Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pełna regeneracja mostu, dyferencjału i napędu quattro w A4 B5 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Nie znalazłem w jednym miejscu technicznych informacji jak zregenerować  tylny most. 

Rozpoczynam rozbiórke mojego pierwszego Quattro.  Będę wrzucał foto tylko potrzebuje konkretnych odpowiedzi i fachowej porady. Bo dopiero się tego ucze.

Seria pytań początkowych.

1. Czy ten luz w tym miejscu strzałek, powinienem usunąć za pomocą zmiany podkładek? Pod strzałką numer 1 jest około 2mm luzu góra dół. A z drugiej strony około 1mm.

IMG_20200321_204215~2.jpg

Opublikowano

Kolejne pytanie. Czy rozkręcając ten wałek. -Bo te łożyska są kiepskie- będzie później trzeba jakoś ustawiać jakieś katy albo położenie wałka? Czy poprostu skręcić i ma działać?

IMG_20200320_211716.jpg

Screenshot_2020-03-20-21-35-23-680_com.android.chrome~3.jpg

IMG_20200322_175604~2.jpg

Opublikowano

nie ma sensu tego robic

uzywke w dobrym stanie kupisz za 150zł

Opublikowano

IMG_20200410_190901~2.jpg

Opublikowano

Walczę dalej. Już rozebrany i jeszcze tylko jedno łożysko i składam 

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem jakości wykonywanej pracy :-) też rozbierałem u siebie dyfer i również zastanawiałem się nad luzem występującym w mechanizmie różnicowym ... Jaki jest dopuszczalny i jak go sprawdzić ?

Do składania polecem paste-szczeliwo HYLOMAR testuje to jakiś czas i nie skleja dwóch elementów do siebie jak sylikon a trwałe uczelnia i pomimo upływu czasu pozostaje w lepikiej konsystencji

(jak pierwotnie).

Powiedz proszę jakie łożyska Ci poleciały? I na co zwróciłeś uwage, co było zużyte ?

No i kiedy bierzesz się za skrzynie ponieważ jestem bardzo zainteresowany Twoją relacją z pracy.

Opublikowano

Dzięki. Jeden luz zrobił się na łożysku nr 28.a to z winy przegubu na wale. I był hałas.

Opublikowano

Takie łożysko dokładnie tam idzie i uszczelniacz

Screenshot_2020-05-14-21-06-17-631_pl.allegro.jpg

Screenshot_2020-05-14-21-07-24-569_pl.allegro.jpg

Opublikowano

Masz numery łożysk i uszczelniaczy jakie trzeba zastosować przy takim zabiegu? 

Opublikowano
W dniu 30.12.2021 o 20:00, Gierek6966 napisał:

Masz numery łożysk i uszczelniaczy jakie trzeba zastosować przy takim zabiegu? 

016 409 399 B - uszczelniacz walu 45X60X8 x 2

857 525 275 - uszczelniacz wału

016 409 123 - łozysko lewe

113 517 185 C - łozysko prawe

183 525 261 - łozysko

01H 525 193 - łozysko

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Brickkk czy możesz napisać jak dalej temat się potoczył i jaki był efekt końcowy?

Opublikowano

Mam pytanie czy flansze w dyfrze są wymienne? Pad mi dyfer etq a kupiłem cub- te same przełożenie - tylko flansze mają inną średnicę

Opublikowano

Teoretycznie wpust na wieloklin powinien być taki sam, tylko czy jego długość już będzie taka sama?

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Przekonamy się za kilka dni jak będę robił. Jak coś zostanie mi zmiana półosi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...