rendy22 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Witam, to mój pierwszy post tutaj:) Posiadam a4b6 1.8t avj w quattro i niestety pali się check. Po usunięciu go (błąd 17536) pojawia się po ok.30 km jazdy na gazie. Byłem u gazownika 3 razy, mapa lpg jest na 100 procent dobra. Podmieniłem też sondę (pierwsza, wstępna) po czym nie ma różnicy. Osobiście podejrzewam przepływomierz. Ktoś się zainteresuje? wstawiam logi. Dziękuje z góry. 2,33,115 na pb: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 2,33,115 na lpg: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 20,1,118 na pb : Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
przem8 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Przepływka trup. d*pa nie gazownik skoro nie zauważył, że na pb mega ubogo i Ci próbował stroić lpg, na którym i tak jest tak samo ubogo jak na benie, ale grunt, że kasa się zgadza.
rendy22 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2020 Rozumiem że przepływka powodowała niską dawkę paliwa? Przepływka nowa, oryginalna czy używka również oryginał?
rendy22 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2020 Jeszcze jedno pytanie. Czy teraz po zmianie przepływomierza muszę udać się znowu do gazownika w celu zmiany mapy lpg?
przem8 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) 17 minut temu, rendy22 napisał: Jeszcze jedno pytanie. Czy teraz po zmianie przepływomierza muszę udać się znowu do gazownika w celu zmiany mapy lpg? Oczywiście, że tak. Ma być wystrojone na korekty sondy podczas jazdy. Po zmianie przepływki logi 2+33, 3+20 i 115+118 na pb po kasowaniu błędów. Ma być igła na benzynie, a dopiero lpg do regulacji. Skoro oczekujesz pomocy na forum to uzupełnij profil !!! Edytowane 22 Stycznia 2020 przez przem8
rendy22 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2020 13 minut temu, przem8 napisał: Skoro oczekujesz pomocy na forum to uzupełnij profil !!! Przemo zrobione Przepływka będzie na jutro, nowe logi wstawić tutaj czy założyć nowy temat?
przem8 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Kontynuuj już w jednym temacie. Jak jesteś z Lublina lub okolic to kontaktuj się z @soul87 co do lpg, masz blisko. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez przem8
rendy22 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2020 Dodaję logi po zmianie przepływomierza: 2,33: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 3,20: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115,118: https://log.malonetuning.com/chart/281041#H8KLCADDqcOoKV4CA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
przem8 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Jest o wiele lepiej ale nie idealnie. Do sprawdzenia szczelność dolotu kompresorem, dv i zrób jeszcze log 115 z odpiętą wtyczką od n75.
rendy22 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2020 Dzięki za odpowiedź. szczelność, dv i log będę dopiero mógł sprawdzić dopiero po niedzieli coś ok. wt,śr.
rendy22 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2020 Niestety poszła mi pompa paliwa i jestem w trakcie szukania jej. Także szczelności czy logów raczej w tym tyg. Nie zrobię....
rendy22 Opublikowano 15 Lutego 2020 Autor Opublikowano 15 Lutego 2020 (edytowane) Witam, przepraszam że odgrzewam tego kotleta, ale nie mogłem wcześniej tego ogarnąć. Pompa, pływaki, praca itp. Sprawdziłem DV, trup. Podmieniłem sprawny z golfika i hula. Co mnie jednak niepokoi to że po wyjęciu dv wylało się trochę wody i w środku była taka maź brązowa (olej + woda?) co z tym zrobić? Drugim problemem jest pojawiający się check po ok. 200km. Błędy: 16804, 16795 mam tu logi grupy 115 z odpiętą wtyczką n75: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 15 Lutego 2020 przez rendy22
przem8 Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 5 godzin temu, rendy22 napisał: Sprawdziłem DV, trup. Podmieniłem sprawny z golfika i hula. Co mnie jednak niepokoi to że po wyjęciu dv wylało się trochę wody i w środku była taka maź brązowa (olej + woda?) co z tym zrobić? Norma przy niesprawnej dv. Sztanga do regulacji albo turbo trup.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się