Janasekk Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Witam mam to samo. 3.0 tdi manual Drgania przy 100-120 km/h przy 130 nie da sie jechac tak bije kierownica. -Opony wywazane 5 razy -Hamucle i klocki przod nowe -Piasty i lozyska kol przod nowe -Amorki i sprezyny nowe -Zawieszenie cale bez luzow -hamulce tyl nowe wraz z regeneracja zaciskow -piasty tylne bez zadnego picia -polosie przednie wymienione -polos tylnia p.p wymieniona (lewa ok ) Mam w bananach Tuleje Poliuretenowe, czy one moga powodowac te drgania ? Prosze o pomoc jak ktos wie co sprawdzic jeszcze
Audi sline Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Cześć, czy ktoś z forumowiczy wymieniał tylko tuleje wahaczy i problem ustał? Po zakupie samochodu mam dokładnie opisywane objawy.... drgania odczywalne na kierownicy przy prędkościach --> 120 km/h +. Z historii serwisowej wynika, że w ASO przy przebiegu 110 tys wymienione były tuleje wahaczy ( 8K0407515) + łączniki stabilizatorów (4M0411317), aktualnie samochód ma przebieg 127 tys km. Czy możliwym jest, żeby po takim przebiegu części się już wypracowały. Mi pomysły też już się kończą, felgi proste + opony nowe, 2x dynamicznie wyważane koła... Dzięki za wskazówki!
Langista Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Od kiedy ASO bawi się w wymianę samych tulei? Pokaż ten wpis w dzienniku serwisowym.
pelonek1 Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja 3 godziny temu, Langista napisał(a): Od kiedy ASO bawi się w wymianę samych tulei? Pokaż ten wpis w dzienniku serwisowym. A czemu ma się nie bawić skoro można kupić same tuleje w ASO?
Langista Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja Można też kupić same kostki do wiązki a jak im powiesz żeby samą kostkę wymienili to Cie wyśmieją.
Audi sline Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja 16 godzin temu, Langista napisał(a): Od kiedy ASO bawi się w wymianę samych tulei? Pokaż ten wpis w dzienniku serwisowym. Widocznie w DE. nie dbają o rachunek dla klienta 😃
Audi sline Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja 29 minut temu, Langista napisał(a): Jak dasz radę to zrób zdjęcie tych tulei W jakim celu miałbym zrobić zdjęcia?
Janasekk Opublikowano 21 Czerwca Opublikowano 21 Czerwca Ktos z poliuretanami moze sie wypowiedziec czy one zdaja egzamin? Czy jednak one tez sa powodem drgan/wibracji z racji zbyt sztywnej konstrukcji i musi byc faktycznie 75mm tuleja guma-olej?
Eswude Opublikowano 11 Sierpnia Opublikowano 11 Sierpnia Czy znajdę wahacz 75/M12 ori nowy, czy raczej tylko używki?
Janasekk Opublikowano 16 Sierpnia Opublikowano 16 Sierpnia W dniu 11.08.2024 o 22:40, Eswude napisał(a): Czy znajdę wahacz 75/M12 ori nowy, czy raczej tylko używki? Znajdziesz masz na 1 stronie
dziii Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada W dniu 1.02.2024 o 07:48, pioelo napisał(a): Cześć, mam to samo drgania budy, najbardziej czuje na fotelu pasażera całe drga, ale nie czuje drgań na kierownicy ani na pedale gazu. Drgania wyczuwalne przy 70 km/h i później 120 - 130 km/h, przy większej prędkości znikają. Audi a4 b8 2014 . Koła sprawdzone na letnich i zimowych drga. Wymieniona została lewa pół oś, łożysko i piasta bo mechanik powiedział że koło podskakuje i stąd te drgania. Ale nie za wiele to dało. i co rozwiązałeś problem drgań ?
benm323 Opublikowano wczoraj o 08:13 Opublikowano wczoraj o 08:13 Cześć, wczoraj wymieniłem wahacze ori tuleja fi65/stożek gwint M12. Stare tuleje zerwane na maxa, trzymały się w 4 punktach po 5mm może. Te tuleje fi 75 zdecydowane dużo lepsze, pełna guma z olejem wewnątrz zwane łożyskami hydraulicznymi. Założyłem używki ori tuleja fi75/stożek gwint M14. Jest o niebo lepiej, choć zmieniłem od razu koła z letnich 18 na zimowe 16, a jednak na tych 18 miałem wibracje najbardziej. Co do tulejek w zwrotnicach to spokojnie każdy dobry tokarz przetoczy wewnątrz stare tulejki i wykona stożek na M14. Z wyciągnięciem też nie jest jakoś ciężko, dopasować kawałek rurki, żeby tulejka wchodziła i ciągnąć śrubą z podkładkami. U mnie śruba drobnozwojowa M12 z nakrętką i poszło choć ciężko. Z powrotem jak zakładałem tulejki do zamrażarki na 24h i zwrotnicę lekko podgrzałem i weszło lepiej niż schodziło. Trzeba pamiętać, że śruby na wahaczach (bananach) dokręcać jak samochód stoi na kołach, bo nie wiem czemu w ELSA widnieje "Należy dokręcać w nieobciążonym samochodzie". Chyba, że ja jestem w błędzie to mnie poprawcie. W razie pytań proszę pisać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się