Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda, że tylko tyle. Był większy apetyt ale mam niedobory w zaopatrzeniu. Trochę brakuje na rynku niektórych rzeczy i projekty się opóźniają. Nieraz stan jest masakryczny a nieraz cena jest rodem z innej planety. Ale powoli idziemy do przodu :) 

Opublikowano
45 minut temu, ElectricShock napisał:

Nieraz stan jest masakryczny a nieraz cena jest rodem z innej planety. Ale powoli idziemy do przodu :) 

O tak niektóre ceny wbijają w ziemię - wiem coś o tym. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No i gitara :whistling:

Opublikowano (edytowane)

Ładne autko.Nie wiedziałem że sa takie obudowy na zbiorniczek spryskiwaczy i wspomagania.Czarne fele by zrobiły niezłą robotę..(tylko moje zdanie)

Edytowane przez matyss___
Opublikowano
5 minut temu, matyss___ napisał:

Nie wiedziałem że sa takie obudowy na zbiorniczek spryskiwaczy i wspomagania.

Kupiłem w Audi we Wrocławiu. Numer 8E0 103 927 D. Robiłem wtedy akcję z pełnym podszybiem i ta osłona wpadła przy okazji. Ktoś to ma chyba nawet na znanym portalu teraz. Jest obudowa też za filtr powietrza. 

Aby zamontować prawidłowo trzeba załatwić parę dodatkowych rzeczy typu: 
8E0 103 541 
078 129 734 
078 129 669 
N  10553801

8L0 805 596 A
WHT 000 355 

I trochę się pobawić. Ale warto :wink4:

Opublikowano

Będę o tym myślał.Dzięki za numery części.

Opublikowano

VFIZ zapodany. Było ryzyko, ponieważ wskaźniki są z symbolem, który nie był na liście "compatible" z VFIZ, ale szczęście dopisało i całość, łącznie z grafiką pracuje jak należy.

Do szczęścia brakuje alcantary :D 

vfizzzz.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dobra robota :thumbup1:

I jak zadowolony? 

Nie odpalasz sobie ikonek? 

Opublikowano

Zadowolony :thumbup1: A ikonki odpaliłem. Fotki akurat tu wpadły pierwsze, zaraz po zamontowaniu. Jeszcze nie było setupu pełnego. 

To taka mała rzecz a cieszy. Powinni to montować seryjnie :polew::decayed:

Opublikowano
2 godziny temu, ElectricShock napisał:

To taka mała rzecz a cieszy. Powinni to montować seryjnie :polew:

Tak. :D Kolejna rzecz po heblach od B7 320/288 do B6.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kolejna mała rzecz na drodze do szczęścia :) Audi sprawiało wrażenie słabo wyciszonego a dodatkowo w pewnym zakresie obrotów miewało takie nieprzyjemne dudnienie. Wykonany podczas serwisu olejowego, powierzchowny przegląd układu wydechowego, nie wskazywał na jakiekolwiek wady. Wszystko wyglądało dość dobrze. Ale doznania akustyczne budziły mój niepokój i zdecydowałem się na wizytę u specjalisty. 

Okazało się, ze pomimo dobrego stanu zewnętrznego, doszło do skorodowania i zapchania wewnętrznych komór rozprężających. Dodatkowo okazało się, że ktoś zamontował źle łącze elastyczne. Zakupiłem oryginalny układ wydechowy z 1.8 T BEX ponieważ według dostępnych opinii, ten wydech najciszej pracuje z połączeniu z silnikiem jaki posiadam. Efekt jest dobry. Auto przy przemieszczaniu się po mieście jest teraz bardzo ciche i ładnie mruczy tylko przy dodawaniu gazu. Jazda nie męczy. Spec od tłumików zrobił kawał dobrej roboty. Ładnie wszystko spasował. Nie ma naprężeń. Nie przenoszą się żadne wibracje. Przy okazji pojawiły się ładne końcóweczki wydechu :D

1a.png

20200829_131452.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Teraz, ElectricShock napisał:

Kolejna mała rzecz na drodze do szczęścia :) Audi sprawiało wrażenie słabo wyciszonego a dodatkowo w pewnym zakresie obrotów miewało takie nieprzyjemne dudnienie. Wykonany podczas serwisu olejowego, powierzchowny przegląd układu wydechowego, nie wskazywał na jakiekolwiek wady. Wszystko wyglądało dość dobrze. Ale doznania akustyczne budziły mój niepokój i zdecydowałem się na wizytę u specjalisty. 

Okazało się, ze pomimo dobrego stanu zewnętrznego, doszło do skorodowania i zapchania wewnętrznych komór rozprężających. Dodatkowo okazało się, że ktoś zamontował źle łącze elastyczne. Zakupiłem oryginalny układ wydechowy z 1.8 T BEX ponieważ według dostępnych opinii, ten wydech najciszej pracuje z połączeniu z silnikiem jaki posiadam. Efekt jest dobry. Auto przy przemieszczaniu się po mieście jest teraz bardzo ciche i ładnie mruczy tylko przy dodawaniu gazu. Jazda nie męczy. Spec od tłumików zrobił kawał dobrej roboty. Ładnie wszystko spasował. Nie ma naprężeń. Nie przenoszą się żadne wibracje. Przy okazji pojawiły się ładne końcóweczki wydechu :D

1a.png

20200829_131452.jpg

Koncóweczki:thumbup1:

Opublikowano

W niedzielę się strachu najadłem na autostradzie.

