fotonotek Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 Dzień dobry mam nadzieje ze temat będzie w dobrym dziale Problem mam następujący, jazda nieważne po jakiej drodze czy to ekspresówka autostrada czy miedzy miastowa, równa jak stół czy lekko pofalowana, przy nawet delikatnym hamowaniu auto bardzo mocno bije, odczuwam jako bicie tylu. I teraz tak, postawiłem ze to będą Tarcze, wymieniłem komplet tył na Rottinger GT nawiercane i nowe klocki textar (taki sam zestaw mam na przodzie ), wyczyszczone piasty, sprawdzone zaciski i prowadnice wszystko wygląda w porządku. Mimo to Bicie nadal występuje i nie wiem gdzie szukać przyczyny, gumy w zawieszeniu sprawdzone wszystkie wyglądają spoko. Ktoś ma jakiś Pomysł gdzie dalej szukać ?? Mechanik mi powiedział ze nie ma czasu na zagadki Audi A4 B6 Avant 2001 rok. 3.0 Quattro manual, obniżone sprężynami Eibach i 30 mm
kriistoff Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 (edytowane) tak jak kolega wyżej pisze zdjąc koła,zegarynka i pomierzyć bicie tarcz.Trzepie kierownicą czy raczej z tyłu?jak z tyłu to pohamuj delikatnie ręcznym i bedziesz miał pewnosć czy tył bije Edytowane 1 Marca 2020 przez kriistoff
fotonotek Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Opublikowano 1 Marca 2020 Tak wyczyszczone solidnie sprawdzę ten temat jeśli by to nie było to to gdzie szukać dalej ? i pytanie czy jeśli tam będzie to bicie, to wymienić tylko piasty czy coś dodatkowo trzeba ??
kriistoff Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 A jeśli tarcze bedą miały bicie wtedy pomierzyć same piasty i bedziesz miał odpowiedz mniej wiecej co jest grane
fotonotek Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Opublikowano 1 Marca 2020 Tarcze raczej są ok bo są nowe ale te piasty to jest jakiś trop... maja w końcu 19 lat
kriistoff Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 A łożysko któreś nie daje o sobie znać?.Nowe nie znaczy dobre,wiem bo przerabiałem podobne tematy.Czasem wystarczy odpowiednio przestawić tarcze względem piasty i jest o wiele lepiej...
fotonotek Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Opublikowano 1 Marca 2020 Powiem szczerze ze żadnego nie słyszę ... ale musze sprawdzić dokładniej może coś tam jest nie tak, z tego co widziałem to piasta występuje razem z łożyskiem? Tarcze wydaja sie w porządku bo to się dzieje tylko przy wyższych prędkościach, przy jeździe do 100-120 kmh ten efekt nie występuje ...
kriistoff Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 (edytowane) tak piasta z łożyskiem z przodu jak i z tyłu.Tak jak pisałem wcześniej pohamuj ręcznym zeby ewentualnie wykluczyć tył,oczywiście bez latania bokiem,pomału zaciągaj z wciśnietym zwalniaczem i bedziesz widział czy tłucze. Edytowane 1 Marca 2020 przez kriistoff
fotonotek Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Opublikowano 7 Marca 2020 Hej Kupilem piasty na tył w razie co jak juz zacznę rozbierać i okaże sie ze sa do wymiany :) powiedzcie mi proszę jaki moment dokręcania śrub jest przy piaście ?? nie chce przegiąć :)
kriistoff Opublikowano 7 Marca 2020 Opublikowano 7 Marca 2020 (edytowane) Szczerze mówiąc to nie wiem, musiałbym zerknąć w texe. Nie sadze zebys to przeciągnął chyba ze masz długą rure i ramie conajmnie 3/4cala.Ja u siebie dokręcałem na wyczucie. A wyszlo ze piasty krzywe czy jak?. Jaka marka piast? Edytowane 7 Marca 2020 przez kriistoff
fotonotek Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Opublikowano 7 Marca 2020 (edytowane) jeszcze nie otwierałem ... kupiłem w razie co jak juz rozbiorę aby zlozyc na nowych jak wyjdzie ze sa slabe jak dobrze pamietam to SKF Kristoff jesteś w stanie to sprawdzić ew podać jakiś link gdzie moge podejrzeć takie rzeczy jak moment dokręcenia wlasnie ?? Edytowane 7 Marca 2020 przez fotonotek łaczenie dwóch postów
kriistoff Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 A skąd masz pewność ze to akuratnie tył?.
fotonotek Opublikowano 8 Marca 2020 Autor Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) W dniu 7.03.2020 o 21:02, kriistoff napisał: Szczerze mówiąc to nie wiem, musiałbym zerknąć w texe. Nie sadze zebys to przeciągnął chyba ze masz długą rure i ramie conajmnie 3/4cala.Ja u siebie dokręcałem na wyczucie. A wyszlo ze piasty krzywe czy jak?. Ja Bardzo dziekuje tak u mnie tył za przód sam sie nie zabiore rozpinanie zawiasu to nie moja bajka a podejrzewam tyl dlatego ze lata buda a na kierownicy nic nie czuc, podejrzewam ze jak bylby przod to by mi kierownica latala Edytowane 8 Marca 2020 przez fotonotek łaczenie dwóch postów
fotonotek Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Dobra mam problem, zdjolem kolo tarcze itd odkrecilem srube centralna, 4 bocznych nie widac a takie dostalem bowe lozysko z piasta po vinie, ci mam zdjac aby sie dostac dalej ??
Dev Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 3 godziny temu, fotonotek napisał: Dobra mam problem, zdjolem kolo tarcze itd odkrecilem srube centralna, 4 bocznych nie widac a takie dostalem bowe lozysko z piasta po vinie, ci mam zdjac aby sie dostac dalej ?? W jakim to jest języku ???
fotonotek Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 @Dev przepraszam pisałem na szybko z telefonu wkur.... zdenerwowany już pisze tłumacze itd Wiec tak, kupiłem łożyska z piasta SKF, podałem w sklepie numer vin powiedziałem ze potrzebuje na tylną oś, dziś miałem w końcu możliwość się za to zabrać, przeczytałem poradnik na forum, zrobiłem wszystkie kroki po kolei zatrzymałem się na wyjęciu piasty. Otworzyłem pudełeczko z częściami które kupiłem aby zobaczyć czy może jest tam coś co mi pomoże. Po oględzinach stwierdziłem ze za chiny tam to nie pasuje (stąd paniczny post). Po głębszym zastanowieniu gdy minęła panika złożyłem wszystko do kupy i czekam do poniedziałku aż otworzą sklep i wymienia mi części. Taki numer części mam VKBA 3536 i niby pasuje do Audi .... tylko nie wiem gdzie Zastanawia mnie tylko jedno, po odkręceniu śruby centralnej wylał mi się jakiś olej, śmierdziało okrutnie i zastanawiam się skąd on tam się wziął i czy czegoś nie uszkodziłem, kolejne nad czym się zastanawiam to jak wyjąc piastę, mam ją po prostu wybić czy jak ??
pila24 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 2 godziny temu, fotonotek napisał: Taki numer części mam VKBA 3536 i niby pasuje do Audi .... tylko nie wiem gdzie Na przód to pasuje,a jakże. Na tył to vkba 3606.
fotonotek Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Tak myślałem .... teraz zastanawiam się czy sobie zostawić na w razie co, i kupić komplet na tył czy wymienić ehhhh te rozterki dzięki za potwierdzenie
Dev Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 musisz zdemontowac zwrotnice i dopiero po tym wyciagasz łozysko i piaste
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się