moro99 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Witam Panowie Mam mozliwosc kupienia tanich oryginalnych felg. Ale jest problem Dostalem jedna na przymiarke i obciera Felga to 17/7.5 et 45 a oponka ma szerokosc 235mm Generalnie sprawa jest taka ze obciera mi o wachacz gorny ale tyl opony Czy powinienem szukac felgi 17/7 czy jak zmienimy oponke z 235 na 215 bedzie gites ? Zawieche mam 1BE czyli fabrycznie oblizony jest Autko przy zalorzonym kapciu wyglada tak BTW kola pochodza od B6 1.9 Q
Yelo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Ciekawe, że u mnie nic nie obciera, ale mam seria zawias. Węższa opona na pewno pomoże, a dodatkowo dystans, wzór felgi jest i nie ma go w 7j.
KOval81 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Jeśli nie są zjechane kapcie, to je zostaw i dołóż jedynie dystanse jak radza koledzy. Jak do wywalenia, to załóż 225/45 - chyba optimum, miedzy ładnym wyglądem a komfortem jazdy i może będzie ok. Jak nie,to zaimplantuj jeszcze dystanse. Nie jestem pewien, ale te fele chyba nie występuja w 7".
topor Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 mialem to samo kolo na zawieszeniu serii.. potem na 1be na kapciu 235 i nic nigdy nie przytarlo.
moro99 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Wiec tak et 45 jest na rowno z blotnikiem wiec jak dam dystanse to sie kolo wysunie a tego nie chcemy oponka jest nowka 235 ale pozostale 4 szt nie maja kapci wiec moge zaglowac rozmiarami bo ta 235 i tak idzie na sprzedaz wyczytalem ze na 7,5 cala moge naciagnac gumy od 205 do 235 pytanie czy te 30 mm (20mm) naprawde mi pomoze czy nie[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 20:04_________________________________________________Tak naprawde jak sie wsadzi palec za kolo (miedzy opone i wahacz - od tylu opone) to wlasnie tam trze i po przejechaniu 2 m do przodu i 2 do tylu widac jak cos obciera ciut ponizej lini bieznika (jazda przy max skreconych kolach)
Yelo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 205/50 na 7,5j felgę to kiepski pomysł. 215/45 jest już do przełknięcia i to mi się wydaje rozsądne. Wtedy opona schowa się od zewnątrz i jakby co dysnans też wejdzie w rachubę.
moro99 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Jak rozumiem to z tylu nie bedzie zadnych problemow bo tam jest chyba sporo wiecej miejsca ? ale przy jakim kolwiek dystansie opona sie wysunie poza obrys auta
Yelo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Jak 235 jest na równi, to 215 się schowa po 1cm z każdej strony. Z tyłu u mnie na dużych dziurach przy dużym obciążeniu w szybkim zakręcie potrafi coś przytrzeć (podobnie było u Sławka na 1BE), ale przy węższej oponie tył już nie trze.
moro99 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Czyli jesli dobrze pojmuje to tak Zakladac na felunek 215 potem felunek na kolo i w teori powinno byc miod malyna jesli nie bedzie to jestem w plecy iles tam ewentualnie jakis dystans 1 cm wtedy
klocu Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Mam takie felgi tyle tylko że z oponami 225 i na seryjnym zawieszeniu i nic nigdzie nie obciera. Górna część wahacza jest nieruchoma w stosunku do koła i to że masz 1BE nie powinno mieć znaczenia. Jak sprawdzałem u siebie to od środka odległość opony 225 do wahacza nie jest duża ale nic nie obciera. Zmiana opon powinna rozwiązać problem.
Reggi Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Dystans i wywalić te balony i kupić 225 .
moro99 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 znalazlem dystanse 5 mm stykna pewnie z oponkami 225 ? 215 to chyba bez dystansow na luzaku
Yelo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 znalazlem dystanse 5 mm stykna pewnie z oponkami 225 ? 215 to chyba bez dystansow na luzaku Cokolwiek zrobisz, będzie dobrze. Przy 215 masz większy margines bezpieczeństwa, a 225 to idealny zamiennik.
moro99 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 no i tym sposobem przekonaliscie mnie kupuje ten felunek 5 szt za 1200 pln - to chyba calkiem good price mister
Dibo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 znalazlem dystanse 5 mm stykna pewnie z oponkami 225 ? 215 to chyba bez dystansow na luzaku Ja mam u siebie właśnie opony 215 i tu jest duże pole do popisu. Ja mam ET35 przy 7" feldze i do tego dystanse 25mm i felgę równo z nadkolem U Ciebie bez dystansów powinno być A jak nie to po moim przykładzie widzisz że masz dużą możliwość regulacji dystansami.
KOval81 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 no i tym sposobem przekonaliscie mnie kupuje ten felunek 5 szt za 1200 pln - to chyba calkiem good price mister Na alledrogo stoją 1800pln za 5 szt i to już dość długo - wszystkie kapcie miodzio http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=568163038, więc za golasy fele to żadna rewelacja. Licząc, że koszt oponki = 500 pln to robi ci się jakieś 3300pln z założeniem opony......ale chociaż kapcie nowe z gwarancją można mieć :>
moskal Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 jestem w plecy iles tam a ile chcesz za te gumy 235 ???
moro99 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 jest 1 guma 235 wiem ze rok prod napewno 2004 a co do wiekszej ilosci info na PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się