Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Zapalająca się kontrolka poziomu oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A więc u mnie na dzień dzisiejszy tak: miesiąc temu wymieniony olej 4L wlane Mobil Super S 10W40 zrobione 900km i zapaliła się dzisiaj kontrolka Min. Jutro sprawdzę rano ile faktycznie jest Oleju na bagnecie. Czy problem z czujnikiem czy faktycznie będzie susza.. :facepalm: gorzej jak to drugie, to co wtedy :huh:

dlatego olewamy czujnik i sprawdzamy sami, eliminujemy możliwość jazdy na minimalnym poziomie oleju, skutki moga być opłakane...

niektórym bierze 250 ml na 1000km wiec może nie być tak źle ;)

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano (edytowane)

A więc po porannym sprawdzeniu poziomu oleju na bagnecie faktycznie wskazywało poziom Min. I teraz takie pytanie ile zostaje faktycznie oleju +/- gdy świeci się kontrolka min, bo chciałbym mniej więcej oszacować ile oleju zostało "zjedzonego" przy 900km. Owszem dolałem 350ml około i zgasła, lecz jestem ciekawy po ilu km znowu powtórzy się problem.

Ps.

Chyba trzeba z tym żyć :D

Edytowane przez A4b620
Opublikowano

A więc po porannym sprawdzeniu poziomu oleju na bagnecie faktycznie wskazywało poziom Min. I teraz takie pytanie ile zostaje faktycznie oleju +/- gdy świeci się kontrolka min, bo chciałbym mniej więcej oszacować ile oleju zostało "zjedzonego" przy 900km. Owszem dolałem 350ml około i zgasła, lecz jestem ciekawy po ilu km znowu powtórzy się problem.

Ps.

Chyba trzeba z tym żyć :D

olej to, wyrównaj poziom oleju, ja dolewam do 3/4 bagnetu i nie dopuszczam żeby jeździł na minimum. czujnik jak pisałem już, olałem.

taki urok silnika ; ) pytanie czy jest to dla kogoś powód do zmiany samochodu czy nie ;)

Opublikowano

A więc po porannym sprawdzeniu poziomu oleju na bagnecie faktycznie wskazywało poziom Min. I teraz takie pytanie ile zostaje faktycznie oleju +/- gdy świeci się kontrolka min, bo chciałbym mniej więcej oszacować ile oleju zostało "zjedzonego" przy 900km. Owszem dolałem 350ml około i zgasła, lecz jestem ciekawy po ilu km znowu powtórzy się problem.

Ps.

Chyba trzeba z tym żyć :D

olej to, wyrównaj poziom oleju, ja dolewam do 3/4 bagnetu i nie dopuszczam żeby jeździł na minimum. czujnik jak pisałem już, olałem.

taki urok silnika ; ) pytanie czy jest to dla kogoś powód do zmiany samochodu czy nie ;)

Wyrównywać tym samym co miałem? czy może być inny 10W40 ?

Opublikowano

A więc po porannym sprawdzeniu poziomu oleju na bagnecie faktycznie wskazywało poziom Min. I teraz takie pytanie ile zostaje faktycznie oleju +/- gdy świeci się kontrolka min, bo chciałbym mniej więcej oszacować ile oleju zostało "zjedzonego" przy 900km. Owszem dolałem 350ml około i zgasła, lecz jestem ciekawy po ilu km znowu powtórzy się problem.

Ps.

Chyba trzeba z tym żyć :D

olej to, wyrównaj poziom oleju, ja dolewam do 3/4 bagnetu i nie dopuszczam żeby jeździł na minimum. czujnik jak pisałem już, olałem.

taki urok silnika ; ) pytanie czy jest to dla kogoś powód do zmiany samochodu czy nie ;)

Wyrównywać tym samym co miałem? czy może być inny 10W40 ?

wg. mnie robisz dolewke olejem jakim zalewałeś samochód :D każdy olej ma inne właściwości.

tak jest najbezpieczniej ;)

Opublikowano

Bagnet pomiędzy min a max ma pół litra, chyba, że masz jakiś kombinowany bagnet ;) Jak się świeci kontrolka to sięgnąłeś minimum.