Po zakupie, podczas serwisu olejowego, zauważyłem, że osłona pod silnikiem i skrzynią jest popękana i wymaga wymiany. Nie mogłem nigdzie na szybko kupić oryginału , więc zainwestowałem w najbardziej polecaną podróbkę z Allegro. Ten cud techniki był hałaśliwy jak afrykańska wioska i łopotał na wietrze jak flaga, w dodatku w niedzielę, podczas jazdy po autostradzie oberwały się zaczepy od podmuchu wiatru i o mały włos narobiło by się sporo ambarasu :wallbash: Co tu dużo pisać... Po prostu kawał plastikowego, źle spasowanego ???....  Dobrze, że za mną nikt w tym momencie nie jechał.

Nauczony tym błędem nie ryzykowałem, tym razem oryginał. Autorud w Rzeszowie niestety nie ma na miejscu. Czas oczekiwania to około tydzień a ja dziś wyjeżdżam na urlop :kwasny:  Mam czyściutki zadbany zespół napędowy i nie chcę jeździć bez osłony aby to gdzieś usyfić. Na szczęście znalazłem świetnie zachowaną używkę. 

3.png

Przy okazji wymiany zostały zamontowane nowe mocowania i spinki, zaczepy. Oczywiście wszystko zostało przywrócone do oryginału. Podczas incydentu autostradowego oberwały się dokładki nadkola, wiec braki zostały uzupełnione. Teraz wszystko sztywno siadło, bez wibracji i jakiegokolwiek brzęczenia. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Oryginalnie miałeś osłonę z wygłuszeniem, czy gładką bez tych wypustek ?

Opublikowano

Oryginalną miałem wygłuszoną. Mam tylko wrażenie, że troszkę mniej tych bloczków "wypustek" było na tej mojej a były większe. 

Opublikowano (edytowane)

Miała być alcantara :lol: Ale stan w większości ofert wołał o pomstę do nieba :rant: 

Dlatego odstawiłem ambitne plany na później a póki co w miejsce placków wleciała zwykła tapicerka skórzana z pełną elektryką i grzaniem zadu na przednich fotelach i kanapie. Muszę jeszcze uzupełnić wiązkę do podgrzewania tyłu i zamontować panel na tunelu bo nie zdążyłem. 

20200911_201736.jpg

Teraz Audi trafi do ziomali polecanych przez wrclaguna na zmianę rozrządu przód, tył i napędu pompy oleju a także wymiany olejów w silniku, skrzyni i takich tam jeszcze kilku pierdół. Po serwisie przygotowanych jeszcze kilka rzeczy typu rns-e, kamerka, dystanse, składane lusterka z pilota, wymiana listew bocznych, montaż bi-led. Zobaczymy jak będzie z czasem. Jeśli ktoś potrzebuje rns-e to mój jest do zbycia bo będzie wlatywał led lub android. Fotele w elektryce te, które miałem wcześniej też mam do zbycia jak coś ;)

 

Edytowane przez ElectricShock
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Widzę szykują się konkretne plany, o to chodzi , w końcu to :audi::oklasky:

Wytrwałości :thumbup:

Opublikowano
3 minuty temu, Michu1996 napisał:

Wytrwałości :thumbup:

Dzięki :drinks: :D 

Nawet Żona załapała wirusa:D;) Nic nie mówi jak kupuję graty :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Audi otrzymało kolejną potrzebną modyfikację. Moduł MCE został "nauczony" obsługi żarówek LED. Teraz po obsadzeniu w miejscu zwykłej żarówki, odpowiednika LED, nie ma błędu na FIS. Jednak w przypadku awarii, np. w przypadki gdy LED ulegnie przepaleniu lub po prostu rozłączy się, nadal jest alarm na FIS o przerwie w obwodzie lub zwarciu w przypadku zwarcia.  Czyli tak jak być powinno. Dzięki przeróbce, nie musiałem wypruwać przewodów i podłączać wszelkiego rodzaju rezystorów. Dostęp do MCE jest łatwy i wyciągnięcie go zajmuje kilka minut. 

Pomysł opisałem tu:  https://a4-klub.pl/topic/276382-jaka-żarówka-led-pod-samodiagnoze-do-drl/page/3/?tab=comments#comment-5568292  

es3.jpg  

Edytowane przez ElectricShock
  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano
Cytat

 - wymiana elementów napędu pompy olejowej                                                                                               - 14.09

Jedź z tym tematem kolego, bo to jest największa mina w 2.0TFSI, koniecznie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...