Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Ogromna utrata mocy lub jej brak zamiast 170 jest 133


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 :shocked: co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km

* stosuj prosze odpowiedni prefix [Musashi]

Opublikowano

Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 :shocked: co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km

55 tys km ... pewnie cos sie popsulo .. ja tu winy Audi nie widze ... chyba ze auto wyjechalo z ta usterka .. ale udowodnienie tego jest chyba nie mozliwe ...

Opublikowano

Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 :shocked: co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km

Zacznij pojawiac sie na spotach warszawskich, usmiechnij sie do kogos o logi VAGiem i sie dowiesz co sie popsulo... :wink4:

Auto wczesniej jezdzilo lepiej? Masz je od nowosci?

Opublikowano

wklej wykres ... :decayed:

Opublikowano

Zaraz wrzucę wykres a co do spotkanie to praca i jeszcze raz praca 2 auto mam od nowości 3 vagiem nic ci nie pokaże :) bo było już sprawdzane w vagu jest wszystkiego nie da sie zrobić jednym nędznym programem :)

Opublikowano

A przypadkiem procedura wypalania DPF nie trwała w czasie pomiaru? :cool1:

Opublikowano

Hmm w seacie mi sie zapala jak jest taka procedura wieć i w audi też to powinno sie zapalić prawda

??? a nic sie nie świeciło

Opublikowano

Ja się pytam o wskazania VAG-a a nie kontrolkę. Jaki był procent zapełnienia DPF?

Opublikowano

Poszukaj na necie te silniki czyli 170 maja problemy z zapychającymi sie wtryskiwaczami.

Opublikowano

Zaraz wrzucę wykres a co do spotkanie to praca i jeszcze raz praca 2 auto mam od nowości 3 vagiem nic ci nie pokaże :) bo było już sprawdzane w vagu jest wszystkiego nie da sie zrobić jednym nędznym programem :)

rozumiem ze logi dynamiczne byly robione ?

Opublikowano

Piezowtryski Siemensa stosowane w tym wozie nie są wzorem bezawaryjności. Miałem pompki z silnika Passata BKP po 19 kkm (140KM 16V, słupek tego silnika mam teraz w swoim wozie) i jak dałem ogłoszenie o sprzedaży to się ludzie mało nie pobili - o czymś to świadczy.

Opublikowano

Problemy audi leza w wydajnosci układu wtryskowego, do sprawdzenia cisnienie na pompie tandemowej oraz do podmiany wtryski. Mozna takze sprawdzic ustawienie rozrzadu w szczególnosci wałka wydechowego. Dobrze zachowuje sie turbina, czujniki temperatury, przepływomierz - niech tutaj nie szukaja przyczyny. Pod obciazeniem przy 4000obr auto generuje tylko 600stopni EGT wiec nie ma spalin !!.

Odpowiedź jaką dostałem od Witka z MR sport

Opublikowano

Nie ma ON nie ma mocy... Lewego powietrza przy filtrze paliwa nie łapie? Pompa w baku podaje paliwo?

Opublikowano

jak by nie podawała to by nie jeździło :no: on przy 4000 tys obrotów ma 600 egt ;(

Kolego mogę być szczery - uzyskujesz podpowiedzi gdzie szukać problemu. Nawet ich nie przeanalizujesz a już odrzucasz. To po jasną cholerę pytasz? Akurat z pompą elektryczną z baku to masz zero racji - będzie jeździł, ale może wlasnie na wysokich obciążeniach brakować paliwa. Ale po kij Ci to pisac skoro już wiesz lepiej :bicz3:

Opublikowano

bez nerw spokojnie........... ja już pomysłu nie mam jutro sprawdzę dokładnie auto i może coś sie wykluczy

Opublikowano

niech ktos zloguje moment obrotowy VAG-iem, bedzie wiadomo czy silnik konie pogubil, czy hamownia im rady nie dala :cool1:

Opublikowano

re4lity pisz jakos bardziej skladnie bo ciezko przeczytac co masz na mysli..............

Opublikowano

niech ktos zloguje moment obrotowy VAG-iem, bedzie wiadomo czy silnik konie pogubil, czy hamownia im rady nie dala :cool1:

:embarrassed:

Która to grupa?

Opublikowano

niech ktos zloguje moment obrotowy VAG-iem, bedzie wiadomo czy silnik konie pogubil, czy hamownia im rady nie dala :cool1:

:embarrassed:

Która to grupa?

jest ich kilka, moge sprawdzic dopiero wieczorem

Opublikowano

Przepraszam za moje nie składniowe pisanie ale było to spowodowane wczorajszą reakcją na to co zobaczyłem na wykresie ..... :blink:

Dziś z kolegą AndyN sprawdzimy cóż to może być ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...