Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A5 8T Coupe 2.0 TFSI Quattro Scuba Blue Metalic 2016r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Konsultowałeś z kimś wydajność tego IC?

Opublikowano
2 minuty temu, kamelus_ napisał:

Konsultowałeś z kimś wydajność tego IC?

Dość popularny setup do tego silnika. Dla seryjnego turbo jak dla mnie nic większego nie trzeba.

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, bodas napisał:

Dość popularny setup do tego silnika. Dla seryjnego turbo jak dla mnie nic większego nie trzeba.

Tak pytam z ciekawości bo jak byłem w Comp Sport pogadać o samym programie i padł temat IC to wypaliłem że z 3.0 TDI dużo ludzi zakłada...

Mało by mnie chłopaki śmiechem zabili. Mówią że to najgorsze co można włożyć. Już lepiej nic nie ruszać. A trzeba przyznać że to jedni z najlepszych fachowców w PL.

Edytowane przez kamelus_
Opublikowano
1 minutę temu, kamelus_ napisał:

Tak pytam z ciekawości bo jak byłem w Comp Sport pogadać o samym programie i padł temat IC to wypaliłem że z 3.0 TDI dużo ludzi zakłada...

Mało by mnie chłopaki śmiechem zabili. Mówią że to najgorsze co można włożyć. Już lepiej nic nie ruszać. A trzeba przyznać że to jedni z najlepszych fachowców w PL.

Wiesz co fachowcem nie jestem, ale ten 3.0 bitdi ma wyraźnie większy rdzeń, dodatkowo jest cały aluminiowy w odróżnieniu od 2.0 tfsi/tdi oraz 3.0 tdi. Jak dla mnie to gorzej niż ten seryjny to być nie może. Zauważyłem, że teraz jest kult wagnerów, airteców itd. W tym samochodzie seryjnie jest mała turbinka IHI. Z tego co mi wiadomo to zbyt duży cooler równa się większy turbo-lag. Znalazłem informacje w sieci to ten cooler i tak ma sporo większą pojemność niż seria. No i skoro w bitdi ogarnia 320 koni w serii to czemu tu miałby nie wydać na 290-300 koni?

Opublikowano
7 minut temu, bodas napisał:

Wiesz co fachowcem nie jestem, ale ten 3.0 bitdi ma wyraźnie większy rdzeń, dodatkowo jest cały aluminiowy w odróżnieniu od 2.0 tfsi/tdi oraz 3.0 tdi. Jak dla mnie to gorzej niż ten seryjny to być nie może. Zauważyłem, że teraz jest kult wagnerów, airteców itd. W tym samochodzie seryjnie jest mała turbinka IHI. Z tego co mi wiadomo to zbyt duży cooler równa się większy turbo-lag. Znalazłem informacje w sieci to ten cooler i tak ma sporo większą pojemność niż seria. No i skoro w bitdi ogarnia 320 koni w serii to czemu tu miałby nie wydać na 290-300 koni?

Też się mega zdziwiłem ale trudno z fachowcem dyskutować. I szczerze mówiąc wycofałem się z tego pomysłu.

Opublikowano
7 minut temu, kamelus_ napisał:

Też się mega zdziwiłem ale trudno z fachowcem dyskutować. I szczerze mówiąc wycofałem się z tego pomysłu.

A mówił o 3.0 tdi na jednej turbinie czy 3.0 bitdi?

Opublikowano
8 godzin temu, bodas napisał:

A mówił o 3.0 tdi na jednej turbinie czy 3.0 bitdi?

Powiem szczerze że nie wiem

Opublikowano
13 minut temu, kamelus_ napisał:

Powiem szczerze że nie wiem

No, bo 3.0 TDI z tego co widziałem też ma tylko rdzeń aluminiowy, a reszta plastik. Ten z 3.0 bitdi ogarnia widziałem po 370 koni po mapie w tych silnikach, także wydaje mi się ok.

Opublikowano

http://gregor10.pl/audi-a6-allroad-3-0tdi-bitdi-cgqb-313km-stage-1-385km-752nm/

 

Pierwszy wykres z internetu. Po montażu większego FMIC, zazwyczaj pojawia się 4... z przodu, także opowieści o tragicznej wydajności tej chłodnicy są jak dla mnie przesadzone.

wykres-18.png

Opublikowano
8 godzin temu, bodas napisał:

No, bo 3.0 TDI z tego co widziałem też ma tylko rdzeń aluminiowy, a reszta plastik. Ten z 3.0 bitdi ogarnia widziałem po 370 koni po mapie w tych silnikach, także wydaje mi się ok.

Myślę że o 3.0 tdi chodziło

Opublikowano

w 2.0 TDI zmiana intercoolera na ten z 3.0 TDI daje efekt, ale pewnie dla tunerów jest to śmieszne i wolą robić to inaczej i za inne pieniądze

Opublikowano (edytowane)

Nowości:

Wykonałem osobiście konwersję MMI 3G+: Polskie menu w mmi i na zegarach +  europejskie fale radiowe 

Podstopnica plus pedały (S/RS)

Świece i wkładka Pipercross

20200427_232449_HDR.jpg

20200503_123011.jpg

20200428_221903.jpg

20200430_181641.jpg

Edytowane przez bodas
Opublikowano

Wrzucam brzmienie wydechu. Niestety wideo nie oddaje tego jak to słychać na żywo. Sam byłem w szoku jaką ładną barwę udało się uzyskać. Pierwszy raz słyszałem to auto na zewnątrz.

Opublikowano

Jest :thumbup1:

Tylko po co to S5 na klapie?:eusathink:

Opublikowano

Fajnie gada. :rolleyes:

Custom wydech, czy jakiś gotowiec?

Opublikowano
2 godziny temu, afroo. napisał:

Fajnie gada. :rolleyes:

Custom wydech, czy jakiś gotowiec?

 Długi downpipe 3" z jakimś amerykańskim katem Vibrant inc. i dalej custom spawany w Sporttig. Generalnie cały turbo-back.

Opublikowano

Auto w maju zostało wystrojone ECU+TCU w 8HP. Efekt na wykresie.

Screenshot_20200620-105816(1).png

Opublikowano

Jak na stage1 + kompletny wydech z dp i sportowym katem to wynik taki sobie. U mnie lepiej wyszło z seryjnym katem i bez dp.

Opublikowano

Ty masz silnik 3 gen, u mnie jest 2 gen flex fuel. W cncd i cnce okolice 300 lub lepiej to standard. Przy moim silniku zazwyczaj wychodzi 260-275 koni.

Opublikowano
Teraz, bodas napisał:

Ty masz silnik 3 gen, u mnie jest 2 gen flex fuel. W cncd i cnce okolice 300 lub lepiej to standard. Przy moim silniku zazwyczaj wychodzi 260-275 koni.

Na USA dawali 2 gen?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...