re4lity Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km * stosuj prosze odpowiedni prefix [Musashi]
spanky Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km 55 tys km ... pewnie cos sie popsulo .. ja tu winy Audi nie widze ... chyba ze auto wyjechalo z ta usterka .. ale udowodnienie tego jest chyba nie mozliwe ...
Flyer Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km Zacznij pojawiac sie na spotach warszawskich, usmiechnij sie do kogos o logi VAGiem i sie dowiesz co sie popsulo... Auto wczesniej jezdzilo lepiej? Masz je od nowosci?
re4lity Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Zaraz wrzucę wykres a co do spotkanie to praca i jeszcze raz praca 2 auto mam od nowości 3 vagiem nic ci nie pokaże bo było już sprawdzane w vagu jest wszystkiego nie da sie zrobić jednym nędznym programem
jaro4444 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 A przypadkiem procedura wypalania DPF nie trwała w czasie pomiaru?
re4lity Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Hmm w seacie mi sie zapala jak jest taka procedura wieć i w audi też to powinno sie zapalić prawda ??? a nic sie nie świeciło
jaro4444 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Ja się pytam o wskazania VAG-a a nie kontrolkę. Jaki był procent zapełnienia DPF?
marewel Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Poszukaj na necie te silniki czyli 170 maja problemy z zapychającymi sie wtryskiwaczami.
spanky Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Zaraz wrzucę wykres a co do spotkanie to praca i jeszcze raz praca 2 auto mam od nowości 3 vagiem nic ci nie pokaże bo było już sprawdzane w vagu jest wszystkiego nie da sie zrobić jednym nędznym programem rozumiem ze logi dynamiczne byly robione ?
jaro4444 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Piezowtryski Siemensa stosowane w tym wozie nie są wzorem bezawaryjności. Miałem pompki z silnika Passata BKP po 19 kkm (140KM 16V, słupek tego silnika mam teraz w swoim wozie) i jak dałem ogłoszenie o sprzedaży to się ludzie mało nie pobili - o czymś to świadczy.
re4lity Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Problemy audi leza w wydajnosci układu wtryskowego, do sprawdzenia cisnienie na pompie tandemowej oraz do podmiany wtryski. Mozna takze sprawdzic ustawienie rozrzadu w szczególnosci wałka wydechowego. Dobrze zachowuje sie turbina, czujniki temperatury, przepływomierz - niech tutaj nie szukaja przyczyny. Pod obciazeniem przy 4000obr auto generuje tylko 600stopni EGT wiec nie ma spalin !!. Odpowiedź jaką dostałem od Witka z MR sport
jaro4444 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Nie ma ON nie ma mocy... Lewego powietrza przy filtrze paliwa nie łapie? Pompa w baku podaje paliwo?
jaro4444 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 jak by nie podawała to by nie jeździło on przy 4000 tys obrotów ma 600 egt ;( Kolego mogę być szczery - uzyskujesz podpowiedzi gdzie szukać problemu. Nawet ich nie przeanalizujesz a już odrzucasz. To po jasną cholerę pytasz? Akurat z pompą elektryczną z baku to masz zero racji - będzie jeździł, ale może wlasnie na wysokich obciążeniach brakować paliwa. Ale po kij Ci to pisac skoro już wiesz lepiej :bicz3:
re4lity Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 bez nerw spokojnie........... ja już pomysłu nie mam jutro sprawdzę dokładnie auto i może coś sie wykluczy
Musashi Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 niech ktos zloguje moment obrotowy VAG-iem, bedzie wiadomo czy silnik konie pogubil, czy hamownia im rady nie dala
turdzi Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 re4lity pisz jakos bardziej skladnie bo ciezko przeczytac co masz na mysli..............
AndyN Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 niech ktos zloguje moment obrotowy VAG-iem, bedzie wiadomo czy silnik konie pogubil, czy hamownia im rady nie dala Która to grupa?
Musashi Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 niech ktos zloguje moment obrotowy VAG-iem, bedzie wiadomo czy silnik konie pogubil, czy hamownia im rady nie dala Która to grupa? jest ich kilka, moge sprawdzic dopiero wieczorem
re4lity Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 Przepraszam za moje nie składniowe pisanie ale było to spowodowane wczorajszą reakcją na to co zobaczyłem na wykresie ..... Dziś z kolegą AndyN sprawdzimy cóż to może być ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się