A4_Dominik_WAW Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Ostatnio oglądałem a4 b6 sprowadzone z Niemiec, na początku myślałem że ma znacznie przekręcony licznik na tablicach 146 tys. (książka serwisowa była ale wiadomo jak to jest). Auto miało wytarte przyciski od klimy, pokrętło od świateł, mocno wytarta kierownica, pedał gazu i sprzęgła również. Postanowiłem je sprawdzic w serwisie po nr. VIN i fakt miało taki przebieg (byłem w wielkim szoku). Czy możliwe że nasi zachodni sąsiedzi zmieniali coś w historii serwisowej przed sprzedażą auta ? Czy jest to raczej nierealne żeby coś takiego mogło byc zrobione ? Dodam jeszcze że wszystkie przeglądy się zgadzają, wyciąg z serwisu ma 10 stron formatu A4 więc jest tego troche. W sumie są wszystkie wymiany które zgadzają się z książką (czyli daty, użyte podzespoły itp.) realne ?
spanky Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 jeszcze mozna zajrzec w przebieg w ECU .... [poza tym 146 tys to nie duzo .... ale jakosc materialow w B6 - szkoda gadac ]
A4_Dominik_WAW Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 w ECU ?? nie wiem o co chodzi ?? a to fakt jakosc tych podzespołów które zostały wytarte jest marna - to chyba ta farba wodna a audi miało granatowy kolor wnętrza
fend18 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 jeszcze mozna zajrzec w przebieg w ECU .... [poza tym 146 tys to nie duzo .... ale jakosc materialow w B6 - szkoda gadac ] mozesz rozwinac, jak sprawdzic w ECU przebieg?
spanky Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 jeszcze mozna zajrzec w przebieg w ECU .... [poza tym 146 tys to nie duzo .... ale jakosc materialow w B6 - szkoda gadac ] mozesz rozwinac, jak sprawdzic w ECU przebieg? bylo ... poszukaj ...
Dev Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 do sprawdzenie jest potrzebny VAG, ale solidny, który Ci to odczyta
spanky Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 do sprawdzenie jest potrzebny VAG, ale solidny, który Ci to odczyta pod warunkiem ze opcja kilometrów w ECU jest aktywna [bo nie musi byc ], poza tym nie zawsze Vag daje rade ... nawet ten z ADAKO ...
Dev Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 wiem, ale mi nigdy sie nie trafił w tym roczniku i z tym EDC ze był problem i tutaj chyba tez nie powinno byc
A4_Dominik_WAW Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Wracając do tematu - myślicie że realne jest to żeby ktoś w salonie na zachodzie zmieniał dane w historii pojazdu ?
Dev Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 jezeli masz wszystkie papiery i wszystko sie na nich zgadza to nie sądze aby było coś kombinowane jeżeli w system serwisowy VAG coś wpiszesz to nie ma mozliwosci juz zmiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się