Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Pokrywa zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem i pytanie do was różni mechanicy wymienili już   w sumie 3 uszczelki od porkywy zaworów  i nadal ucieka olej, separator odmy był sprawdzany dwa razy i niby jest okej...mam mianowicie takie pytanie czy taka pokrywa może się zdeformowac? Czy to problem leży gdzieś indziej np zapchanym EGR?

Opublikowano

A cieknie bezpośrednio spod pokrywy czy spod Egr? 

Jeżeli chodzi o sprawdzenie odmy i separatora to możesz to łatwo zrobić sam. Demontujesz wąż z separatora, odkręcasz korek i dmuchasz w kierunku pokrywy. Przepływ powietrza powinien być swobodny bez oporu, jakbyś dmuchał coś pustego. Jeżeli będzie opór to będzie oznaka separatora. Tak samo możesz dmuchnąć w sam wąż ale tam powinno być bez problemu. 

Opublikowano

Pierwszym razem ciekło przy załamaniu uszczelki koło rozrządu bo mechanik nie dał silikonu na załamaniach a teraz już drugi raz cieknie bardziej od strony kabiny i po lewej stronie  na środku przy korku wlewu tam właśnie gdzie jest egr i turbina a  korek oleju wymieniłem na nowy ale to nic nie dało dziękuję za informację sprawdzę  tą odme czyli pokrywa nie może być zdeformowana?

Opublikowano
23 godziny temu, aris181 napisał:

bo mechanik nie dał silikonu na załamaniach ........ czyli pokrywa nie może być zdeformowana?

1.Żadnego silikonu-składasz na samej uszczelce

2.Pokrywy używki są często zdeformowane

Opublikowano

Jak z tego co wiem nawet producent uszczelek zaleca dawać silikon tylko na zalamaniach a gdzie można tanio kupić nową pokrywę  ? Widziałem jakieś zamiennik firmy NTY na allegro niby porównywalny  do oryginału za 450

Opublikowano

Fabrycznie jest bez żadnego silikonu

Opublikowano

zauważyłem też że lekko zaczął się pocic  po prawej stronie uszczelka od głowicy czy to możliwe że przez krótkie odcinki w taką  pore roku  tak się dzieje ? bo latem nic takiego nie miało miejsca? Te silniki 1.9 tdi 116km brb lykaja olej ?bo ostatnio po przejechaniu ponad 1200 km musiałem dolać niecałe pół litra... sam juz nie wiem o co chodzi bo od strony  kabiny na załamaniu uszczelki z pod klawiatury po lewej Też się  lekko poci... wycieków na ziemi tak nie widać... a mechanik  krzyknął mi za wymianę uszczelki z pod głowicy  Plus planowanie jakieś tam uszczelniacze itp ponad 3 koła a mi się wydaje że to za dużo...na razie zmienię tą pokrywę od zaworów i zobaczę jak będzie bo przy załamaniu od strony kabiny ta pokrywa do bloku  czy tam głowicy  równo nie idzie tylko leciutko pod skosem...wiec chyba jest zdeformowana 

Opublikowano

Trzeba umyć silnik a potem wymieniać, to co trzeba a nie to co mi się wydaje.  A wymian UPG tak kosztuje, planowanie szczelność popychacze robocizna. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...