Musashi Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 sadze ze jednym z problemow jest jakosc paliwa w naszym kochanym kraju, - od jakiegos czasu obserwuje 2 egzemplarze 2.0 tdi BLB i sa niesamowicie wrazliwe na jakosc ON... - zamierzam zrobic maly tescik, zatankowac te autka znow niemieckim paliwem, ciekawy jestem efektu
vtec81 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 DPF wypalony, auto nadal nie ma mocy, czyszczenie wtryskiwaczy? Jesli tak to gdzie w Krakowie? /myślałem o Gładysku
NYNA Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Trza go było wywalić i program zrobić, to wkońcu by to BRD jeździć zaczęło.
vtec81 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Opublikowano 14 Października 2009 Trza go było wywalić i program zrobić, to wkońcu by to BRD jeździć zaczęło. Można go wywalić, ale co mi to da jak syfu w środku już nie ma a auto jak nie jezdziło tak nie jezdzi.......
NYNA Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Nie Ty pierwszy masz problemy z BRD, czytałeś np. tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_utrata_mocy_i_kompetencji_w_aso-t93401.0.html;msg1063062#msg1063062 Ja bym na Twoim miejscu pojechał dobrze zdiagnozować auto i sprawdzić moc na hamowni jak nic niepokojącego nie wyjdzie na diagnostyce to zrobisz program i auto zacznie jeździć.
spanky Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 DPF wypalony, auto nadal nie ma mocy, czyszczenie wtryskiwaczy? Jesli tak to gdzie w Krakowie? /myślałem o Gładysku diagnostyka gdzie wyjdzie czy wtryski ok [glowna przyczyna brakow moczu w tym silniku ] ...
FiodoRR Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 5. Od jakiś 2 tygodni gdy silnik się jeszcze nie nagrzeje delikatnie pływają obroty (tak w zakresie 900-1050). Niby niczym negatywnym w moim odczuciu się to do tej pory nie objawiło ale jest to strasznie denerwujące (Jak będę miał wolną chwilę do podjadę i sprawdzę na VAS) Macie może podobne problemy ? mi tez tak "falowała" wskazówka obrotów, po podłaczeniu kompa pokazało błąd zwiazany z zawrokiem przy turbinie, zmówiłem nowy (150zl) wymienili i jest git. Przy jakiej stałej predkośći wypalać DPF? MOŻE MODERATOR UTWORZY NAM DZIAŁ DOT. SILNIKÓW BRD było by latwiej to wszystko ogarniać.. ps. dostaje prawie ataku serca jak za każdym razem, kiedy wlancza mi sie rezerwa i słyszę PiiiiiiiiiiiiiiiiiiiP boje sie ze to znowu bedzie jakas nieporzadana kontrolka..
konrad_A4 Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 5. Od jakiś 2 tygodni gdy silnik się jeszcze nie nagrzeje delikatnie pływają obroty (tak w zakresie 900-1050). Niby niczym negatywnym w moim odczuciu się to do tej pory nie objawiło ale jest to strasznie denerwujące (Jak będę miał wolną chwilę do podjadę i sprawdzę na VAS) Macie może podobne problemy ? mi tez tak "falowała" wskazówka obrotów, po podłaczeniu kompa pokazało błąd zwiazany z zawrokiem przy turbinie, zmówiłem nowy (150zl) wymienili i jest git. Przy jakiej stałej predkośći wypalać DPF? najlepiej 60km/h 3-ci bieg - 'delikatny gazik'
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się