Ja żeby zmierzyć ile bierze czekam aż się zaświeci, leje 250ml, i jeżdżę do następnej kontrolki, zapisując sobie przebiegi ;)

Opublikowano

Bagnet pomiędzy min a max ma pół litra, chyba, że masz jakiś kombinowany bagnet ;) Jak się świeci kontrolka to sięgnąłeś minimum.

Ja żeby zmierzyć ile bierze czekam aż się zaświeci, leje 250ml, i jeżdżę do następnej kontrolki, zapisując sobie przebiegi ;)

Nie bagnet nie kombinowany. Więc zobaczymy co będzie dalej. :)

A więc po porannym sprawdzeniu poziomu oleju na bagnecie faktycznie wskazywało poziom Min. I teraz takie pytanie ile zostaje faktycznie oleju +/- gdy świeci się kontrolka min, bo chciałbym mniej więcej oszacować ile oleju zostało "zjedzonego" przy 900km. Owszem dolałem 350ml około i zgasła, lecz jestem ciekawy po ilu km znowu powtórzy się problem.

Ps.

Chyba trzeba z tym żyć :D

olej to, wyrównaj poziom oleju, ja dolewam do 3/4 bagnetu i nie dopuszczam żeby jeździł na minimum. czujnik jak pisałem już, olałem.

taki urok silnika ; ) pytanie czy jest to dla kogoś powód do zmiany samochodu czy nie ;)

Wyrównywać tym samym co miałem? czy może być inny 10W40 ?

wg. mnie robisz dolewke olejem jakim zalewałeś samochód :D każdy olej ma inne właściwości.

tak jest najbezpieczniej ;)

Też taki będzie zamiar, aby użyć tego samego.

Opublikowano

Jestem Tutaj nowym użytkownikiem forum, chociaż stronkę czytam od kilku miesięcy, jestem w posiadaniu AUDI A4 B6 2.0 ALT 2001 r., posiadam problem z kontrolką oleju min na bagnecie po 15-20 min po zgaszeniu samochodu jest pół stanu a kontrolka i tak potrafi wyskakiwać po 100 km, olej zalany obecnie w silniku MOBIL 1 5w30 samochód sprowadzony z NIEMIEC we wrześniu 2015r, z przebiegiem 178000km po wymianie oleju od razu założona instalacja gazowa LANDI RENZO, obecnie mam przejechane nim około 187000 km, mam pytanie czy uporaliście się osobiście z tym problemem, dzwoniłem dzisiaj do ASO IGNASZAK KALISZ ponieważ na etce znalazłem że bagnet powinien mieć na końcu literke P mój ma D ale z wymiarów bagnetu z literką P wychodzi na to że i tak on jest dłuższy niż mój obecny w samochodzie i moim zdaniem jeszcze więcej pokazywał by oleju

Opublikowano

Jestem Tutaj nowym użytkownikiem forum, chociaż stronkę czytam od kilku miesięcy, jestem w posiadaniu AUDI A4 B6 2.0 ALT 2001 r., posiadam problem z kontrolką oleju min na bagnecie po 15-20 min po zgaszeniu samochodu jest pół stanu a kontrolka i tak potrafi wyskakiwać po 100 km, olej zalany obecnie w silniku MOBIL 1 5w30 samochód sprowadzony z NIEMIEC we wrześniu 2015r, z przebiegiem 178000km po wymianie oleju od razu założona instalacja gazowa LANDI RENZO, obecnie mam przejechane nim około 187000 km, mam pytanie czy uporaliście się osobiście z tym problemem, dzwoniłem dzisiaj do ASO IGNASZAK KALISZ ponieważ na etce znalazłem że bagnet powinien mieć na końcu literke P mój ma D ale z wymiarów bagnetu z literką P wychodzi na to że i tak on jest dłuższy niż mój obecny w samochodzie i moim zdaniem jeszcze więcej pokazywał by oleju

chłopaki wymieniali te bagnety na nowe, faktycznie są dłuższe... wg. mnie nie ma to sensu na oryginale też da się operować.

kontrolka to tylko czujnik który może świrować. moja po 2 dniach uzytkowania padła w ogóle :) i jestem zadowolony bo w tych autach lepiej samemu sprawdzać olej i Tobie nie zważając na kontrolkę też tak radzę :) trzymaj te pół albo 3/4 oleju na bagnecie i bedzie wszystko ok :)

kwestia wyczucia własnego autka ; )

