Mateo94 Opublikowano 16 Lipca 2023 Opublikowano 16 Lipca 2023 Tak wyglądał po wcześniejszym czyszczeniu
Muskel1 Opublikowano 16 Lipca 2023 Opublikowano 16 Lipca 2023 W każdym razie są to uszkodzenia. W jakiej mierze wpływają one negatywnie na funkcjonalność ciężko stwierdzić na podstawie tego zdjęcia. Ponadto dpf wygląda na nieudolnie wyczyszczony i na dodatek adaptacja dpf nie została w ogóle przeprowadzona, co podsuwa mi myśl, że filtr został przez jakiegoś partacza wypłukany wężem za garażem.
PiterEL Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Wracam do tematu DPF. Co prawda mam u siebie motor DFHA ale możecie spojrzeć na parametry mojego filtra czy wszystko z nim ok ?
Muskel1 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Najpierw podaj więcej informacji, takich jak przebieg pojazdu, czy dpf był wymieniony czy czyszczony, w jakich warunkach zostało wykonane zdjęcie? Na pracującym silniku na wolnych obrotach?czy w czasie jazdy? Nie napisałeś nic na ten temat.
PiterEL Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Przebieg 175tys Pracujący rozgrzany motor na wolnych obrotach. Nic nie było robione wymieniane. Autko kupiłem niecały rok temu.
Muskel1 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Poprzedni właściciel wymieniał lub czyścił DPF? Ktoś wykasował wartość popiołu. To Ty wykasowałeś?
PiterEL Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu (edytowane) Nie ja nic nie kasowałem jedyne co jakiś czas na postoju wywołuje wypalanie DPF. Auto z Luksemburga serwisowane w skoda. O wymianie w serwisie nic nie ma w historii. Edytowane 16 godzin temu przez PiterEL
Muskel1 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Tak jak wyżej napisałem, ktoś wykasował wartość popiołu i z dużym prawdopodobieństwem bez wymiany czy czyszczenia DPF, bo ciśnienie różnicowe jest obecnie za wysokie.
PiterEL Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu (edytowane) To co teraz by należało zrobić ? Auto jeździ i błędów nie ma. A czujnik ciśnienia nie jest może uszkodzony? Edytowane 16 godzin temu przez PiterEL
Muskel1 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Auto będzie zawsze jeszcze jeździło, pomimo zbyt wysokiego ciśnienia i przekroczonej wartości popiołu, zanim coś padnie. To nie żarówka, że albo świeci albo jest spalona.
PiterEL Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu No ok ale to co teraz zrobić i dlaczego jeśli nawet ktoś zresetował ta ilość popiołu to czemu teraz dalej nie wylicza go tylko ciągle jest 0? I mówisz ciśnienie różnicowe jest za wysokie bo jest 19 a jakie powinno być?
adikola24 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Co może być przyczyną offsetu czujnika na minusie? Cnha silnik, DPF wsadzony z auta potestowego, nowa chłodniczka EGR, przy okazji regenerowane turbo, nowe czujniki ciśnienia Ori, adaptowane vcds.
Muskel1 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 1 minutę temu, adikola24 napisał(a): Co może być przyczyną offsetu czujnika na minusie? Kto Ci powiedział, że musi być na plusie? Wiesz w ogóle co to jest za wartość?
PiterEL Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) 20 minut temu, Muskel1 napisał(a): Ile km przebyłeś od kupna pojazdu? Jak kupiłem było 161000 a teraz mam prawie 176000 Dziś rano na zimnym odpaliłem i na wolnych obrotach takie wartości mam: Edytowane 6 godzin temu przez PiterEL
adikola24 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 14 minut temu, Muskel1 napisał(a): Kto Ci powiedział, że musi być na plusie? Wiesz w ogóle co to jest za wartość? Przeważnie jak szukałem informacji na temat wartości offset to że powinna być zbliżona 0, dlatego chciałem się upewnić czy powinienem się tym martwić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się