Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stuknięcie w czasie jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . koledzy proszę o poradę Audi A4 B8 od pewnego czasu gdy cofam cos puknie raz. Ten dzwiek słychać z przedniego zawieszenia.Dodam tylko ze przy cofaniu puka . Zawieszenie sztywne zero puków stuków podczas jazdy. Za wszelkie podpowiedzi dziękuję 

Opublikowano

Mam to samo, ale niestety rozwiazania brak, u mnie nie za każdym razem, raczej jak tak energicznie ruszę do tyłu a potem juz nie stuka. 

Opublikowano

Mam to samo i myślę czy paliwo nie chlupocze

Opublikowano

Mam to samo... jedno puknięcie na wstecznym. 

 

Opublikowano

u mnie przyczyną pojedynczego puknięcia podczas cofania były luźne śruby mocowania zwrotnicy , chyba tak to się nazywa , chodzi mi o te 4 śruby pod maską nad amorkiem co mocują mocowanie amortyzatora do karoserii , gdzieś się jedna poluzowała i się przemieszczało to mocowanie.

Opublikowano

Witam.Szukam wskazówki co może być przyczyną luzu z lewej strony z przodu w b8 polift. Wymieniłem wachacze, amortyzator , półoś kompletna potem jeszcze przegub wewnetrzny na nowy .poduszka amortyzatora jak nowa stabilizator jak nowe.Wystarczy jechać powoli na jedynce i wjechać w małą nierówność i luz jest mocno słyszalny. U diagnostów byłem kilka razy niektórzy nawet jeździli autem bo nie chcieli uwierzyć. Każdy rozkładał ręce, sam przeleżałem kilka dni pod autem sprawdzając wszystkie śruby i nic. Luzów w układzie kierowniczym nie ma. Pozdrawiam. 

Opublikowano

Witam. 

Podczas cofania ze skręconymi kołami ( w lewo jak i w prawo ) słychać stuki jak by co pełen obrót koła. Sprawdzałem to przy jeździe w przód ze skręconymi kołami zarówno w lewo jak i w prawo ale nic nie stuka.

Może ktoś miał już taki przypadek i wie w czym leży problem?.

Opublikowano

Witam wszystkich. Od kilku tygodni walcze z zawieszeniem przednim. Temat dotyczy stuków i lekkich zgrzytów podczas skrętu przy małej prędkości przu najeżdżaniu np. nakrawężnik lub inne nierówności. Zawieszenie sprawdzone u kilku mechaników i żadnych przyczyn noe ustalono. Sprawdzone przeguby, wahacze i nic. Stwierdzono jedynie że amortyzatory są lekko zapocone. Czy ktoś może miał podobne klimaty ??  Mam zawieszenie 1BE, wiec zaczne od wymiany tych amortyzatorów. Proszę o jakieś porady jakie mam zakupić. Pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano

Witam. Walcze z identycznym problemem, czy może udało się namierzyć przyczynę ?? Ja prawdopodobnie zaczne od amortyzatorów bo są spocone. Prosze o info czy udało sie Panu coś ustalić

Opublikowano

Opisany wyżej przypadek spedzał mi sen z powiek, po odwiedzeniu kilku stacji diagnostycznych i zaangażowaniu kilku mechaników prawie sie poddałem. Dopiero dziś nastąpił przełom. Mianowicie trafiłem na prawdziwego fachowca, który znalazł przyczynę, okazało sie że problem tkwił w niewyregulowanej masce samochodu. Po lekkiej korekcie dystansów zlokalizowanych w okolicy lamp przednich oraz użyciem smarów przy zawiasach (profilaktycznie) skrzypienie opisane wyżej ustąpiło jak ręką odjął. O mały włos a wymieniłbym pół zawieszenia a problem by pozostał.

Opublikowano

Opisany wyżej przypadek spedzał mi sen z powiek, po odwiedzeniu kilku stacji diagnostycznych i zaangażowaniu kilku mechaników prawie sie poddałem. Dopiero dziś nastąpił przełom. Mianowicie trafiłem na prawdziwego fachowca, który znalazł przyczynę, okazało sie że problem tkwił w niewyregulowanej masce samochodu. Po lekkiej korekcie dystansów zlokalizowanych w okolicy lamp przednich oraz użyciem smarów przy zawiasach (profilaktycznie) skrzypienie opisane wyżej ustąpiło jak ręką odjął. O mały włos a wymieniłbym pół zawieszenia a problem by pozostał.

