thepianist Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Witam. Niedawno kupiłem Audi A4 1.8T (AEB) 96 rok. Zauwazylem,ze przy zmianie biegow w momencie wcisniecia sprzegla, obroty auta zamiast szybko opadac, na chwile wzrastaja i dopierdo potem opadaja. Przy szybkiej zmianie biegow na wysokich obrotach jest to nie do przyjecia. Jedyne co przychodzi mi do glowy to moze problemy ze sprzeglem??? Nie wiem i bardzo licze na Wasza pomoc. Z gory wielkie dzieki...Wojtek
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 inny silnik ale temat podobny http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_silnik_sam_wchodzi_na_wysokie_obroty-t68527.0.html
thepianist Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 Witaj. Dzieki za odp. Czytalem artykuł, ktory mi wyslales i czesciowo sie zgadza ale nie do konca. Tzn ja nie mam problemow z obrotami na biegu jalowym (silnik pracuje bardzo rowno), problem zaczyna sie pojawiac przy wlaczaniu biegow...
loco87 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 60km na godzine 5 bieg wciskasz pedal przyspeiszenia do oporu. Popatrz czy nie ma uskoków w predkosci obrotowej silnika. Dojedz na 5 biegu do 2/2.5/3 tys. i wciskaj sprzeglo. Wydaje mi sie ze docisk klęka.
Dev Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Witam. Niedawno kupiłem Audi A4 1.8T (AEB) 96 rok. Zauwazylem,ze przy zmianie biegow w momencie wcisniecia sprzegla, obroty auta zamiast szybko opadac, na chwile wzrastaja i dopierdo potem opadaja. Przy szybkiej zmianie biegow na wysokich obrotach jest to nie do przyjecia. Jedyne co przychodzi mi do glowy to moze problemy ze sprzeglem??? Nie wiem i bardzo licze na Wasza pomoc. Z gory wielkie dzieki...Wojtek o ile wzrastają te obroty? 200-300 ???? u mnie jest to samo, wszystko jest ok dla świetego spokoju sprawdz ew. wymień zawór DV
loco87 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 U mnie do góry nie podchodzą. Co do tego że wolno opadają to fakt.
thepianist Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Chcialbym, zeby o 200-300. Ja mu depne do 4000 i zmieniam bieg to potrafi skoczyc o 1000 do gory... bylem u kolesia w warsztacie, wykluczyl sprzegło, zobaczymy co dalej, nie mam pomyslu co to moze byc...
Buba Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 U mnie jest to samo. Przymierzam sie do wymiany DV. jak cofam to potrafi do 1500 skoczyc jak wcisne sprzeglo
fend18 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 chyba tak ma byc, bo u mnie jest dokladnie to samo, tyle ze po wysprzegleniu skocza obroty o 200-300 rpm i powoli spadaja do zalozonych wolnych obrotow.
thepianist Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 widze,ze troche osob ma podobny problem... Wydaje mi sie jednak,ze nie jest to "normalny" stan obrotow dlatego probuje diagnozowac sprawe dalej. Niestety wszystko wskazuje na to (to slowa mechanika),ze przyczyn moze byc wiele wiec nalezy zaczac od wykluczania kolejnych. Wciaz licze na pomoc speca od 1.8T, wiem ze takich tutaj nie brakuje , pozdrawiam all
Gość BIKER Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 U mnie to samo. Podpinałem VAG-a. Żadnych błędów. DV nowy.
CoLo Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Panowie ale mowa o skokach obrotów przy zmianie biegów czy jak powiedzmy cofamy bez gazu i np. trochę autko się przydusi, wciskamy sprzęgło żeby nie zgasł i w tym momencie skaczą na chwile obroty do góry ? Bo np. kolega Buba opisuje drugi przypadek... To tak dla sprostowania
thepianist Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Colo, dokladnie w pierwszym poscie wyjasniam o co chodzi. przeczytaj i moze cos doradzisz, pozdro
CoLo Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Heh a ja tak nie mam albo na tyle mało podskakują obroty, że tego nie zauważam. Miałem podobne objawy ale po adaptacji przepustnicy ustąpiły. Sprawdź na VAGu kanał 098. Zobacz czy jest prawidłowo zaadoptowana.
Ronin Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Lewe powietrze, sprawdź wszystkie rurki dochodzące do przepustnicy. Nooooooo, mozna zrobić samemu.
xandmar Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 próbowaliście adaptować przepustnicę? możecie ją wcześniej wyczyścić i tak jak kolega Ronin powiedział sprawdźcie szczelność, a pomiędzy biegami jak troszkę idą w górę to normalka
nippo83 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja mam tak samo i chyba większość silników serii AEB tak ma.. mam wymienione sprzęgło, zero błędów na kompie, przepustnica zaadaptowana i dalej to samo..
arek87 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ja miałem podobna przypadłość. Przy zmianie np z 2-ki na 3-ke przy 4000 potrafiły wzrosnąć troche lub po puszczeniu pedału gazu nie spadały przez chwile. Dzisiaj po adaptacji problem znikną. Będę musiał chyba powtórzyć chyba bo robiłem na zimnym silniku i teraz troche zbyt agresywnie domyka . Ale poki co pojeżdze i zobacze
Agrzesiek4 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 no ja panowie mam to samo, tylko ze w ADR, dzieje sie tak i na benzynie i na gazie, mechanik niby sprzeglo u mnie wykluczyla, beda grzebali cos przy przepustnicy, czyszczenie adaptowanie, zobaczymy czy to pomoze. dodam ze przy agresywnej jezdzie powyzej 4000 obrotow nie odczuwa sie tego, jak zmienie bieg przed 2000 obrotow to tez nic sie nie dzieje, dziwna sprawa
Gość oskaritto Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Chcialbym, zeby o 200-300. Ja mu depne do 4000 i zmieniam bieg to potrafi skoczyc o 1000 do gory... bylem u kolesia w warsztacie, wykluczyl sprzegło, zobaczymy co dalej, nie mam pomyslu co to moze byc... witaj!kolego mialem cos takiego w B6 bledow zadnych a problem byl okazalo sie ze czujnik sprzegla byl do wymiany (dziwny objaw bo tempomat dzialal) a czujnik padl (powiedzial mi to ktos na forum) wiec mala strata 40zl i wymienilem:) REKA ODJAL tak samo sie zachowywalo auto ze na postoju wszystko ok dopiero jak jechalem to sie cuda dzialy a jak sie przeciagnelo do 5 tys to az o tysiac lecialy w gore jak sprzeglo wciskalem :/ powodzenia!! napisz czy to to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się