Opublikowano

Jestem Tutaj nowym użytkownikiem forum, chociaż stronkę czytam od kilku miesięcy, jestem w posiadaniu AUDI A4 B6 2.0 ALT 2001 r., posiadam problem z kontrolką oleju min na bagnecie po 15-20 min po zgaszeniu samochodu jest pół stanu a kontrolka i tak potrafi wyskakiwać po 100 km, olej zalany obecnie w silniku MOBIL 1 5w30 samochód sprowadzony z NIEMIEC we wrześniu 2015r, z przebiegiem 178000km po wymianie oleju od razu założona instalacja gazowa LANDI RENZO, obecnie mam przejechane nim około 187000 km, mam pytanie czy uporaliście się osobiście z tym problemem, dzwoniłem dzisiaj do ASO IGNASZAK KALISZ ponieważ na etce znalazłem że bagnet powinien mieć na końcu literke P mój ma D ale z wymiarów bagnetu z literką P wychodzi na to że i tak on jest dłuższy niż mój obecny w samochodzie i moim zdaniem jeszcze więcej pokazywał by oleju

chłopaki wymieniali te bagnety na nowe, faktycznie są dłuższe... wg. mnie nie ma to sensu na oryginale też da się operować.

kontrolka to tylko czujnik który może świrować. moja po 2 dniach uzytkowania padła w ogóle :) i jestem zadowolony bo w tych autach lepiej samemu sprawdzać olej i Tobie nie zważając na kontrolkę też tak radzę :) trzymaj te pół albo 3/4 oleju na bagnecie i bedzie wszystko ok :)

kwestia wyczucia własnego autka ; )

Ale jeśli nowe są dłuższe to moim zdaniem pokazują jeszcze więcej niż rzeczywiście jest, hm wiesz ale jak jedziesz gdzieś w dłuższą trasę bardzo to denerwuje jak musisz stanąć otworzyć maskę odczekać około minuty zamknąć i jechać dalej i tak co 100 km, dlatego ja swój oryginał zostawiłem będzie bardziej wiarygodny. Da się sprawdzić ten czujnik w jakiś sposób czy On prawidłowo pokazuje?

Opublikowano

Jestem Tutaj nowym użytkownikiem forum, chociaż stronkę czytam od kilku miesięcy, jestem w posiadaniu AUDI A4 B6 2.0 ALT 2001 r., posiadam problem z kontrolką oleju min na bagnecie po 15-20 min po zgaszeniu samochodu jest pół stanu a kontrolka i tak potrafi wyskakiwać po 100 km, olej zalany obecnie w silniku MOBIL 1 5w30 samochód sprowadzony z NIEMIEC we wrześniu 2015r, z przebiegiem 178000km po wymianie oleju od razu założona instalacja gazowa LANDI RENZO, obecnie mam przejechane nim około 187000 km, mam pytanie czy uporaliście się osobiście z tym problemem, dzwoniłem dzisiaj do ASO IGNASZAK KALISZ ponieważ na etce znalazłem że bagnet powinien mieć na końcu literke P mój ma D ale z wymiarów bagnetu z literką P wychodzi na to że i tak on jest dłuższy niż mój obecny w samochodzie i moim zdaniem jeszcze więcej pokazywał by oleju

chłopaki wymieniali te bagnety na nowe, faktycznie są dłuższe... wg. mnie nie ma to sensu na oryginale też da się operować.

kontrolka to tylko czujnik który może świrować. moja po 2 dniach uzytkowania padła w ogóle :) i jestem zadowolony bo w tych autach lepiej samemu sprawdzać olej i Tobie nie zważając na kontrolkę też tak radzę :) trzymaj te pół albo 3/4 oleju na bagnecie i bedzie wszystko ok :)

kwestia wyczucia własnego autka ; )

Ale jeśli nowe są dłuższe to moim zdaniem pokazują jeszcze więcej niż rzeczywiście jest, hm wiesz ale jak jedziesz gdzieś w dłuższą trasę bardzo to denerwuje jak musisz stanąć otworzyć maskę odczekać około minuty zamknąć i jechać dalej i tak co 100 km, dlatego ja swój oryginał zostawiłem będzie bardziej wiarygodny. Da się sprawdzić ten czujnik w jakiś sposób czy On prawidłowo pokazuje?

halo Panie co jakie 100 KM :D bez jaj, zalezy o jakiej trasie mowisz, mysle ze raz na 500 km mozna zajrzec, i tak zajedziesz na stację predzej czy pozniej ;)

a od kiedy masz ten samochód ? wymieniałeś olej ? czasami po wymianie oleju problem ustępuje.