Opublikowano
W dniu 6.02.2020 o 14:42, Gniady napisał:

Witam.Szukam wskazówki co może być przyczyną luzu z lewej strony z przodu w b8 polift. Wymieniłem wachacze, amortyzator , półoś kompletna potem jeszcze przegub wewnetrzny na nowy .poduszka amortyzatora jak nowa stabilizator jak nowe.Wystarczy jechać powoli na jedynce i wjechać w małą nierówność i luz jest mocno słyszalny. U diagnostów byłem kilka razy niektórzy nawet jeździli autem bo nie chcieli uwierzyć. Każdy rozkładał ręce, sam przeleżałem kilka dni pod autem sprawdzając wszystkie śruby i nic. Luzów w układzie kierowniczym nie ma. Pozdrawiam. 

Często takie stukanie pochodzi ze stalowej tulejki, wprasowanej w zwrotnice, sworznia dolnego wahacza. Nie jest w stanie tego ręcznie sprawdzić. Trzepaki i szarpaki na stacjach też się poddają. Odkręć nakretke tego sworznia i spróbuj go wybić ze zwrotnicy. Jak wyjdzie lekko z tulejka to masz winowajcę. Sposób naprawy: gniazdo wyczyścić z utlenionego aluminium. Tulejkę najlepiej dać tokarzowi w celu zrobienia na jej zewnetrznej stronie moletki. Jeśli nie masz tokarza to możesz wziąć punktak i nabić gęsto punkty. Tak przygotowaną tulejkę wciskasz na klej do gwintów lub łożysk. Musi wejść ciasno. Możesz sobie kupić śrubę o twardości 10.9 lub 12.9 z drobnym zwojem, np 1,5- 1,25, do tego nakrętke i duże podkładki. Z takiego zestawu zrobisz sobie coś w rodzaju prasy i dokręcając nakrętke, wciśniesz tulejkę na miejsce. Mam tak zrobione obie strony i spokój. 

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem nowy na forum. Szukałem już tu odpowiedzi ale problem jest taki podczas jazdy np po przejechaniu przez spowalniacz nawet z małą prędkością słychać pojedyncze udezerzenie w podłogę.  Auto już było u 2 mechaników oraz na szarpakach i nic nie wykryto. Jeśli  np jadę po wybojach nic nie słychać.  Tylko podczas gdy przód auta delikatnie przejedzie przez przeszkodę albo z dużą prędkością przyjadę przez wzniesienie jest metaliczne uderzenie w podłogę .

Edytowane przez slavv
Opublikowano

Poduszki silnika sprawdzone?

Opublikowano

Tak sprawdzone . Oraz skrzyni. 

Opublikowano

Ktoś coś znalazł? ja mam to też, ale nie mam możliwości na kanał albo podnośnik. czekam na powrót do Polski. ale po trochę obstawiam Banany..

Opublikowano

Najlepsze jest to, jak jest ciepło niczego nie słychać. Dopiero przy niskich temperaturach jak teraz to dźwięk jakby miało się całe zawieszenie rozleciec.

Opublikowano
W dniu 19.01.2021 o 07:26, slavv napisał:

Najlepsze jest to, jak jest ciepło niczego nie słychać. Dopiero przy niskich temperaturach jak teraz to dźwięk jakby miało się całe zawieszenie rozleciec.

Witam kolego . Mam ten sam problem co Ty stuka mi cos w zawieszeniu ale jak jest na ciepło to przestaje . Znalazłeś może przyczynę co to było?

Opublikowano
3 godziny temu, bukowskitomasz01 napisał:

Witam kolego . Mam ten sam problem co Ty stuka mi cos w zawieszeniu ale jak jest na ciepło to przestaje . Znalazłeś może przyczynę co to było?

Drążki kierownicze sprawdź na początek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...