piotrsob1 Opublikowano 1 Lutego 2020 Opublikowano 1 Lutego 2020 (edytowane) 14 godzin temu, Mateusz Uchmanowicz napisał: Panowie wrzucam dynamiczne: 003, 011 - http://vaglogi.pl/log-003_011_7h4aU.html 013, 023 - ten log z późniejszej godziny jest ok czyli ten na dole 19:46:25 - http://vaglogi.pl/log-013_023_3089Wu.html Jeśli chodzi o pompe Vacum, umylem ostatnio cały silnik bo nie wiedziałem skąd leci mi olej i zauważyłem wyciek z tej pompy właśnie. Może być to tym spowodowane ?? Logi tak krótkie że jedyne co można powiedzieć to dość wysoka korekcja na czwartym cylindrze. Wyciek z pod tandemu może świadczyć o jakimś problemie z nim poza samym wyciekiem. Obserwacja podciśnienia może to potwierdzić lub zaprzeczyć . Powodem tego muła zaraz po odpaleniu może być też nieszczelność serwomechanizmu hamulca, jak przez noc napełni się powietrzem to po odpaleniu pompa podciśnieniowa musi mieć trochę czasu na zrobienie tam podciśnienia o prawidłowych parametrach, a co za tym idzie i w całej instalacji podciśnieniowej, a to może być przyczyną słabej reakcji VNT w turbinie na wciśnięcie pedału gazu. Dużo można wydedukować naciskając też pedał hamulca i obserwując wskazania wakuometru. Edytowane 1 Lutego 2020 przez piotrsob1
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 1 Lutego 2020 Autor Opublikowano 1 Lutego 2020 Spróbuje zrobić jeszcze raz, bo coś chyba się z plikiem stało, logowałem tak jak zawsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się