Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Q BFB Logi - Proszę o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów

Przed robieniem logów jak i po żadnych błędów. 

Grupa 002 + 033 PB

LOG.MALONETUNING.COM

Grupa 002 + 033 LPG

LOG.MALONETUNING.COM

Grupa 002 + 020 PB

LOG.MALONETUNING.COM

Grupa 115 + 118 PB

LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano

Masz problem z doładowanie od samego dołu napewno dopiero w wyższych partiach trochę nadrabia ale dalej z brakami. 

Auto seria ?? Czy wydech w tym aucie jest seryjny z katem ?? 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Auto seria, wydech seryjny z katem.

Mam go od 3 lat i odkąd pamiętam to było czuć że turbo wstawało +- od 2800 obrotów.

Coś jeszcze nie tak oprócz późnego wstawania turbo ?

 

Edytowane przez k0wal89
Opublikowano

Zrób log turbo z odpietym n75. Regulacja gazu też do poprawki.

Opublikowano

Witam

Logi Grupa 115 + 118 Pb - odpięta wtyczka od N75

LOG.MALONETUNING.COM

Przed logami oraz po logach tylko błąd - 17956- Boost Pressure Regulation Valve (N75)

                                                                                      P1548 - 004 - Open Circuit

 

@przem8 ->

10 godzin temu, przem8 napisał:

Regulacja gazu też do poprawki.

Chodzi o to co dzieje się powyżej 5000 obr/min ? 

Opublikowano

Sztangę trzeba delikatnie podciągnąć. Jest trochę za ubogo od 3400. Ja dopuszczam tolerancję +/-5% na lpg.

Opublikowano (edytowane)

Ok najpierw spróbuje podciągnąć sztangę,  regulować o pełny obrót nakrętki i robić logi ?

Widze ze u mnie dochodzi do 10% czy to max dopuszczalne wartosci ? Czy moze miec to jakies negatywne skutki ?

Instalacja ma przejechane 50 tys km.

 

Edytowane przez k0wal89
Opublikowano
27 minut temu, k0wal89 napisał:

regulować o pełny obrót nakrętki i robić logi ?

Tak i log turbo z odpiętyn n75. DV sprawdzałeś wcześniej?

Może mam coś ze wzrokiem ale ja widzę wartości nawet ponad 16%. Jak nie przekracza 10% to jest ok ale jeszcze bezpieczniej jeśli korekty idą na bogato, a nie ubogo jak u Ciebie.

Korekty masz takie przy pełnym obciązeniu, ciekawe jest jest przy normalnej jeździe itp.

Opublikowano

DV nie sprawdzany. Sprawdzic zanim zaczne ruszac sztange ? 

Faktycznie skacze do 16% ? 

Wykonuje sie tez logi przy normalnej jezdzie w celu sprawdzenia mieszanki czy to juz robota dla gazownika ?

 

Opublikowano

Jak nie sprawdzałeś DV, to czas to zrobić, 5 minut roboty, sprawdź też czy masz dobrze założony przy okazji.

Może nie tyle logi, co lepiej na bieżąco patrzeć sobie na korekty w grupie 033 i poprawiać korekty w mapie lpg. 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Dzisiaj się zabrałem za sprawdzanie samochodu.  Zabrałem się do tego od góry. Dzisiaj udało się tylko ściągnąć zabezpieczenie ze sztangi Wg i rozeznałem się co dalej rozkręcać. Kolejny krok ściągniecie dolotu i dostanie się do DV oraz gruszki i sprawdzenie przy jakim ciśnieniu zaczyna się otwierać  klapka.

W tym momencie to tylko  przy turbinie i przepływce  opaski na kluczyk a cała reszta opasek zaciskowych OET.

 

1. Czy węże zaciskać na opaski na kluczyk czy te opaski zaciskowe OET ? jakie są wasze doświadczenia ?

 

 

 

20200217_182258.jpg

zabezp.jpg

Edytowane przez k0wal89
Opublikowano

węże bez problemu na ślimakowe (tylko poszukać ślimaka bez wcięć od strony węża - żeby zwyczajnie nie kaleczyło przewodów), są różne obejmy np. gbs (też spoko) oraz bardziej olbrzymie t-clamp czy HDC na większe średnice, ale to duże klocki już i czasami mogą się nie mieścić ;) 

U mnie na bardzo małe przewody fajnie sprawdzają się małe gbs, na takie 10mm+ ślimaki

Opublikowano (edytowane)

19.02

Witam

  1.  Czy z tabliczki można wywnioskować czy turbo siedzi tam od samego początku ?
  2. Czy kolor łopatek wirnika świadczy o problemach z odmą ? Czy takie coś jest dopuszczalne ?

Luzów po osiowych brak, natomiast promieniowe delikatnie odczuwalne. Nie jestem wstanie powiedzieć czy są dopuszczalne ( duże czy małe)  ponieważ dotykam tego pierwszy raz :)

Ze starego manometru ( skala 3 bary ) wynika ze klapa WG zaczyna się uchylać przy około 0,20~0,25 bara a przy 0,5 bara otwiera się maksymalnie i  wodzik się już dalej nie rusza. Kupię dzisiaj jeszcze manometr wyskalowany do 1 bar w celu  precyzyjniejszego sprawdzenia samego początku otwierania/ uchylania klapki.. 

Do demontażu i sprawdzenia został jeszcze zawór DV.

wirnik 1.jpg

 

tabliczka 1.jpg

20.02

  • Z nowego manometru wynika ze klapa WG zaczyna się uchylać przy  0,3 bara a maksymalnie udało mi się nabić 0.7 bar a wydaję mi się że sztanga i tak wychyliła by się jeszcze dalej.
  • Zawór DV sprawdziłem i nie puszcza ani w jedna ani w druga stronę. ( jak się później okażę jednak kaput)
  • Nakrętka kontrująca poluzowana zostało jeszcze podregulować sztangę i można skręcać i sprawdzać czy jest lepiej :)

manometr.jpg

21.02

  • Wg ustawiony tak że zaczyna się uchylać przy 0.4 bara. 
  • Zawór DV do wymiany, przy dmuchaniu ustami szczelny ale jak podłączyłem kompresor to przy 0.25 bar zaczyna upuszczać w stronę dolotu. Jakiej Firmy Dv polecacie febi, swag? Numer 06A 145 710 P. Od spodu wygrawerowane 72.06.06B czyżby od nowości ?

07.03

Jeżdżę już 2 tyg ale nie było kiedy zrobić logów. Komputer nie złapał żadnych błędów. Dół nadal słabo :(

Edytowane przez k0wal89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...