moly do wtrysków. SILNIK PRACOWAŁ NA TYM PREPARACIE GODZINĘ BEZ ROPY.

Edytowane przez karoldg
Opublikowano

Dość wysokie BIPy jak na pierwsze TDI PD... Do tego wypadanie zapłonu, dognij te konektory

Opublikowano

Wiec tak. Nie doginałem tych konektorków. Ze względu na wyciek spod uszczelki od listwy wtrysków i simeringa wałka rozrządu, a że do  wymiany rozrządu zostało 2kkm to zapadła decyzja o wymianie rozrządu, simeringu, nowej listwy do wtrysków, olej, filtr oleju, filtr powietrza. po wymianie silnik stracił moc. stracił ją na tyle że v-max 60kmh a średnią górkę pokonał ledwo na jedynce. zrobiłem logi takie.: Pomocy

http://vaglogi.pl/log-009_010_011_m4719.html
http://vaglogi.pl/log-009_010_011_dN82Y.html
http://vaglogi.pl/log-003_30bmj07.html
http://vaglogi.pl/log-000_X4xQHCA.html
http://vaglogi.pl/log-004_XF5fp.html
http://vaglogi.pl/log-011_qUY2Tb.html
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_J6831T.html

 

Opublikowano

Robiłeś to sam czy mechanik? 

Rozrząd dobrze ustawiony na blokady? 

Nie pokazuje żadnych błędów? 

Te logi na postoju? 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, karoldg napisał:

rozrząd na blokadach złożony , Sam robiłem, żadnych błędów nie pokazuje.A cos jest nie tak? wszystkie logi na postoju oprócz tego:

http://vaglogi.pl/log-009_010_011_dN82Y.html

 

 

blokady to Ty może i załozyłeś ale rozrządu nie ustawiłes tak jak nalezy

Edytowane przez Dev
Opublikowano

 

3 minuty temu, Dev napisał:

 

blokady to Ty może i załozyłeś ale rozrządu nie ustawiłes tak jak nalezy

 

to wytłumacz mi jak można złożyć rozrząd na blokadach i źle to zrobić bo ja nie wiem.

 

Opublikowano
5 minut temu, karoldg napisał:

 

 

to wytłumacz mi jak można złożyć rozrząd na blokadach i źle to zrobić bo ja nie wiem.

 

 

to Ty nam wytłumacz jak po zmianie rozrzadu na blokadach wychodza takie cyrki na synchronizacji, hm ?

Opublikowano

możesz wskazać gdzie to zauważyłeś?

Opublikowano (edytowane)
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Dev
Opublikowano

już widzisz ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...