Gościurnr Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Siema wszystkim. Pacjent 1.8t bex 2004r 235tys nalotu. Ostatnio pojawił się taki problem ze od około 80kmh do 110kmh zaczyna wibrować tył jak dodaje gazu i drgania się przenoszą na kierownice. Z czasem też pojawił się problem z odpalaniem, ale tylko jak samochód postoi ze 2 dni, trzeba go dłużej kręcić i włącza się kontrolka epc, jak samochód jest odpalany codziennie to nie ma problemu. Poszedłem z tym wszystkim do mechanika i do tego jeszcze dorzuciłem wymianę oleju z płukanka plus ściągnięcie miski i czyszczenie. Jak poszedłem odebrać samochód to sprawa się trochę skomplikowała bo się okazało że w misce były dosyć duze kawałki metalu albo plastiku, mechanik mówi że to napinacz lancucha się skruszył i trzeba jak najszybciej wymienić, i stwierdził że i problem z wibracjami i odpaleniem jest z winy napinacza. Może tak być czy próbują mnie naciągnąć?
KINIAM Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Podpiąć pod komputer, jak EPC powinny być błędy. Uszkodzony napinacz zwykle łatwo rozpoznać po charakterystycznym dźwięku, błędy położenia wału nie zawsze występują. Co do wibracji tyłu to chyba inny powód ale bez oględzin zwieszenia i jazdy to znak ?. Inspekcja napinacza to chwila moment dla mechanika w Twojej obecności i po problemie jak nie masz zaufania do mechanika czemu tak do końca się nie dziwię w dobie obecnego druciarstwa.
Gościurnr Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2020 21 minut temu, KINIAM napisał: Podpiąć pod komputer, jak EPC powinny być błędy. Uszkodzony napinacz zwykle łatwo rozpoznać po charakterystycznym dźwięku, błędy położenia wału nie zawsze występują. Co do wibracji tyłu to chyba inny powód ale bez oględzin zwieszenia i jazdy to znak ?. Inspekcja napinacza to chwila moment dla mechanika w Twojej obecności i po problemie jak nie masz zaufania do mechanika czemu tak do końca się nie dziwię w dobie obecnego druciarstwa. Czyli najlepsza opcja byłoby pójść do innego mechanika i zapytać czy przy mnie dostanie się do napinacza żeby zobaczyć jego stan i podpięcie się pod kompa tak?
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Mogły to też być kawałki plastiku z bagnetu lub kolanka odmy.
grubcio1980 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Żeby sprawdzić napinacz to tylko zdjęcie dekla i wszystko na wierzchu. Komplet nowych uszczelek 50-60 zł, a nie 1000 + za napinacz. W misce już nie takie rzeczy opisywano. Mechanior może mieć trochę racji bo mogą to być kawałki ślizgów lub jak Przemo napisał Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez grubcio1980
traczu_lca Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Może miał na myśli napinacz łańcucha pompy oleju? (06A115130) Też jest plastikowy. U mnie był pęknięty.
slawko912 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Jeśli sprawa gosciurnr się nie rozwiązała to problem z odpalaniem i długim kreceniem jest najprawdopodobniej od czujnika położenia wału korbowego po 200 tys km przebiegu większość przestaje działac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się