soul87 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 No naprawdę świetnie Ci to wyszło, szczególnie te stabilne doładowanie
Langista Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Nie znam się ale chyba lekko przesadził i turbo nie wydala lub zawór głupie ?
Pinokio 1700 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, soul87 napisał: No naprawdę świetnie Ci to wyszło, szczególnie te stabilne doładowanie No ciekawe spostrzeżenie ale nie zauważyłeś że na logu który wyświetliłeś są 2 przejazdy a tunezilla wyświetliła 1 formujący którego nie powinienem logować przepraszam za błąd. 2 przejazd zaczyna się od 145 s . 1 wyświetlony przejazd jest formujący normalnie się go nie czyta dopiero następne są analizowane. Sterownik ma nowe zadania i się uczy, najlepiej by było trochę poganiać przed logowaniem finalnym ale bywa różnie ruch ,police itd.
Pinokio 1700 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Witam i jak panie szanowny soul87 w twoim mniemaniu od 145s ten soft (bezpieczny) ma racje bytu czy jednak jest kiepski i powinienem oddać fartucha i nie czepiać się 1.8t vag Dla uściślenia to jest moje 4 auto jeśli chodzi o strojenie 3* stage 1 i 1 stage 1,5 czyli dawnpipe +końcowy tłumik przelotowy, układ intercoolera wodnego, regulator ciś.pal.4bar aby trochę benzyna nadążała za lpg, przy ostrym sofcie z którego jest log na tym temacie bez problemów silnik doszedł do odcinki fabrycznej na 4 biegu a w audi a3 aum to 225 km/h licznikowe. W tym momencie soft górą jest słabszy bo na 5 biegu silnik zachowywał się podobnie ale nie logowałem a bardziej słuchałem i odgłos silnika podczas zamykania szafy był raczej alarmujący odniosłem wrażenie że sprężyny zaworowe nie nadążają zamykać zaworów. W obecnym sofcie silnik rozpędza auto do 240 km/h w.g nawigacji i dalej nie idzie. Ciągle próbuję ustawić limit momentu po biegach 1i2 ale chyba vag nie zrobił tego dobrze bo sporo walki a rezultaty takie sobie szpera ułatwiła by robotę ale kasa. Następna rzecz to wydech odetkałem wymieniając końcowy tłumik na przelot ale krew z uszu dołożyłem ślepą kichę jest lepiej dowodu police nie zabierze sprawdzałem 84 decybele ale przy normalnym podróżowaniu męczy szczególnie w okolicach 3 tyś/obr.
soul87 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Wrócimy do tematu jak ogarniesz LDRPID a nie będziesz polegać na adaptacjach n75 ECU które kasowane sa po każdym uruchomieniu auta więc za każdym razem będziesz miał na początku overboost który nie leczy się mniejszym demand na moment obrotowy tylko LDRPID.tymczasem nie rozwal komuś silnika 1
Pinokio 1700 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Auto przejechało od softa 700 km jest ok żadnych problemów takie problemy jak wyświetlone w tunezzila to czuć normalnie podczas jazdy. Auto przyspiesza płynie itd. Stage 1 nie wymaga modyfikacji modelu ldrpid bo nie zmieniamy turbo-sprężarki. Można zmodyfikować cały model ldrpid np. w celu lepszego, wcześniejszego wstawania dysfunkcyjnej turbiny ale jest to głupie ,namęczymy się a potem dojdziemy do wniosku że jednak turbo słabo robi i wymienimy na nowe i trzeba wracać do parametrów seryjnych . Jedyne co się robi to podnosi się ldrxn.
soul87 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 27.08.2022 o 12:52, Pinokio 1700 napisał: Jedyne co się robi to podnosi się ldrxn. normalnie bym sie tu nie odzywał ale w obronie autami forumowych... proszę Cię abyś nikomu z forum nie zrobił takiego softa gdzie podnosisz tylko LDRXN Co do turbo to sie jeszcze wiele musisz nauczyć. a nowe nawet zwykle k03 turbinki w tych czasach juz nie pasują do fabrycznego modelu LDRPID, może się kiedyś przekonasz Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez soul87
Pinokio 1700 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) W standardowym stage1 modyfikujemy te mapy Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Pinokio 1700 podwojenie
Pinokio 1700 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Jeżeli modyfikujesz inne to podaj nazwy ja nie piszę że jestem znawcą tematu. Tytuł brzmi Chiptuning 1.8t AWT 4B0906018CG (Zrób to sam). Co do "turbinek" to jeszcze nie walczyłem chińczykami i innymi wynalazkami, walczyłem z turbo regenerowanym które nie chciało wstawać ale potem i tak wymieniłem na regenerowaną fabrycznie z int-cars wgrałem model ldrpid fabryczny i było wszystko git. Jeśli chodzi o forum to nikt nie posiada mojego softa, auta które zrobiłem są moje lub moich przyjaciół w sumie 4 .
zgredek27 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Cześć, odgrzeje kotleta, trafiło mi się przypadkowo AWT, nie chce w nim strasznie grzebać, ale...jest moze jakaś mapa jak w przypadku poprzeczniaków gdzie do AUM wsad z AUQ pasował? Zawsze to trochę więcej pod nogą... mam inne mocne samochody, to tak 4fun temat.
Pinokio 1700 Opublikowano 7 Sierpnia Opublikowano 7 Sierpnia Witam dawno nic nie pisałem, częściowo soul87 miał rację przekonałem się o tym gdzieś po 3/4 miesiącach usterka okresowa /sporadyczna stopniowo się nasilała leżała nie po stronie softu a po stronie zaworu n75 w którym na pinach rosła zieleń z wilgoci. A wiec racja soul87. Od poprzednich postów co prawda nie byłem zarobiony ale coś tam robiłem 2 sharany 1.8 t łącznie z pisaniem 2 plików xdf bo nie było na neffmoto nie pamiętam czy 2 dodałem potem jakieś ze 3 passaty awt różne specyfikacje i modyfikacje , ostatnio 2 ostre zlecenia leon copra r z bam dopasowywanie przerabianie xdf bo pasującego nie ma , analiza soft zrobiony po bandzie, albo wygrasz albo korba wyjdzie bokiem z pięknymi kreskami na 400 nm i 260 km, po przyciszane czujniki stuku ,osłabiona rekcja na wykryte itd jednocześnie brak kontroli nad egt przy dłuższym katowaniu pow, 200 k/h egt rosło ostro pow. 930 st/c i odpuszczałem, przytrzymywanie obrotów a nawet w rosnące po wysprzęgleniu na 1 i 2 biegu, finalnie poprawiłem zapłony wykrywanie stuku itd opanowałem egt tak że przy 260 km/h stabilizuje się na 920-910-915-910 no i oczywiście rosnące obroty a od siebie dodałem limitery po biegach 1,2,3 bo para szła w gwizdek na 235/18 cali .Druga ostatnia robota to auq w a3 ale po wyjściu korby soft oczywiście brak pliku xdf, kilka godzin pracy i szok tyle zmian wiedza chyba spora ale tutaj naprawdę po bandzie po przyciszane stuki do tego inaczej na każdym cylindrze tak samo reakcja na wykryte ,kompletny brak hamulców tym bardziej że tu brak czujnika egt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się