Brickkk Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 Witam. Nie znalazłem w jednym miejscu technicznych informacji jak zregenerować tylny most. Rozpoczynam rozbiórke mojego pierwszego Quattro. Będę wrzucał foto tylko potrzebuje konkretnych odpowiedzi i fachowej porady. Bo dopiero się tego ucze. Seria pytań początkowych. 1. Czy ten luz w tym miejscu strzałek, powinienem usunąć za pomocą zmiany podkładek? Pod strzałką numer 1 jest około 2mm luzu góra dół. A z drugiej strony około 1mm.
Brickkk Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Opublikowano 22 Marca 2020 Kolejne pytanie. Czy rozkręcając ten wałek. -Bo te łożyska są kiepskie- będzie później trzeba jakoś ustawiać jakieś katy albo położenie wałka? Czy poprostu skręcić i ma działać?
Dev Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 nie ma sensu tego robic uzywke w dobrym stanie kupisz za 150zł
Brickkk Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Walczę dalej. Już rozebrany i jeszcze tylko jedno łożysko i składam
FiFi91 Opublikowano 13 Maja 2020 Opublikowano 13 Maja 2020 Jestem pod wrażeniem jakości wykonywanej pracy :-) też rozbierałem u siebie dyfer i również zastanawiałem się nad luzem występującym w mechanizmie różnicowym ... Jaki jest dopuszczalny i jak go sprawdzić ? Do składania polecem paste-szczeliwo HYLOMAR testuje to jakiś czas i nie skleja dwóch elementów do siebie jak sylikon a trwałe uczelnia i pomimo upływu czasu pozostaje w lepikiej konsystencji (jak pierwotnie). Powiedz proszę jakie łożyska Ci poleciały? I na co zwróciłeś uwage, co było zużyte ? No i kiedy bierzesz się za skrzynie ponieważ jestem bardzo zainteresowany Twoją relacją z pracy.
Brickkk Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Opublikowano 14 Maja 2020 Dzięki. Jeden luz zrobił się na łożysku nr 28.a to z winy przegubu na wale. I był hałas. VID_20200421_182929.mp4
Brickkk Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Opublikowano 14 Maja 2020 Takie łożysko dokładnie tam idzie i uszczelniacz
Gierek6966 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Masz numery łożysk i uszczelniaczy jakie trzeba zastosować przy takim zabiegu?
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2022 Opublikowano 3 Stycznia 2022 W dniu 30.12.2021 o 20:00, Gierek6966 napisał: Masz numery łożysk i uszczelniaczy jakie trzeba zastosować przy takim zabiegu? 016 409 399 B - uszczelniacz walu 45X60X8 x 2 857 525 275 - uszczelniacz wału 016 409 123 - łozysko lewe 113 517 185 C - łozysko prawe 183 525 261 - łozysko 01H 525 193 - łozysko 1
audico Opublikowano 12 Stycznia 2022 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Brickkk czy możesz napisać jak dalej temat się potoczył i jaki był efekt końcowy?
marcinsss Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Mam pytanie czy flansze w dyfrze są wymienne? Pad mi dyfer etq a kupiłem cub- te same przełożenie - tylko flansze mają inną średnicę
Langista Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Teoretycznie wpust na wieloklin powinien być taki sam, tylko czy jego długość już będzie taka sama?
marcinsss Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja Dzięki za odpowiedź. Przekonamy się za kilka dni jak będę robił. Jak coś zostanie mi zmiana półosi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się