kamelus_ Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Konsultowałeś z kimś wydajność tego IC?
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 2 minuty temu, kamelus_ napisał: Konsultowałeś z kimś wydajność tego IC? Dość popularny setup do tego silnika. Dla seryjnego turbo jak dla mnie nic większego nie trzeba.
kamelus_ Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 (edytowane) 19 minut temu, bodas napisał: Dość popularny setup do tego silnika. Dla seryjnego turbo jak dla mnie nic większego nie trzeba. Tak pytam z ciekawości bo jak byłem w Comp Sport pogadać o samym programie i padł temat IC to wypaliłem że z 3.0 TDI dużo ludzi zakłada... Mało by mnie chłopaki śmiechem zabili. Mówią że to najgorsze co można włożyć. Już lepiej nic nie ruszać. A trzeba przyznać że to jedni z najlepszych fachowców w PL. Edytowane 20 Kwietnia 2020 przez kamelus_
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 1 minutę temu, kamelus_ napisał: Tak pytam z ciekawości bo jak byłem w Comp Sport pogadać o samym programie i padł temat IC to wypaliłem że z 3.0 TDI dużo ludzi zakłada... Mało by mnie chłopaki śmiechem zabili. Mówią że to najgorsze co można włożyć. Już lepiej nic nie ruszać. A trzeba przyznać że to jedni z najlepszych fachowców w PL. Wiesz co fachowcem nie jestem, ale ten 3.0 bitdi ma wyraźnie większy rdzeń, dodatkowo jest cały aluminiowy w odróżnieniu od 2.0 tfsi/tdi oraz 3.0 tdi. Jak dla mnie to gorzej niż ten seryjny to być nie może. Zauważyłem, że teraz jest kult wagnerów, airteców itd. W tym samochodzie seryjnie jest mała turbinka IHI. Z tego co mi wiadomo to zbyt duży cooler równa się większy turbo-lag. Znalazłem informacje w sieci to ten cooler i tak ma sporo większą pojemność niż seria. No i skoro w bitdi ogarnia 320 koni w serii to czemu tu miałby nie wydać na 290-300 koni?
kamelus_ Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 7 minut temu, bodas napisał: Wiesz co fachowcem nie jestem, ale ten 3.0 bitdi ma wyraźnie większy rdzeń, dodatkowo jest cały aluminiowy w odróżnieniu od 2.0 tfsi/tdi oraz 3.0 tdi. Jak dla mnie to gorzej niż ten seryjny to być nie może. Zauważyłem, że teraz jest kult wagnerów, airteców itd. W tym samochodzie seryjnie jest mała turbinka IHI. Z tego co mi wiadomo to zbyt duży cooler równa się większy turbo-lag. Znalazłem informacje w sieci to ten cooler i tak ma sporo większą pojemność niż seria. No i skoro w bitdi ogarnia 320 koni w serii to czemu tu miałby nie wydać na 290-300 koni? Też się mega zdziwiłem ale trudno z fachowcem dyskutować. I szczerze mówiąc wycofałem się z tego pomysłu.
bodas Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2020 7 minut temu, kamelus_ napisał: Też się mega zdziwiłem ale trudno z fachowcem dyskutować. I szczerze mówiąc wycofałem się z tego pomysłu. A mówił o 3.0 tdi na jednej turbinie czy 3.0 bitdi?
kamelus_ Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 8 godzin temu, bodas napisał: A mówił o 3.0 tdi na jednej turbinie czy 3.0 bitdi? Powiem szczerze że nie wiem
bodas Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 13 minut temu, kamelus_ napisał: Powiem szczerze że nie wiem No, bo 3.0 TDI z tego co widziałem też ma tylko rdzeń aluminiowy, a reszta plastik. Ten z 3.0 bitdi ogarnia widziałem po 370 koni po mapie w tych silnikach, także wydaje mi się ok.
bodas Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 http://gregor10.pl/audi-a6-allroad-3-0tdi-bitdi-cgqb-313km-stage-1-385km-752nm/ Pierwszy wykres z internetu. Po montażu większego FMIC, zazwyczaj pojawia się 4... z przodu, także opowieści o tragicznej wydajności tej chłodnicy są jak dla mnie przesadzone.
kamelus_ Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 8 godzin temu, bodas napisał: No, bo 3.0 TDI z tego co widziałem też ma tylko rdzeń aluminiowy, a reszta plastik. Ten z 3.0 bitdi ogarnia widziałem po 370 koni po mapie w tych silnikach, także wydaje mi się ok. Myślę że o 3.0 tdi chodziło
marcin_o23 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 w 2.0 TDI zmiana intercoolera na ten z 3.0 TDI daje efekt, ale pewnie dla tunerów jest to śmieszne i wolą robić to inaczej i za inne pieniądze
bodas Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Nowości: Wykonałem osobiście konwersję MMI 3G+: Polskie menu w mmi i na zegarach + europejskie fale radiowe Podstopnica plus pedały (S/RS) Świece i wkładka Pipercross Edytowane 24 Września 2020 przez bodas
bodas Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Opublikowano 18 Maja 2020 Wrzucam brzmienie wydechu. Niestety wideo nie oddaje tego jak to słychać na żywo. Sam byłem w szoku jaką ładną barwę udało się uzyskać. Pierwszy raz słyszałem to auto na zewnątrz. Video.Guru_20200518_095557704.mp4
afroo. Opublikowano 19 Maja 2020 Opublikowano 19 Maja 2020 Fajnie gada. Custom wydech, czy jakiś gotowiec?
bodas Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 2 godziny temu, afroo. napisał: Fajnie gada. Custom wydech, czy jakiś gotowiec? Długi downpipe 3" z jakimś amerykańskim katem Vibrant inc. i dalej custom spawany w Sporttig. Generalnie cały turbo-back.
bodas Opublikowano 23 Września 2020 Autor Opublikowano 23 Września 2020 Auto w maju zostało wystrojone ECU+TCU w 8HP. Efekt na wykresie.
kamelus_ Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Jak na stage1 + kompletny wydech z dp i sportowym katem to wynik taki sobie. U mnie lepiej wyszło z seryjnym katem i bez dp.
bodas Opublikowano 23 Września 2020 Autor Opublikowano 23 Września 2020 Ty masz silnik 3 gen, u mnie jest 2 gen flex fuel. W cncd i cnce okolice 300 lub lepiej to standard. Przy moim silniku zazwyczaj wychodzi 260-275 koni.
kamelus_ Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Teraz, bodas napisał: Ty masz silnik 3 gen, u mnie jest 2 gen flex fuel. W cncd i cnce okolice 300 lub lepiej to standard. Przy moim silniku zazwyczaj wychodzi 260-275 koni. Na USA dawali 2 gen?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się