Opublikowano (edytowane)

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+


Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić.

Edytowane przez Drifter
Opublikowano

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić.

w piatek zalalem rowniez motula ; )

tak wiec mowie moze przy wymianie oleju ta ''smieszna kontrolka'' ustąpi ;)

Opublikowano

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić.

w piatek zalalem rowniez motula ; )

tak wiec mowie moze przy wymianie oleju ta ''smieszna kontrolka'' ustąpi ;)

Ile km masz zrobione na nowym oleju i jaki pobór

Opublikowano

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić.

w piatek zalalem rowniez motula ; )

tak wiec mowie moze przy wymianie oleju ta ''smieszna kontrolka'' ustąpi ;)

Ile km masz zrobione na nowym oleju i jaki pobór

pisałem już że w piątek :D około 100 km zrobione i jeszcze nie dolałem ale to za mało żeby cokolwiek powiedzieć ;)

narazie stoi rozbebeszony

Opublikowano

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Samochód mam od września 2015 gdy go zakupiłem olej był wymieniony na Mobil 1 5w30 zrobiłem na nim 8500km zamierzam zmienić go gdzieś za miesiąc bo muszę jeszcze zrobić uszczelniacze przy rozrządzie bo nie wymienili ich przy wymianie oleju a był też robiony rozrząd i łąńcuch oraz napinacz rozrządu a z nich mi cieknie, oraz wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, olej jest na świecy i uszczelka do wymiany zamierzam wymienić olej na 10w 40 motula 6100 synergie+

Tu nie chodzi o olej że go nie ma bo jest tylko o tą kontrolkę śmieszną..... bo oleju mi bierze róznie 0,3-0,4l/1000km przy wyciekach które mam. rozrząd też był wymieniony przy tym przebiegu tylko jakiś kre**n w NIEMCZECH co robił to nie wymienił tych uszczelniaczy i teraz będę musiał i tak przodem "wyjeżdzać" aby to zrobić.

w piatek zalalem rowniez motula ; )

tak wiec mowie moze przy wymianie oleju ta ''smieszna kontrolka'' ustąpi ;)

Ile km masz zrobione na nowym oleju i jaki pobór

pisałem już że w piątek :D około 100 km zrobione i jeszcze nie dolałem ale to za mało żeby cokolwiek powiedzieć ;)

narazie stoi rozbebeszony

4 litry wlane :) - więc tysiak pewny do zrobienia, tylko pytanie po ilu odezwie się "tamagotchi", że chce jeść :D

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie oleju. Nie mam pod ręką Mobila 10w40 Super Premium (tym aktualnie jest zalany) ,a mam dzisiaj wyjazd i wskaźnik oleju min :D, to z jakim najlepiej mógłbym olejem zmieszać ? nie pomijając oczywiście tych samych wartości10 w40

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie oleju. Nie mam pod ręką Mobila 10w40 Super Premium (tym aktualnie jest zalany) ,a mam dzisiaj wyjazd i wskaźnik oleju min :D, to z jakim najlepiej mógłbym olejem zmieszać ? nie pomijając oczywiście tych samych wartości10 w40

wartości to wartości, myślę że jakimkolwiek 10w40, broń boże innym ;)

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie oleju. Nie mam pod ręką Mobila 10w40 Super Premium (tym aktualnie jest zalany) ,a mam dzisiaj wyjazd i wskaźnik oleju min :D, to z jakim najlepiej mógłbym olejem zmieszać ? nie pomijając oczywiście tych samych wartości10 w40

wartości to wartości, myślę że jakimkolwiek 10w40, broń boże innym ;)

Udało się znaleźć odpowiedni :) na stacji. Teraz mogę mierzyć na ile km wystarczy po wlaniu 100ml :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...