kriistoff Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Wiecej jak 102 nie zlapie żeby nie wiem co, nie ma szans, wentylatory zbijają do 99 i tak w kołko.
Sebian83 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Cześć wszystkim! Czy ma ktoś do wypożyczenia blokady wałków do ASNa? Oczywiście odpłatnie:)
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 6 godzin temu, kriistoff napisał: Wiecej jak 102 nie zlapie żeby nie wiem co, nie ma szans, wentylatory zbijają do 99 i tak w kołko. No to bardzo dobrze, jednak zwróć uwagę, że nie mamy jeszcze lata
kriistoff Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) 27 stopni to nie lato? W kazdym bądź razie termostat stary nawet we wrzątku nie otworzyl sie po całości, tylko z wielką biedą do połowy, jak go pogotowałem z 10 minut. Doradźcie w sprawie półosi bo silnik zrobiony a stoi przez skrzynie. Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez kriistoff
Langista Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 No nie, wierz mi, że będzie cieplej, ale nie oznacza to od razu gorzej. Co do skrzynie nie pomogę, ma manual
Robero321 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 7 godzin temu, kriistoff napisał: Doradźcie w sprawie półosi bo silnik zrobiony a stoi przez skrzynie Poszukam namuru na mechaniora co się specjalizuje w Tipach to podeślę Ci numer może Ci coś podpowie nawet jakiś czas temu wymieniał mi uszczelniacze i zmieniał olej bo miałem podobny problem co Ty ale u mnie bardziej się lało od strony pasażera Nie chce Cię wprowadzić w błąd ale wydaje mi się żeby wyjąc flansze do uszczelniacza to po drugiej stronie skrzyni jest chyba zyger albo coś takiego i dopiero jak go odblokujesz to flansza z drugiej strony zejdzie ale mogę się mylić...
kriistoff Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Opublikowano 7 Maja 2020 (edytowane) W dniu 29.04.2020 o 19:20, Langista napisał: No nie, wierz mi, że będzie cieplej, ale nie oznacza to od razu gorzej. Co do skrzynie nie pomogę, ma manual Masz racje kolego już jest cieplej, podczas dynamiczniejszej jazdy i do 108 dochodzi a na dworze raptem niecałe 10 stopni.Skrzynia też już jest ogarnięta Edytowane 7 Maja 2020 przez kriistoff
BeyerBrown Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Temperatura w normie... jak się martwisz o ew. przegrzanie to dołóż drugi wentylator 400W i wymień ich sterownik.
Langista Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 19 godzin temu, BeyerBrown napisał: Temperatura w normie... jak się martwisz o ew. przegrzanie to dołóż drugi wentylator 400W i wymień ich sterownik. Czy podchodzi p&p? Czy trzeba mocowanie wentylatora zmieniać na te podwójne?
BeyerBrown Opublikowano 8 Maja 2020 Opublikowano 8 Maja 2020 Wydaje mi się, że pasa przedniego nie trzeba zmieniać... zobaczę w ETCE
kriistoff Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Opublikowano 10 Maja 2020 Wentylator znalazłem a co ze sterownikiem? Moze cos wiecej podpowiesz.Jakies numery sterownika? Podchodzi bez przerubek instalacji i pasa
Langista Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) Edytowane 10 Maja 2020 przez Langista
BeyerBrown Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) Pisałem już wcześniej jaki nr sterownika wentylatorów musi być zamontowany oraz jaki dodatkowy wentylator. Jednakże dwa-trzy posty wyżej błędnie podałem, że wystarczy dołożyć 400W śmigło... ten wentylator już w każdym 3.0 siedzi, mój błąd. Trzeba domontować 200W/30cm oraz wymienić mocowanie wentylatorów na te o numerze: 8E0121207D, dwa wentylatory miały samochody z przeznaczeniem na gorący klimat (PR: 8Z6/8Z9), z fabrycznym hakiem (PR: 1D2) lub z automatem multi/tip (PR: 0G7). Edytowane 10 Maja 2020 przez BeyerBrown
kriistoff Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Opublikowano 10 Maja 2020 U mnie są dwa wentylatory, tylko musze sprawdzic jaki sterownik.
BeyerBrown Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) Masz skrzynię automatyczną, wtedy są dwa wiatraki i 600W sterownik. Nie zauważyłem wcześniej. Edytowane 10 Maja 2020 przez BeyerBrown
kriistoff Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Opublikowano 10 Maja 2020 Czyli ma sie rozumieć że jest juz wszystko pod gorące kraje i nic nie ruszać?
BeyerBrown Opublikowano 13 Maja 2020 Opublikowano 13 Maja 2020 (edytowane) Do kompletu brakuje większej chłodnicy i dodatkowej, elektrycznej pompy wody (+ aktywowania jej w ECU) Oraz mocniejszego kompresora klimy. A tak z ciekawości zapytam - do jakiej prędkości A4-ki z europejskimi ASN-ami są w stanie rozpędzić się na 2 lub 3 biegu, kręcąc silnik do odciny, do 6800rpm (tryb skrzyni TIP +/-)? Albo inaczej (bezpieczniej ) - ile jest obrotów na silniku na drugim biegu jadąc 100km/h? Albo na 3 biegu jadąc 120km/h? Pytam, bo wg. danych które znalazłem skrzynie automatyczne w europejskich ASN-ach są dłuższe niż w amerykańskich AVK/BGN-ach, chciałbym to zweryfikować. Edytowane 13 Maja 2020 przez BeyerBrown
kriistoff Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Opublikowano 13 Maja 2020 Sprawdzę przy najblizszej okazji tę bezpieczniejsza wersje i dam znac
garfield110 Opublikowano 13 Maja 2020 Opublikowano 13 Maja 2020 Na 3 biegu do 6800 (sterownik sam zmienia bieg na 4 powyżej 6800) do okolo 150km/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się